Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Smėlis 2008-12-18 22:54
atrodo kol kas internetinės parduotuvės stengiasi dėl klientų, bet ar joms išpopuliarėjus neprasidės tos pačios bėdos kokios ištinka nuėjus į BMS ar TopoCentrą? kiek esu naudojęsis E-parduotuvėmis, tai aptarnavimas stebėtinai geras. bent jau vienoje iš jų. tik nedarysiu reklamos ją įvardindamas :p
PWE 2008-12-19 00:09
na matyt jei rasiu ko reikia (iš dovanų), tai išbandysiu jų paslaugas ryt.
Teko pirkti kompiuterį online. Tai atmetus, tai jog su užsakymų jis pas mane keliavo 1.5-2sav. , o jį išpakavus dar buvo brokuotas (kieto disko nerasdavo, nes pasirodo motininėje plokštėje buvo praėjusios abi SATA jungtys ) ir teko pačiam su savo transportu grūstis per miestą iki garantinio, kur mano pirktas kompas nusėdo dar 6iom savaitėm... tai va atmetus visą tai ką išvardijau viskas čiki
Anonymous 2008-12-19 00:16
Juk tai paprasta: reikia normalių kainų, patikimumo, gero aptarnavimo, tikrų garantijų.
Anonymous 2008-12-19 01:12
Aš savo laptopą irgi pirkau nete, gavosi 500 Lt pigiau negu topo centre užanalogišką modelį. Aišku, už tą kainą gavau broką Dėkui dievui tik programinį ir smulkų klaviatūros defektą. Kitą kartą reiks tiesiog geriau išsiaiškint prekės priėmimo sąlygas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ko reikia sėkmingai elektroninei prekybai Lietuvoje?