Yahoo plečia partnerių tinklą „kinematografinio interneto“ sukūrimui (0)
Tai, jog „Yahoo!” išgyvena ne pačius geriausius laikus, niekam ne paslaptis. Paieškos sistemų rinkoje ji jau senokai atsilieka nuo „Google“, o ir kitose sferose – elektroninio pašto, pokalbių programose konkurentų nestinga. Tai skatina ieškoti naujų veiklos krypčių ir panašu, jog naujuoju „Yahoo!” arkliuku taps interneto perkėlimas į televiziją.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Apie šią idėją mes jau rašėme kiek anksčiau – tuomet „Yahoo!” kartu su Intel“ pristatė bendro darbo rezultatą – „Intel“ techninės įrangos architektūra grįstą sprendimą „Informacinių priedų kanalas“ (angl. Widget Channel). Jis suteikia vartotojams galimybę stebint televizijos programas tuo pat metu ekrane sekti dinamiškai internetu atnaujinamą informaciją. Informaciją kanalui teiks „Yahoo! Widget Engine“ sistema – penktos kartos informacijos pateikimo platforma, televizijos žiūrovams leisianti ekrane matyti papildomą internetu atsiunčiamą informaciją, valdomą nuotolinio valdymo pulteliu.
Dabar „Yahoo!” parodoje CES 2009 paskelbė kartu su „Samsung”, „Toshiba” ir LG kursianti naujus televizorių modelius, kuriuose bus galima naudotis realiuoju laiku internete pateikiama informacija.
„Yahoo!” sukurta „Yahoo Widget Engine“ programinė įranga naujų televizorių ekranų šone rodomoje užduočių juostoje pateiks įvairių internetinių informacijos valdiklių (widget) meniu. Žiūrėdami TV programą tokių televizorių savininkai galės realiuoju laiku iš interneto gauti akcijų kursus, orų prognozę, įvairiais naujienas ir kitą pageidaujamą informaciją.
Bendrovės teigimu, valdyti televizoriaus ekrane rodomą interneto paslaugų meniu bus galima standartiniais nuotolinio valdymo pultais. Pasak „Yahoo!” TV paslaugų viceprezidento Patricko Berry, interneto ir televizijos susiliejimas sukurs naują informacinę terpę – vadinamąjį kinematografinį internetą.
„Jis pavers televiziją dar įspūdingesniu reiškiniu, nei šiuo metu, ir suteiks galimybę paslaugų kūrėjams pasiekti visai naują vartotojų auditoriją“, - teigė P. Berry.
Diegdama „Yahoo Widget Engine“ siūlomas paslaugas bendrovė taip pat bendradarbiaus su portalais „Flickr“ ir „Pandora“ bei vienu iš stambiausiu pasaulinio socialiniu tinklu MySpace.com. Visos šios kompanijos (kartu su „Intel“) vysto technologiją įgalinančią socialinio tinklo „Myspace“ žinutėmis keistis televizoriaus ekrane.
Kompanijos sukūrė nedidelį įskiepį, kuris televizijos laidų metu žiūrovams pasiūlo parašyti žinutę, ar pavartyti draugo foto albumą. Sistema veikia tik su technika, kuri turi galimybę prisijungti prie interneto. Tikinama, jog visus veiksmus bus galima atlikti nuotolinio pultelio pagalba.
Tai kartu ir naujos galimybės – teigia kūrėjai. Pavyzdžiui, reklaminio šou metu galima būtų suteikti galimybę internetu nusipirkti reklamuojamą produktą, arba užsisakyti rodomą paslaugą.
Technologija iš ties perspektyvi ir dėl to, jog apjungia šiuo metu itin didelėje konkurencijoje esančius „pasaulius“. Išsivysčiusiose šalyse internetas vis labiau lenkia televiziją. Žmonės žymiai dažniau bei ilgiau praleidžia laiko prie interneto, nei laiką leidžia spoksodami televizorių.
Kol kas nežinoma kada panašios sistemos pasieks vartotojus. Tačiau teigiama, jog sistema veiks tik su „Intel Media Processor CE3100” procesoriais. Šią technologiją bus galima įdiegti televizoriuose arba vaizdo grotuvuose. Konkrečios išleidimo datos gamintojai neskelbia.