Aštuonių ratų elektromobilis vis dar bando pasiekti serijinę gamybą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kiesza 2009-01-12 17:50
nu japonai protingi yra ir sita masina tikrai paleis i serijine gamyba
Anonymous 2009-01-12 19:08
Po 80 arkliuku ant 4 ratu manau uztektu eiliniam vartotojui... Taigi pakeistu isvaizda, paliktu 4 ratus, galbut kaina sumazetu ir serijine gamyba dar arciau butu, o tada jau aTa naftininkam...
Anonymous 2009-01-12 19:29
belieka kol koks topgear'as isbandys
Anonymous 2009-01-12 19:40
As apie sita daikta dariau prezentacija universitete pries puse metu ;D joa, linkiu sekmes, kad tai greiciau ivyktu.
Anonymous 2009-01-12 22:33
nu jo duomenys ispudingi masinas,bet yra netikslumu kaip pvz is kur gal but greitis max 400kmh jei tik masina tur 640hp o kur bugatti 1001hp ir tai sunkiai +400kmh greiti pasiek. As turbut esu per didelis pesimists bet kam pirkt tokia masina jei uz jos suma gali pasiimt du naujus lamborghini ir eksplotacija atseis zymei pigiau nei priziuret toki elektromobili.Manau tokias masinas labiau tiktu viriausybems tarnautojams .
Anonymous 2009-01-13 00:20
Eksploatacija pigiau? Taigi judančių dalių mažiau bei pigesnis kuras elektromobiliui. Be to, ne arkliuose esmė.
Anonymous 2009-01-13 01:10
400kmh šiam elektromobiliui leidžia pasiekti: aerodinaminis pasipriešinimas, kuris yra vienas mažiausių, lyginant su serijiniais modeliais ir tai kad automobilis bandomas lenktyniniame žiede
Anonymous 2009-01-13 04:02
lektuvas, noreciau su tokiu prasilekt Vilniaus gatvemis, ypatinga ukmerges g ot visi ziuretu....
Anonymous 2009-01-13 12:40
Nuostabi mašina, tik gaila kaina didelė...
geruks 2009-01-18 11:11
Taip kaina didoka.Manau nemažą jos dalį akumuliatoriai.Gerai nulėksi tuos 300km,o paskiau kiek reiks stovėti kol vėl galėsi važiuoti?Bet aplamai aparatas super.