Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2009-01-21 11:00
na manua jei prades prekiaut ir dar nedaug kainuos tai tikrai bus galima isigyt, mieste vazinet bus pats tas ir galios uzteks ir km nemazai nuvaziuoja.
Anonymous 2009-01-21 11:24
Duomenys gersi, reikia tik geros kainos ir važiojam
kionig 2009-01-21 12:00
Taigi spresti jums Dar vienas bet, kad pavyktu masine gamyba ir ji butu pelninga tose salyse tures buti stoteles kur galetum pasikraut ir netik, dar kokie apziuru centrai. Kolkas manau kad tai daugeliui perbrangu ypac tokiose salyse kaip lietuva
Anonymous 2009-01-21 12:27
Manau pas mus RST ar VST būtų labai suinteresuoti įrenginėti pakrovimo vietas...
Anonymous 2009-01-21 13:04
neblogas masiniukas, bet tik kad jis labai mazai km gali nuvaziuot. jei reiktu is vilniaus i klaipeda nuvaziuoti, tai tektu kas 100 km stoti ir po 25min laukt kol pasikraus? nu kaskaip nlb...
Anonymous 2009-01-21 13:07
Tokiems automobiliams, manau, turėtų bent jau iki didelio paplitimo netaikomi mokesčiai, jeigu dar ir nesubsidijuojama kaina.
ligonis 2009-01-21 13:07
niekas ir nekuria tokiu automobiliuku ilgoms kelionems. jis skirtas mieste vaiznet
kionig 2009-01-21 15:19
"Baterijų užtenka nuvažiuoti, km 144" Ten raso krovimo laika su kokia itampa kraunant.
kiesza 2009-01-21 15:19
nu jei jis vienu pakrovimu nuvaziuotu 1000 km o ne 140 gal r pamastyciau...
Analog 2009-01-21 15:24
Prajuokinai Kur tu vaziuosi, kad tau reikia 1000km? Dabar turi masina? Jei taip, kiek su ja gali nuvaziuoti? Gal 1000km
Anonymous 2009-01-21 19:38
Lietuva kaip tik kaip nedidelis kraštas labai tiktų tokiems automobiliams. Dažnas važiuoja į darbą ir atgal iki 100 km kas dieną. Idealu. Grįžti iš darbo, pasistatai mašiniuką garaže ir pernakt pasikrauna.
Analog 2009-01-21 22:47
Manau tikrai butu puiku elektromobiliai, pastatai sau i garaza masiniuka ir krauni, na mano seima gyvena bute, bet turime garaza, jis uz 500m nuo namu, bet vistiek jame masinos nelaikome Ka daryti tiem kurie is vis neturi garazu, kur krauti masinas? Reiketu irengineti kazkokius pakrovimo punktus aikstelese prie daugiabuciu, bet tos aiksteles sausakimsos, ziurek vakare gryzes nerasi kur pastatyt ir busi be energijos Visa si technologija reikalauja labai dideliu investiciju. Beje man iskilo klausimas ar su elektromobiliu yra PIGIAU vazineti negu benzininiu automobiliu?
kionig 2009-01-22 00:16
Kaikas sake dabartiniai elektromobiliu vieta tai tik po miesta vazinet visa laika, tada ir atsipirktu. O tolimesnem kelionem ir pvz transportuojant koki krovini tai su elektromobiliu tikrai neapsieisi.
algisle 2009-03-29 14:42
"kioning" ir daug kitų vis atranda šių automobilių "trūkumų", nors bendru atveju lyg ir visi už, o tik "naftininkai" kalti, kad jų dar neturim. Manau, kad kol iki mūsų ateis masiškas jų srautas, bus ir krovimo punktai (kur kraunama per 10 min) ir tokio tankumo, kaip dabar benzino kolonėlių. Ir akumuliatorių kokybė pagerės ženkliai. Jau pristatytas ir galingas elektrinis krovinvežis. Tik manau nevertėtų skubėti, nes tik įsibėgėjus masinei gamybai, viskas atpigs ir pasieks aukštesnį lygį, o pirmieji elektroauto bus pardavinėjami pusdykiai ar iš vis atiduodami, kaip dabar seni televizoriai. Įsiminė vieno žymaus amerikiečių kompiuteristo mintis - jei norit išmesti 3/4 pinigų į balą, pirkit pačius naujausius kompiuterius.
algisle 2009-07-12 15:01
O kas liečia pačią važiavimo savikainą, tai pačiu paprasčiausiu sulyginimu gaunam sekantį vaizdą - vidaus degimo varikliu varomu automobiliu, važiuojant taisyklėse leistinais greičiais, vidutiniškai naudojam apie 20 kW galingumą. Sakykim per valandą nuvažiuojam 100 km, sunaudodami 7 litrus kuro po 3,5 lt/l, viso 3,5 x 7 = .
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Mitsubishi“ Europoje pradėjo masinei rinkai skirto elektromobilio bandymus