Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
E[X]G8 2009-02-03 15:21
Manau tokia informacinė sistema tikrai naudinga, nors pats ir gyvenu ne Vilniuje, tačiau kamščius įsivaizduoju. Eismo intensyvumą tai manau vietiniai ir taip numano, tačiau kelio remonto vietų žinojimas tikrai nepamaišys ir jiems.
Anonymous 2009-02-03 15:32
Tik viena problema- ieskant trumpiausio marsruto, bent kolkas, neatsizvelgiama i posukius tam tikru laiku ribojancius zenklus (bent kiek bandziau)
Anonymous 2009-02-03 17:05
Šauni sistema, net patys vokiečiai, kurie gamina šią įrangą, neįkanda savo miestuose tokios įsirengti O matai va Vilnius sau tai laisvai leido Ir čia ne iš lempos sakau, o ištikrųjų taip yra, nes galvojo mūsų firma paimti sureguliuoti ~70 sankryžų (viso virš 200 yra). Tai kai buvo atvykęs Vokietis (įrangos tiekėjų atstovas) ir pasakojo apie tas eismo reguliavimo sistemas, dar keliose realiai parodė kaip ką daryti, tai mes užklausėm kokia Vokietijoj sistema stovi. Tas sako tokių mes neturim - per brangu
Anonymous 2009-02-03 18:37
na nekalbant ta tema apie galimus pinigų plovimus ir pan. , tai pirmiausia palygink, koks yra Vilniaus dydis, eismo intensyvumas ir pačio tinklo sudėtingumas, ir koks pačiam berlyne, ar pan. ten viskam įdiegt ir prižiūrėt iš tiesų reiktų gerokai daugiau lėšų ir darbo jėgos.
Manga 2009-02-03 19:30
be berlyno yra ir kitu miestu, moli.
Anonymous 2009-02-04 08:55
Na ir zemelapis ant jo nieko negalima suprasti...per mazas ir neaiskus, net gatviu pavadinimu nera ir atsispausdint neimanoma... bet norai geri.
Semtexas 2009-02-04 12:02
Jei rankos kreivos tai nereiškia, kad žemėlapis blogas. Viskas gerai matosi, galima zoom in bet kurioje vietoje daryti ir atsispausdinti galima. Pradžia tikrai gera, o kaip bus toliau bus matyti, sunkiausia tai bus informaciją operatyviai atnaujinti...
Anonymous 2009-02-04 18:04
atidžiau skaityk, o tada šokinėk, kelme
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nauja informacinė sistema: kad vairuoti sostinėje būtų lengviau