Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Semtexas 2009-02-05 19:14
Jei tuo automobiliu laksto visalaik ne mažiau 100km/h tai visai tikėtina kad tiek mažia suvartoja, bet Lietuvos keliais ir šiaip mieste važinėtis ar kur nors prisiparkuoti su tokia gelda tik atsirastų papildomų problemų.
Anonymous 2009-02-05 20:25
Visu pirma, Lietuvoje toki automobili isjuoktu, o savininka palaikytu nuciuozusiu.. Kazkoki laiva is masinos padare
PWE 2009-02-05 22:26
čiuožusiu, nučiuosiu, bet vis dėl to už 25lt nuo Vilniaus iki Klaipėdos nuvažiuoti (vienam) yra šis tas. Ar čia tik ne pigiau nei traukiniu ir autiku gaunas ?
o jei būtų pigesnės batarkės ir šią "geldą" perdarius į hibridą, kad tysiotų ta papildomą svorį elektros motorai kamščiuose, tai gal net kokius 2-3 litrų 100km/h mišriame cikle net išspaustų
Bet visvien už ~1 000lt taip drastiškai sumažinti kuro sąnaudas, tai dideli aplodismentai iš mano pusės
Anonymous 2009-02-05 23:52
man senai panasios mintys sukas kad autokurejai durni, grubiai tariant. o va cia zmogus ime ir padare. pagarba
Anonymous 2009-02-06 03:36
uz pastangas zinoma pagarba, be ziurint is praktines puses ir saugumo tai pilna nesamone. ji dar uzsimete siaurucius rarukus ir isgrudo jauciu visa salona mazindamas mase. nera kondicionieriaus ir kitu reikiamu dalyku. paleidus ji i prekyba kas rimtai pirktu toki automobili?
Anonymous 2009-02-06 13:41
Užpakalis primena senų laikų "Ikarus 55" autobusų uodegą. Gal ir tada jau buvo priimtas toks sprendimas ne vien dėl grožio?
Anonymous 2009-02-06 15:27
va cia tai biciukas. tokie daro didziausius atradimus, o ne dideles kompanijos kartu muzdavos i viena takta su naftininkais. Reikia gi daugiau naftos perpumpuoti ir liaudi numelzti.
Nerkashis 2009-02-06 18:11
Nu geras. Reiks ir man savo bulkike patiunint. Daba jaučiu didžiausias stabdys tie atsikišę šoniniai veidrodėliai.
Anonymous 2009-02-15 21:03
As pats vazineju jau beveik 5 metus su tokiu cvekeliu Variklis 1.5 L ir kuro sanaudos protingai vazinejant tikrai nedideles: siltuoju metu laiku vidurkis 5,7 l/100 km, saltuoju - 6,5 l/100 km. Uzmiesty vaziuojant tolygiai iki 90km/h greiciu kuro sanaudos sumazeja iki 5 l/100 km. Tai sumazinus sio cveko pasipriesinimo koeficienta, pilnai tiketina, kad ir kuro sanaudos bus zymiai mazesnes. Beto sitas modelis buvo bandomas aerodinaminiam vamzdyje. Gaila, kad dabar cvekas suprastejo
JAULER 2009-02-16 00:13
kažkaip drįsčiau abejoti tokiais duomenimis. Nes tai sumažino daugiau nei 2x o ten tik truputį pasmailintas priekis ir galas o 100 km/h nėra toks jau didelis greitis, kad būtų kažkas ypatingo, be to, viršus su apačia buvo susmailinti, o kaip dėl šonų? jeigu ne, tai vis dar bus sukūriai.
Na bet iš kitos pusės. Dabar paimkime ir pažiūrėkime, KIEK laiko procentaliai su mašina važiuojame daugiau negu 70 km/h? mano manymu tai yra palyginus retas dalykas, todėl ir aerodinamika yra ne tokia svarbi ir hibridas šiuo atveju naudingiau, aišku, jeigu varikliai įdedami normalūs. Iš kitos pusės labai nukenčia saugumas, (na aišku reiktų atlikti testus pilnai norint pasakyt), bet pvz pasmailintas priekis yra tiesiog katastrofa jeigu numušamas pėstysis. Gale metalo juostos nėra itin saugus dalykas. Be to, manau, kad jam dabar naudotis bagažine yra gan nelengva, na bet tai sutvarkomas dalykas. Iš kitos pusės jis dabar iš savo mašinos pasidarė tokį dalyką panašų į sparną, reiškia važiuojant mašinos jėga spaudžianti kelią gali sumažėti, užtai labai suprastėja vairavimas ir stabdymas, nors teoriškai galas turėtų gauti mažiau viso šito, tiesa, tas daigtas iš apačios gali padėti su šita problema. Na o išvaizda, tai sutvarkomas dalykas, čia tikrai nėra problema. Na bet tokie bandymai ir dalykai yra tikrai gėris, ir kuo daugiau jų, tuo geriau, matosi, kad žmogus protingas.
To nerkashis, manau pradžioje pabandyk pavažiuoti juos užsilenkęs, ir pažiūrėk ar tikrai tai verta tai daryti, tiesiog praktinis eksperimentas. manau, kad galas labiau stabdys.
JAULER 2009-02-16 00:14
kažkaip drįsčiau abejoti tokiais duomenimis. Nes tai sumažino daugiau nei 2x o ten tik truputį pasmailintas priekis ir galas o 100 km/h nėra toks jau didelis greitis, kad būtų kažkas ypatingo, be to, viršus su apačia buvo susmailinti, o kaip dėl šonų? jeigu ne, tai vis dar bus sukūriai.
Na bet iš kitos pusės. Dabar paimkime ir pažiūrėkime, KIEK laiko procentaliai su mašina važiuojame daugiau negu 70 km/h? mano manymu tai yra palyginus retas dalykas, todėl ir aerodinamika yra ne tokia svarbi ir hibridas šiuo atveju naudingiau, aišku, jeigu varikliai įdedami normalūs. Iš kitos pusės labai nukenčia saugumas, (na aišku reiktų atlikti testus pilnai norint pasakyt), bet pvz pasmailintas priekis yra tiesiog katastrofa jeigu numušamas pėstysis. Gale metalo juostos nėra itin saugus dalykas. Be to, manau, kad jam dabar naudotis bagažine yra gan nelengva, na bet tai sutvarkomas dalykas. Iš kitos pusės jis dabar iš savo mašinos pasidarė tokį dalyką panašų į sparną, reiškia važiuojant mašinos jėga spaudžianti kelią gali sumažėti, užtai labai suprastėja vairavimas ir stabdymas, nors teoriškai galas turėtų gauti mažiau viso šito, tiesa, tas daigtas iš apačios gali padėti su šita problema. Na o išvaizda, tai sutvarkomas dalykas, čia tikrai nėra problema. Na bet tokie bandymai ir dalykai yra tikrai gėris, ir kuo daugiau jų, tuo geriau, matosi, kad žmogus protingas.
To nerkashis, manau pradžioje pabandyk pavažiuoti juos užsilenkęs, ir pažiūrėk ar tikrai tai verta tai daryti, tiesiog praktinis eksperimentas. manau, kad galas labiau stabdys.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Itin taupus automobilis savomis rankomis