Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2009-02-24 12:43
Tipinis paranojikas ...kam jos reikia?..lietuvos zmonems?..anekdotas...kaip elektra galima pirkti uz 4 centus ..cia vienintele aiski situacija .ne zmonems o maksimai kuri nebeturi kur lesu investuoti arba nori stabilaus pelno...protingi mikliai tuos 4 milijardus i atsinaujinancius saltinius ir ruko sau ramiai..kuom danai nuo musu skiriasi..niekuom tik jie masto o pas mus ne...pareiskite visiems kad maksima valdo jau nemenka dali ir rytu skirstomuju tinklu ....apsiraminkite viena karta ..atomininkai...kiek lietuvai reikia elektros kad butina atomine ..ar vel po 3 centus pardavinesit elektra kam papuole..ar normalu kad lietuviams elktra ipatingai brangi..turint savo elektrine..ar normalu turint tiek elektros..dujas deginti ispudingais mastais...ka negali sildyti tu paciu daugiabuciu?..tai kad kysiais apeje korupcija isikerojusi ir niekas negalvoja apie valstybe..niekas ...tik vienas tikslas pavogt apiplest ..prisigreibt ...atgeities kartos tik prades mastyti ir LIETUVA valdyti kaip super valstybe.....ir patys tikes kad lietuva yra ju gimta salis ...jam paciam bus smagu kad jo proanukiai vaikscios neapiplyse ..pavalge..o siuo metu vagia viska o kentes tai ju paciu proanukiai...dar pabaigai posiai dienai pila konfiskuota alkoholii griovius ..jei kam idomu per metus vidutiniskai 150 000 litru..pabreziu i griovius nors kas tikrina ar tikrai..niekas ta pati ministerija..irgi paradoksas
elektrikas 2009-02-24 13:28
Esu minėjęs, kad to monstro statybos yra visiška nesąmonė ir del kainos, ir del ekologijos, ir del saugumo, tuo labiau nėra net jokio projekto ir visas tas reikalas labiau panašus į aferą negu į ketinimus kažką statyti. Yra pakankamai gerų alternatyvų sprendimų, kurie leistų spręsti ir šidymo problemas. Labai keista, kad mūsų energetikai žino tik sovietinių laikų technologijas, be dujų ir atomo nieko nenori matyti, tos pačios atominės elektrinės yra pakankamai pažengę ir nenaudoja vandens, yra saugios, nereikalauja armijos specialistų priežiūrai. Tereikia retkarčiais pasidomėti inovacijom ir atiduoti praėto šimtmečio mokslinius darbus su Lenino citatomis istorikams.
Anonymous 2009-02-24 13:44
elektrikas, tai gal tada statom is karto termobranduolines sintezes reaktorius, tai bus pati pazangiausia technologija kokia 50metu aplenksim visa pasauli. ar ne zjbs ?
jus abu komentatoriai tokie pat kaip ir tie visi straipsnio veikejai, daugiau snekat negu kad zinot.
elektrikas 2009-02-24 13:45
Štai apie ką reikia diskutuoti http://www.proverzis.lt/ šį straipsnį parašė Dr. Gediminas Petrauskas, gal padės autoritetų nuomonė, jeigu manote, kad interneto komentatoriai yra kvaili.
Anonymous 2009-02-24 14:08
Vienas taškų pridėjo pilną komentarą, kitas iš mėnulio elektros liniją nusitiesti nori. Aš asmeniškai pradedu nebetikėti "paprastu" elektros gavybos būdu. Jei viskas būtų taip paprasta, tai visam pasaulyje jau būtų išplitę. Sakysit kad pinigai viską kontroliuoja? Aš irgi taip manau. Ir nėra čia ko už gerą daiktą mokėti mažai
elektrikas 2009-02-24 14:23
Tai yra politinis klausimas, dėl to jis toks komplikuotas, techniškai kurkas yra paprasčiau, ypač atominėje energetikoje, kur yra sukaupta dižiulė patirtis ir tokios kompanijos kaip Toshiba nedrįsta gadinti savo vardo siūlydamos fantazijas kaip krautuvininkai.
Anonymous 2009-02-24 14:45
Jei kalbant apie Toshiba gaminius tai tikrai būtu DAUG naudingesnė investicija nei milžiniški monstrai nuodijantys viską aplink.
Jei jau tiek norinčiu valdžioje atomo, tai būtu visai neblogai įsigyt keletą įrenginių prieš tai pasižiūrėjus kiek gi pirmiausia mums patiems reikia, o toliau aktyviai plėtot tarp gyventojų idėją, kad tai tik pagalbinės priemonės, o daugiau reikia orientuotis į atsinaujinančius šaltinius.
Ir toli gražu ne apie saulės baterijas, kurios pas mus daugiau pagalbinė priemonė nei visa ko pagrindas, bet ir apie vėjo ir hidro sistemas.
Darius55555 2009-02-24 15:39
pilnai pritariu, kad statyti būtina nors vieną bloką. Ir jei rusai ar baltarusiai pasistatys savo šalia, garantuoju, kad pasiūlys pigesnę elektrą. Bet vien todėl , kad turėsim savo, priešingu atveju mokėsim europinę kainą. Vnž išeities kaip ir nėra idealios, bet geriau būt nepriklausomiems nuo "motulės".
Darius55555 2009-02-24 15:46
Pirma negalvok, kad jei jau pasidalins LEO atomą tai jie nepuls dalintis atsinaujinančių šaltinių. Pasidomėk kam priklauso didesnės elktrinės kurenamos organiniu kuru: rubikonui. Kavarsko ir dar kelios nedidelės hidroelektrinės Achemai.
antra: ar dėl tų daugtaškių jautiesi svarbesnis?? ar čia copy-paste ne savo mintis??
kionig 2009-02-24 16:05
Petriukas klausia mamos:
- Mama, kaip suvokti Tėvynę?
- Vok, vok ir suvoksi.
Anonymous 2009-02-24 16:23
Anonymous 2009-02-24 17:40
tai gerai kad netoli vilniaus stato, nebus tokiu problemu kaip dabar su musu valdzia - niekaip nesusitaria pro kur tilta i svedija tiest - nuties tiesiai i baltarusija kabeli papigiai 50 km ir bus elektros
elektrikas 2009-02-24 17:52
Del nuodyjimo, tai čia Tir4elis gerokai perdėda, dabartiniai reaktoriai irgi nieko nenuodyja, ekoligijos aspektas yra del vandens šildymo ir dar neturint jokių tyrimu buvo nuspręsta statyti galingą ir brangią elektrinę ir būtinai Visagine, neanalizuojant mini reaktorių galimybės ir branduolinė energijos panaudojimo šildymui. Yra šiokos tokios informacijos apie šį projektą, bet ten daugiau rašoma apie bendrus atominės energetikos dalykus, kuriuos galima susirasti ir vikipedijoje http://www.vae.lt/lt/pages/projektas_nuo_a_iki_z , žinoma dėkui nors ir už tokį viešumą.
tvset 2009-02-24 18:17
pacios elektrines yra nezalingos aplinkai (co2 emisijom), taciau urano rudos isgavimas ir jo sodrinimas, bei atvezimas tik svelniai tarent yra neokologiskas.....o visagine statoma nes ten yra labai dekinga infrastruktura ir specialistai vietoj......mini reaktoriu galimybe, manyciau, nesvarstoma vien del politines valios bei suinteresuotumo, neturejimo...
elektrikas 2009-02-24 18:43
Del urano gavybos yra gana kontroversiška tėma, savo laiku urano kasėjai susigadino reputaciją, bet technologijos ir ten pažiangusios http://en.wikipedia.org/wiki/Uranium_mining#Open_pit , bet vistiek urano gavyba yra labai neekologiškas procesas, čia tik galėtume džiaugtis, kad jo neturime ir jį kasa kitur. Toris irgi yra tam tikra prasme alternatyva http://thoriumenergy.blogspot.com/2007/ ... ssing.html
Anonymous 2009-02-25 10:13
Nuo pat pradziu musu atomines el. projektas buvo juokingas. Ruosiames pasistatyti sau ir dar 5 kitas salis aprupinti, tai kokio galingumo ir kiek reaktoriu reiketu prisistatyti? ar tai apsimoka is vis? ir su ekologija kaip? vnz.. jei sau koki nedideli reaktoriu - tai dar sutinku. O del saugumo tai irgi padetis ironiska, bijojom Ignalinos, o dabar dar tiek aplink isdygs neaiskios kilmes reaktoriu...
elektrikas 2009-02-25 11:26
Ignalinos bijoti yra pagrindo, bet tokių reaktorių jau nebėra galimybės nusipirkti, o naujasni blogiausu atveju užteršią labai mažą teritoriją ir avarijos tikimybė yra mažiasnė negu išlošti aukso puodą, yra reaktoriai, kurie išvis negali perkaisti, taip vadinami pasyvaus saugumo. Saugumo problėma yra tik del radioktyvių medžiagų vagystės, del šios priežasties ir bijoma mažiasnių reaktorių, atseit centralizuotai lengviau kontroliuoti, bet kol pastatys ir jeigu pastatys tą elektrinę, tai dideli šansai, kad tie reaktoriai jau bus sertifikuoti ir pastatyti kitose valstybėse ir jau laikas bus uždarinėti išnaujo tą elektrinę šildančią ežerą. Nors nelabai verta bijoti, kad pastatys naują atominę, ten kalba eina apie keturis milijardus eurų, fiziškai nesugebėsim sumokėti už elektrą į priekį, kad prafinasuoti tą krautuvinikų projektą, juk dar reiks mokėti ir už praeities klaidas.
Anonymous 2009-02-25 12:28
Nelabai galiu sutikt, kad neteršia. Vien su tuo savo aušinimu kiek nesąmonių pridaro, o be to klausimas ar mums reikia tokio monstro kuris dar ir krūvą kaimynų galėtu aprūpint. Be to statyt prie tektoninių lūžių dar vieną "bombelę" tikrai nemanau esant protinga.
Bet va kaimynai pamatė, kad mūsų krautuvininkai tik liežuviais mala ir prabilo apie nuosavus projektus. Tai ar ne geriau užuot stačius pabaisą kuri tik suės pinigus, bet nebūtinai bus atsiperkanti pastatyt keletą mažesnių kuriems nereikia armijos aptarnaujančio personalo ir išskirstant juos ten kur labiau reikia? Na ir aišku bandant kiek galima daugiau nuveikt dėl atsinaujinančių šaltinių.
elektrikas 2009-02-25 13:01
to Tir4elis
Geriau yra importuoti elektrą, todėl jungčių projektai yra gerokai perspektyvesni. Elektros gamyba yra labai mažos pridėtinės vertės veikla, vien skirstymas yra brangiasnis. Už importą geriau mokėti pramonės produkcija, kuri sukuria didesnę pridėtinę vertę. Atsinaujinatys šaltiniai ekonomiškai ir socialiai būtų naudingesni kuriant ir parduodant technologijas, vystant mokslą, o tikėtis, kad vėjo generatorisu prisuks pinigų yra labai naivu, jeigu prisuks mums, tai prisuks ir kitiems, čia konkuruoti galima tik kainomis, bet ne inovacijomis.
Anonymous 2009-02-25 20:31
Vejo malunai musa paukscius, nuo saules bateriju lemputes sviecia tik tada kai ir taip sviesu, uz siuksliu deginima baudos gavau,- tai kaip cia gali but ekologiska? atomine- cernobilis, mazutas- dumai. Ka daryyyyt?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Atominiai spąstai Lietuvai