BMW automobiliams kurą taupys radioaktyvūs šilumos kolektoriai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2009-03-09 16:44
aš apie tokį baerį senai svajojau, bet kažkaip vienintelė šovusi mintis tai naudot stirlingo variklį
Anonymous 2009-03-09 17:57
o kurioj čia vietoj tas radioaktyvumas padės? papildomai šildys tarpinę tarp vairo ir kėdės? Gal vis tik ne radioaktyvūs o tiesiog šilumos kolektoriai
elektrikas 2009-03-09 18:26
Ten matyt naudojamas termoelektrinis generatorius, kuris pagamintas iš radioktyvių medžiagų, kurios pakaitintos gamina elektrą. Dažniausiai tos medžiagos spinduliuoja beta spektro spindulius, kurie yra nepavojingi. Yra sukurtos ir baterijos naudojančios beta spinduliuotę, išlaikančios elektros energiją kelis dešimtmečius, kosminiuose zonduose naudoja tokius prietaisus.
Anonymous 2009-03-09 19:42
Kažkas drigniu užvalgė kurdamas temos pavadinim1. Dar reikėjo 24 boldu užrašyt KRIZĖ VERČIA DĖT ČERNOBILIUS Į AUTOMOBILIUS. didesnis efektas būtu . Termogeneratoriai ( Peltije elementai ) gaminantys elektrą gali naudot iš bet kur gaunama šilumine energija Tiek nuo vidaus degimo variklio išmetimo kolektoriaus ( tuo galima atsisakyt elektros generatoriaus iš čia ir atsianda taupumas. Šiluma ar taip artaip metama per duslintuva o sukt generatoriui reik papildomos energijso ); Tiek nuo žibalinės lempos buvo tokių rusiškų generatrorių radijoms pamaitint . Tiek nuo branduolinio kuro kuris ir vartojamas palydovuose. Bet šis BMW atvejis su radioaktyvumu tiek pat susijes kiek šiluminė elektrinė su atominėm. Arba 19xx metasi kai dar visos mašinos buvo užvedinėjamos rankena įdėjus elektrini starterį rėkt jog tai elektromobilis.... Devintas vanduo nuo kisieliaus . ...
rimasD 2009-03-09 20:56
Viskas, kas padeda tobulint vidaus degimo variklį, yra gerai, nes jo n.k yra apie 30 proc. Dalis šilumos išeina su atidirbusiomis dujomis, dar didesnė dalis- trinčiai nugalėti ir aušinimui.Ir išvis vidaus degimo variklis nelabai tinka automobiliui, nes jo sukimo momentas, esant mažiems apsisukimams, irgi mažas.Dėl to reikia sankabos, ir pergazavimo, pajudant iš vietos. Elektros varikliai, šiuo atžvilgiu, daug geresni. Manau, ateitis priklauso jiems ir kuro elementams. O gal radioaktyvių izotopų jėgainė galėtų kaitinti pav. Stirlingo variklį, arba net grįžti prie garo variklio, nebūtinai vandens, galima ir kitų garų, jei ciklas uždaras.Šiuolaikiniai garo varikliai, iš šiuolaikinių medžiagų, nenusileistų vidaus degimo varikliams, manau. Pasvajokim?
elektrikas 2009-03-09 23:30
Tai, kad Strilingo variklis dar mažiau tinkamas automobiliui, nebent kaip elektros generatorius. Stirlingo variklio NK yra apie 30% jį labiau verta lyginti su garo turbina, bet yra vikipedijoj palyginimas ir su vidaus degimo varikliu http://en.wikipedia.org/wiki/Stirling_e ... on_engines . Be abejonės automobiliui labiausiai tinka elektros variklis, iš principo apsimoka generuoti elektrą su papildomu generatorium, kol kokybiškos baterijos yra brangios. O dėl šito BMW termoelektrinio generatoriaus radioktyvumo lygtai nesuklysta, čia visai kitas principas negu tų, kurie pagrįsti temperatūrų skirtumu, šitas pakaitintas spinduliuoja beta spektre ir ši energija verčiama į elektrą panašiai kaip Saulės elementuose. Nors BWM nenurodo konkrečios technologijos, bet skelbiama ir kituose šaltiniuose, kad čia naudojami radioaktyvieji termogeneratoriai, nors ta beta radiacija yra mažai pavojinga, aliuminio skarda ją pilnai sulaiko, gama yra pavojinga spinduliuotė. Šių prietaisų NK yra labai žemas ir tą patį sutaupytų ir su "paprastais" termoelektriniais elementais, nežinau motyvo, gal kaina.
Anonymous 2009-03-10 01:14
nafik, kai suges toks termo kolektorius poto nezinosi is kur gauti $ kad sutaisyt..
elektrikas 2009-03-10 09:52
Tie prietaisiai yra labai patikimi, jeigu suges, tai suges kažkas kitas anksčiau, ten nėra jokių judančių detalių ir elektronikos, dėl patikimumo juos ir naudoja kosminiams zondams, o ten kaitina su branduoliniu kuru. Žinoma yra pasirinkimas nepirkti tokio automobilio ir piktintis čia nėra dėl ko.