Elektrinis „Mitsubishi“ prototipas – pakeliui į Lietuvą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

wilkas 2009-03-25 21:18
Iskastini kura deginanciu elektriniu NK tikrai didesnis, nei masinos vidaus degimo variklio. Be to elektriniu isskiriama siluma papildomai naudojama pastatu ir vandens sildymui. Centralizuotai paprasciau isvalyti degimo produktus is ismetamu duju, tuo tarpu dazno seno automobilio tersalai plika akimi matomi. Nors kuro celemis varomi automobiliai ekologiski, taciau celems tinkamo vandenilio gamyba reikalauja daug energetiniu istekliu - ir bendroj sumoj susiveda i tokia pat tarsa, kaip ir iskastinio kuro alternatyva. Kol bioinzineriai nesukurs pramoninei gamybai tinkamo mikroorganizmo, kuris is biomases darytu vandenili, tol abejoju ar vandenilio automobiliai paplis. Plius vis dar aktuali vandenilio transportavimo ir laikymo automobilyje problema.
Anonymous 2009-03-26 00:15
toks jausmas tarsi tas automobilukas pagamintas ant Tata Nano bazes:) tik el variklis idetas vietoj idaus degimo:)
Anonymous 2009-03-26 10:54
Taip, pakolkas svariausi gamtai yra elektromobiliai. Vien palyginuskiek varvinama tepalu, ismetamu duju, kad nafta taptu bendzinu ar dizeliu vel yra eikvojama energija (ir vel tarsa), kad ja atvezti iki degalines irgi vel energija (ir tarsa) ir t.t. iki elektromobilio seniems kibirams nesilyginti. O galiausiai elektra galima isgauti ir naudojant saules, vejo ir t.t. energijas, tad tikrai svariau negali buti uz toki energijos panaudojima...
geruks 2009-03-26 20:13
Techniniai Mitsubishi i MiEV duomenys: Ilgis, mm 3390 Plotis, mm 1745 Aukštis, mm 1600 Svoris, kg 1080 Variklio galia, kW 47 Sukimo momentas, Nm 180 Didžiausias greitis, km/h 130 (ribojamas) Baterijų užtenka nuvažiuoti, km 144