Pradėjus kovą su piratais Švedijoje muzikos pardavimai išaugo 100 proc. (24)
Jau ne kartą rašėme apie permainas Švedijos interneto paslaugų rinkoje balandžio 1 d. įsigaliojus naujam prieš piratavimą internete nukreiptam įstatymui.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šį sykį Švedijos žiniasklaida dėmesį atkreipė į skaitmeninio turinio paslaugas teikiančios bendrovės „InProdicon“ pranešimą. Jame teigiama, kad pirmąją savaitę po vadinamojo IPRED įstatymo, suteikiančio galimybę teisiškai persekioti autorių teises pažeidžiančių failų platintojus ir vartotojus, įsigaliojimo legalios muzikos pardavimai šoktelėjo 100 proc. lyginant su kitomis savaitėmis.
„Aš nežinau, ar tai susiję tik su IPRED, bet tai neabejotinai svarbi permaina“, - teigė bendrovės vadovas Klasas Brännströmas.
„InProdicon“ skaitmeninę muziką Švedijoje platina naudodamasi keliomis internetinėmis ir mobiliojo ryšio paslaugomis. Tarp jos klientų - bendrovės „Tele 2“, „Telia“, „Åhlens“ ir MTV.
Primename, jog tuoj po antipiratinio įstatymo išleidimo Švedijoje 30 proc. sumažėjo interneto duomenų srautas. Tuoj po to smarkiai išaugo anoniminio naršymo paklausa, o aktyvesni piratai nusprendė reikalus spręsti per politinę partiją. Tačiau nežiūrint šių aktyvių internautų veiksmų, autorinių teisių saugotojai bus išlošę bent jau trumpalaikės naudos - jei šie muzikos pardavimų augimai tikrai susiję su antipiratiniu įstatymu.