Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
M.Mantas 2009-04-20 19:03
Tai Norvegijoj tikrai neblogos sąlygos turėt elektromobilį
Anonymous 2009-04-20 19:21
Tai blyn! Vien koks pogumas važinėt!!!! Bet deja mūsų dabartiniai politikai tokių dalykų visai nenorėtų.., juk kokie nuostoliai biudžetui: jokio dyzelio, jokio benzo, kokių akcizų.., tiesa žmonėm geriau...
rimka 2009-04-20 19:22
valio
nu ir ka i tai gali pasakyti visi tie samokslo teoriju salininkai?
ir gana greitai visi tie elektromobiliai ispopuliarejo, pasirode vienas, kitas, dabar kaip grybai po lietaus tik pigesniu kol kas dar nematau, neskaitant to g-wiz nesusipratimo uz 7000svaru
Anonymous 2009-04-20 19:38
Nemokamas krovimas...
mmm.... pasaka mano lietuviškam mąstymui, kaip nemokama degalinė:D
Anonymous 2009-04-20 20:01
Elektromobilis geras dalykas, bet yra ir pora trūkumų:
Panaudoti akomuliatoriai teršia aplinką,
Mašina neskleidžia garso, vadinasi keliuose gali padidėti eismo įvykių.
Anonymous 2009-04-20 20:08
Na man toks jo dizainas nepraeina, o deja dauguma šių naujų elektromobilių tokie UFO. Aišku būna įvairių, bet rečiau kažkas tikrai kabinančio savo dizainu..
Anonymous 2009-04-20 20:19
Kad nekelia garso gerai, nes garsios vibracijos labai vargina. Aš kai nuvažiuoju su autobusu iš taško A į tašką B, gal 7 kilometrus, pirmyn ir atgal, tai labai pavargstu, kad kartais niekaip užmigti negaliu nuo psichinio nuovargio.
Reikia tiesiog atidžiai eiti per gatvę ir atidžiai vairuoti.
Taikos ir laimės!
zamzungas 2009-04-20 20:28
na jei vissiskai nevertini tesla automobiliu dizaino tai vadinasi apie tai nieko neismanai. sutinku kad ir tesla model s gali isdalies nepatikti taciau jis savp stiliu ir dizaino pranoktsa daugeli siuolaikiniu automobiliiu, sis mitsuishi pasizymi japonu megstamomis automobiliu linijomis, jis puikiai tinka moterims turi savo stiliu nedidukas labai svelnaus dizaino
Anonymous 2009-04-20 20:35
Viskas gerai! Tikram lietuviui masina turi buti panasi i audi bulka arba dar koki kledara 20metu senumo Per ateinancius kokius kelis metus,akumai bus patobulinti simtu kartu ir vaziuos ta masinuke ne 150km, o kokius 300km ir ikrovimo laikas bus mazdaug 30min.
Anonymous 2009-04-20 22:19
"neteršia aplinkos anglies dvideginiu, sukeliančiu šiltnamio efektą"
Ar mane 1 nuo sitos frazes jau vemt vercia ir galva suskausta? IMO nebutina visur pridurinet, kad elektra=ekologija, nes isdalies tai tapo kaip ir aksioma. Bet ner nekaltas visiskai tas automobilis, kaip kaskas minejo - atidirbus batareikai, jy irgi uzters gamta (aisq jeigu jeigu jos neperdirbamos ar nekeiciamos)
Arns 2009-04-20 23:14
daug kas bijo akumu, bet pamirsta jog didziule tarsa yra elektrines kurios gamina elektra. Kuo labiau populeres tokie automobiliai, tuo daugiau elektros reikes, bet kolkas vis dar itin populiarios silumines elektrines, o jos jau tersia itin smarkiai. Tad elektrines automobilis dar nevertas lygybei su ekologija, jo "kraujas" vis dar XX a relikvijos gaminys
Zilve 2009-04-21 00:13
Tai palaukit .. pradejot svaigt kad tersia elektromobiliai .
O tai kas netersia, dabartines masinos su varvanciais tepalais , tai galima tokiu budu prisikabinti ir prie dviracio ar net prie arklio traukiamo vezimo . Visus daiktus po panaudojimo reikia perdirbti ir nebus problemos . O kas del elektriniu ,juk nebutina naudoti vien silumines elektrines ,yra dar hidro vejo saules . Galu gale kaip jums atrodo kur dedama elekros energija nakti ? manot atomine isiungia kai sumazeja elektros poreikis nee ji toliau sukasi ir gamina elektra kurios niekam nereikia o daugybe kilovatu nepanaudojama .
Anonymous 2009-04-21 01:03
pff. pirma sakiau, kad dauguma, ne visi, tad čia nesipūsk labai..
realiai tesla roadsteris ar tas model s jau yra išskirtiniai automobiliai ir tokių gatvėse bus vienetai.. o pagrinde rinkoje figūruos pigesni UFOmobiliai. vat jų dizaino tendencijos man ir kliūna..
Nerkashis 2009-04-21 01:08
Na nors vienas protingas (pagal mane) pasisakymas. Tarkim naktį kai sumažėja apkrovimas ir pakyla įtampa, jungiami šunto reaktoriai. Na ir didelė dalis el. enegijos šildo orą ar suteka žemėn. Yra ir ekonomiškesnis būdas - "žieduoti" tinklai. Taip pat tarpvalstybiniai tinklai.
Tas el.mobilis panašėja į iPhone. Visi jį keikia, bet dauguma jį norėtų turėt, kad ir pažaidimui.
Anonymous 2009-04-21 10:11
Paskaičiavau, tai išeitu, kad vidutinis variklio darbo galingumas yra truputi daugiau kaip 10 kW, kai mažos klasės benzininio automobilio variklio galingumas apie 50 - 70 kW.
Tir4elis 2009-04-21 10:31
Na tegul dar tuos automobiliukus patobulina, tai bus galima iš Norvegijos ir užsipirkt .
Tik bijau, kad nemokamų degalinių męs deja nematysim pas save..
Darius55555 2009-04-21 17:30
noriu būt norvegu
Anonymous 2009-04-24 08:55
Si savaitgali Mitsubishi atviru duru dienos Vilniuje. Itariu, kad bus galima isbandyti MIEV.
lt079if 2009-05-08 18:01
Vakar pavyko apžiūrėti šį Mitsubishi protipą prieš jam paliekant Lietuvą. Automobiliukas paliko tikrai neblogą įspūdį. Jaukus salonas, vidaus apdailos plastmasės tikrai ne blogesnės nei mano vairuojamo prancūziško Citroen C2, patrauklus išorės dizainas…
Šiaip, skirtingai nuo kitų rinkai ruošiamų (arba parduodamų) tos pačios klasės elektromobilių (pvz.: norvegų gaminamo “Think City”, kito japonų gamintojo “Subaru” prototipo “R1Е”, vokiečių elektrinių “Smart EV” bei “Mini Cooper”) - Mitsubishi MIEV privalumas tame, kad juo važiuoti gali ne du, bet 4 keleiviai... Be to, pats automobilis, skirtingai nuo konkurentų elektromobilių, keturduris!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vilniaus meras pirmasis išbandė elektrinį "Mitsubishi"