„Windows 7“ vartotojus pasieks jau šią vasarą?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

O vardas? 2009-04-22 07:42
Anonymous 2009-04-22 08:23
užėjo kartą noras paeksperimentuot. Įsimečiau ubuntu, pamaigiau porą dienų, bet nepatiko.. Tada nusprendžiau išbandyt W7.Jau po valandos supratau, kad kitos os turėt nebenoriu
Anonymous 2009-04-22 09:32
vienintele priežastis kodėl dauguma renkasi W1nD0z yra vartotojiški įpročiai ir tinginystė mokytis kažką naujo. Aš turiu 2 legalias M$ Višta versijas, ir jos tikrai nekokios. Šiuo metu naudojuosi XP, po vištos išmetimo mano kompas tiesiog skraido. Sutinku, jog XP jau pasenęs ir reikia kažko naujo. Beje lygiai taip pat naudoju bet kuria Linux distribucija ir toli gražu nesu didelis programeris. Tas pat Ubuntu yra labai draugiškas vartotojui, viską galima padaryti grafinėje aplinkoje kaip ir W1nD0z'uose. Ubuntu puikiausiai tinka ne tik programavimui ar interneto naršymui, tai visavertė multimedijos sistema. Ir daugumos mokamu programų Langinėms skirtų programų nemokamus analogus galima susirasti. Vienintelis linuxo trūkumas žaidimai. Aš puikiai suprantu, jog ateis laikas kai reikės keisti XP į kitą operacinę, ir tai greičiausiai bus Win7. O šio sprendimo vienintelė priežastis žaidimas Reziumė: Naudokit į sveikata bet kurią jums patinkančia OS tik neaiškinkit, kad viena paprasta, o kita sudėtinga, stabili - nestabili ir panašiai, prie kiekvienos priprantama. P.S. sistemos stabilumas dauguma atveju priklauso nuo vartotojo.
Anonymous 2009-04-22 09:47
citata: "Gal po šio kosmetinio Vistos pagerinimo daugiau žmonių susiprotės linuxus naudot." Kosmetiniau tu Labiausiai erzina visokiu zmogeliuku neva protingi komentarai Juokingiausia, jog tie "specialistai" buna net nepabande kritikuojama produkta instaliuot ir su juo padirbet, palygint, pasidomet profesionalu atsiliepimais, komentarais. Speju, kad ir linux operacineje sistemoje gaudaisi tik tiek, kad isidiegei koki ubuntu, kuris paprastas, kaip ir windows vartotojui... nei ka ismanai, nei tu ka Cia reiktu konstruktyviai kritikuoti uz konkrecias blogybes Windows7, arba uz kazka girti. Mes ir taip zinom, kad yra kitu geru OS - Ubundu, Suse ir kitu... is linx seimos. Turejau atveji, kai senam laptope, kuriame uzsilenke Windows Xp ir niekaip nesiseke vel ju idiegti del daugybes kaprizu del "sata" diski, kurio niekaip jokiais irankiais nenorejo winxp instaliatorius susirasti. Ai, galvoju - kaip tik proga isbandyti viena is pirmuju Windows7 beta versiju (build7000.. veliau ju pasirode dar keli... 7048, 7056,... 7077 rodos paskutinis, kuris netgi pretenduoja, jei neklystu i Release Candidate). Be problemu "suvariau" Win7 i ta sena laptopa ir maloniai buvau nustebintas. Si OS "sukosi" tame laptope greiciau, nei kitame galingame darbo laptope sukasi sush.. Vista. Zymiai sparciau, stabiliau. Pires tai tame sename laptope XP veike ne ka greiciau. Dirbant ne karto nepakibo, nestabde procesu ir t.t. ko nepasakysi apie Vista. Vienu zodziu, kiek teko girdet ir skaityt visokiu atsiliepimu, pagaliau MS vel nusipelne siokiu tokiu pagyru uz gera produkta... Taip, kaip kazkada juo buvo giriami uz Windows 2000 ir po to uz Windows XP po nevykusiu zingsniu su Windows ME (Win95-98 gimines teseju). Isbandykit, o tada rasykit normalius konstruktyvius komentarus. Sekmes visiems.
Tir4elis 2009-04-22 10:30
Su build7000 pragyvenau virš mėnesio. Mečiau vien dėl to, kad mano pagrindinės plokštės gamintojas bankrutavo taigi draiverių net Vistai nera. Max XP ir viskas. Bet, kad ir su kreivais pašaliniais draiveriukais sukosi nelabai lėčiau neis su XP. Tiesa pratintis prie daug ko reikia iš naujo, nes įprastose vietose nemažai nustatymų nėra ir viskas išmakaluota po visus pašalius, bet sukosi normaliai ir tikrai patenkinamai. labai puikiai pasigavo per DVI-HDMI pajungtą televizorių ir iš pirmo karto teisingai jį susireguliavo. Tiesa labiau norėjo jį kaip pagrindinį monitorių naudot, bet keletas varnelių ir susitvarkė . Belieka tikėtis, kad darbinė versija nebus sugadintas navarotais produktas.
Anonymous 2009-04-22 10:46
As jau savaite laiko su Windows 7 (7077). Trumpai drutai - geris. Spartus, stabilus, patogus. Per pusdieni pripranti prie naujo interfeiso. Kuris kur kas patogesnis uz Windows XP. Labai greitai atpazysta ir prijungia ivairius USB irenginius. Jokiu bug'u ar luzinejimu. Daug greiciau varto interneto puslapius (Firefox, Chrome). Jau yra tikras 7106 build'as. Laukiam RC1.
O vardas? 2009-04-22 10:46
jei jau toks prastas reikals ta vista, tai gali atiduoti man key - gi nenaudoji ir tau ji nepatinka. o siaip su vista problemu gyvenime neesu turejas, idomu kodel.
Pumper 2009-04-22 10:56
Labai daug žmonių skundžiasi, kad Vista labai stabdo, lėtai užsikrauna ir pan. Nuo tos dienos, kai įsirašiau Vista64 kaip dual-boot prie XP, tai dar nepastebėjau, kad ji lėtai krautųsi (tikrai ne lėčiau nei XP) ir labai stabiliai ir greitai sukasi. Vinintelė problema su Vista, tai, kad jai dar daug updatų leidžia, todėl kiekvieną dieną juos siųsdamas ir instaliuodamas kompas ir lagina. Kitų lagų priežasčių tikrai nėra, nebent prastas pasenęs kompas, kurių Lietuvoj tikrai netrūksta, bet jų savininkai niekaip negali suvokti, kad naujai operacinei reikia naujo ir kompo. Aišku, dabar sakysit, kad Win7 nereikia naujo, nes ir senas velka, bet gi dar nematėt jūs tos užbaigtos versijos, gal į ją prikiš tiek Š, kad dar lėčiau už Vista dirbs (kuri, kaip jau minėjau, tikrai nėra lėta).
Anonymous 2009-04-22 10:59
As irgi niekaip nesuprantu kodel ten kitiems stabdo ar tiesiog ju sistemos pasenusios jau,tada tikrai suvokiama.Bet jei perki nauja pc,kad ir nebrangu,uz kokia ~2000lt,tai ta vista sukasi kuo puikiausia,zaidi zaidimus ir niekas niekur nestabdo,nepuliuoja. Kas del linuksu,tai gal galetumet linuksistai pagaliau atsikabint su ta OS nuo visu?Kam reikia,tas ir naudoja.Paciam patiko ta Ubuntu,bet isirases ja,as net nezinojau ka su ja ten veikti,veikia daugiau maziau norm,nors bandant pakeist theme susipuliavo ten viskas,bet sugrazinus i defaultine vel viskas norm.Programuot programuoju su MS C# ir VBA,nematau prasmes ta daryt ant linuksu,juk darau programas tai ant Win,tai isirasyt abi ir taip zaistis,o kam?Taip pat zaidziu,to linukse pilnavertiskai nepadarysi.Naudoju daznai excel,office...yra pakaitalas,sutinku,taciau ne visai tas pats ir vel gilintis per nauja,kaip ten pasileist,kaip ten padaryt,nu o kam to?:)Puikiai veikia,zinau,kad siunciu zmogui ir jis tures kaip pasiziuret dokumenta. Taip,kad gal ir aktualu ten zmonems,kurie visiskai uzsiema savo reikalais,ne kitu ir naudoja linuksus platesnem reikmem,ne tokiom kaip pvz cia komentaruose zmogus parases,kur jau reiketu ieskoti kazkokio softo,o jis ir taip yra,ir puikiai veikiantis. Nekvarsinkit galvos kitiems ir neverkit,kad reikia moket uz ta MS produkta,tuo labiau,kad ir nemokat uz ji,o as tame nematau visiskai problemu ir mielai sumokesiu.Jei nera pinigu,tai ne apie linuksus reikia galvot,o ka daryt,kad ju uzsidirbt ir kad nereiktu kvarsint sau galvos,mokamas tas produktas ar ne,jei tau jo reikia.
Anonymous 2009-04-22 12:26
Naudoju Windows 7 jau ~2 mėnesiui. Paskutinė versija praktiškai neturi jokių problemų. Viena iš testuojamų sistemų tikrai silpna (T42 laptopas su 512MB RAM ir 1.7 Pentiu M procesorius ) ) ir veikia visai neblogai. Manau, kad Win7 bus tikrai vykęs produktas ir gana greitai dauguma vartotojų, turinčių vidutines ar galingesnes sistemas, pereis prie Win7 naudojimo.
Anonymous 2009-04-22 13:32
Linux net nenoriu bandyti ir mokytis, kaip atverti koki kataloga ar paleisti programa. Man reikia patogumo, aiskumo, zaidimu palaikymo. Windows visa tai turi. Lieku prie ju, o konkreciai - prie XP. Bandzau Vista, bet gal po kokiu 20 min. meciau velniop, nes juntamas zymus sistemos suletejimas tiek kraunantis, diek ka nors dirbant. Kol kas dar palauksiu Win7 finalinio laidimo. Tikiuosi, puikiai pakeis sena gera XP.
YoYo 2009-04-22 15:20
Oj kaip tu klysti Matai, nauja OS neturi reikalauti naujesnio kompiuterio Vartotojas, kad ir kas jis bebūtų: Home user'is, ofiso darbuotojas, IT specialistas ir pan., nori išnaudoti visas naujas kompiuterio funkcijas (Keli branduoliai, touchscreen'as ir pan.), tik tiek jam reikia. OS turi suteikti galią tai daryti. XP nepalaiko kelių branduolių darbo (Išsskyrus atskiras programas), nori palaikymo - pirk Vista, tačiau ji vėlgi nepilnai išnaudoja kelis branduolius (Sisteminius resursus perkelia vienam branduoliui), o štai Windows 7 turės pilną kelių branduolių palaikymą ir net suderinamumą su Touchscreen'u. Esmė ta, jog naujesnės OS darbas - suteikti vartotojui pilną galią valdyti naujas kompiuterių naujoves susijusiąs su "geležimi" ir pasiūlyti kažkokias naujoves, kurios palengvina kompiuterio darbą ar padidina pastarojo našumą. Jeigu nori gražios išvaizdos, taip, tai jau reikalauja didesnių PC resursų, tačiau Vista ir be Aero aplinkos ėda SMARKIAI daugiau resursų negu turėtų. Kaip pavyzdį, jog OS turi tobulėti nerydama daugiau resursų, galėčiau imti Mac šeimos kompiuterius: Senas, dar prieš 4-5 metus pirktas kompas puikiai vežą Leopard (Naujausia Mac OS X). Kompiuteris net nestringa, nekimba ir puikiai suderinamas. Darykit išvadas, Vista mylėtojai P.S. Pats sėdžiu su XP, bet teko dirbti ir su Vista, ir su daugelį kitokių OS (tarp jų Unix ir Mac šeimos nariais).
Pumper 2009-04-22 16:04
Jeigu jau taip sakai, kad nauja OS neturi reikalauti geresnio naujesnio kompo, tai kodėl gi tada nepakalbėti apie kokius Win95 laikus? Kodėl norint turėti WinXP reikėjo keisti visą kompą ar jo dalis (pereinant iš 95 ar 98 )? O gi todėl, kad XP pati OS užima tiek vietos, kiek anie kompai iš viso turėdavo. Tas pats ir su Vista (~21GB užima vien sistema su pagrindiniai draivais). Todėl visai natūralu, kad ir resursu reikia daugiau, tai informacijai apdoroti. O kad tavo tie MacOS keičia tik išvaizdą ir atnaujina kai kurias funkcijas, bet visai nieko naujo neįdiegia, tai todėl ir nereikalauja daugiau. Beje, Vistos resursų sunaudojimas dar ir nuo paties kompo priklauso, pvz. su 2GB ramo Vista naudoja ~800MB, jei yra 4GB ~1,2GB, jei 6GB ~1,4 ir pan. Aš nesakau, kad Vista geriausias žmonijos išradimas. Dar prieš ~mėnesi galvojau, kad ji visiškas Š ir neplanavau įsirašinėti, bet taip jau yra, kad XP ~1/2 žaidimų nenori veikti, nes vga draiveriai nusminga, nors pats laptopas pilnai palaiko XP ir aš jį gavau su gamykliniu XP instalu + Vistos DVD. Taigi įsirašiau Vistą (kas užtruko beveik 6 valandas įskaičiuojant visus updatus ir draiverius), bet laukti vertėjo, nes dabar nei vienas geimas nebelužinėja, o FPS tik ~5% mažiau. Ir kas, kad Vistai resursų daugiau reikia, bet užtai Vista64 mato tą papildomą 1GB ramo, kurio XP nenaudoja, todėl jokių galios nuostolių nesijaučia.
YoYo 2009-04-22 16:29
Aš nelaikau Windows XP kaip pavyzdį, apskritai aš esu anti-Microsoft, bet naudojuosi jų produktais Win 98 puikiai veikia kompiuteryje, kuriame sėdėjo Win 95. Win 2000 puikiai veikia net ir tam pačiam PC, kur buvo Windows 95, o XP veikia pusėtinai kompiuteryje, kuriame standartiškai turi būti Windows 98. Tai sakau iš patirties, tad tikrai nereikėjo masiškai keisti "geležies" (HDD talpą rekėjo žinoma didinti) O tu iškart paėmiai Windows 95 ir XP Juk buvo daug tarpinių OS, o Vista, deja yra kaip ir Windows Millenium - pasidomėk jos "sėkmės" istorija Beje, Mac'ai taip pat tobulėja ir pastoviai diegiamos naujos funkcojos tiek OS, tiek "geležyje" atsiranda geresnių ir optimalesnių sprendimų. Tarp kitko, ką naujo turi Vista be Aero? Žadėjo naują failų sistema, ar buvo? Ne Tai va, jie beveik nieko naujo nepasiūlė nei darbui, nei verslui, nei paprastam vartotojui (Išskyrus DirectX 10). Jie tiesiog padarė tai ką reikėjo: Pridėjo dual proccesor palaikymą ir didesnė RAM, HDD talpos palaikymą ir viskas, nieko naujo, o resursų ėda nesvietiškai daug.
gabus 2009-04-22 17:05
Aš naudoju. Ir ką? Nei aš programuoju (nes nemoku), nei dažnai internete sėdžiu. Aš tiesiog paprastas vartotojas. Ir linux gali būti "looser friendly"
Anonymous 2009-04-22 19:45
Pritariu . Konkrečiai kas man nepatinka, tai yra windowsų kodas: procesų valdymas ir saugumas. Ir jau nieko čia nebepakeisi, reiktų visą os išnaujo kurti, norint padaryt saugią ir stabilią os. O tie kurie nežinojot, tai ant linuxų galima puikiausiai pasileisti widozės pragramas ir žaidimus per emuliatorius.
Anonymous 2009-04-22 21:09
O kojines galima muveti ant batu...
kionig 2009-04-22 21:38
O su linuxais ne tas pats ? Ten isvis makaronu kose.. Pazek kiek pridigo tu distribuciju, kaip grybai po lietaus, o galetu viena normalia upgradint.
JAULER 2009-04-22 21:50
Na microsofto produktai yra ėdrūs resursams tikrai, palyginus su alternatyvomis, pvz P4 2.6 Ghz 0.5 Gb ram, kompas su panašai išvaizda kaip vištoje, ant tarkime arch linux dirba tiesiog kartais greičiau, netgi jeigu ir višta su windows classic theme`u dirba (bandyta tame pačiame kompe. microsoft nieko gero nepadarė/nepadaro
JAULER 2009-04-22 21:51
Tai yra labai didelis pliusas, nes galime pasirinkti ko norime. Vienos distribucijos lengvos naudoti, kitos greitos, trečios labai funkcionalios ir t.t. Laisvė mano nuomone yra gėris.