Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2009-05-21 23:08
pirk hibrida - selpk vargsa automobiliu gamintoja, bei naftininkus. 2 varikliai = sunkesnis automobilis, o tai savaime trumpina darba is baterijos, o paprasta varikli labiau apkrauni, tad kuro sanaudos nemazeja, o tik dideja, gal net beveik susilygina su standartiniu modeliu suvartojamu kuro kiekiu. Tad jokios ekonomijos, tik "zaliuju" eilinis bandymas sujaukti kvailiu protus, taip mes gamtos naissaugosim
immortallt 2009-05-22 00:25
tad rezervuok tesla model S
DJ_LFS 2009-05-22 01:38
toyota masinos geros, bet isvaizda ju bjauri
Laurynas19 2009-05-22 02:11
Kaip tai sanaudos nemazeja? parasyta: 1l - 32km. Tai kiek parasyta tike ir nuvaziuosi su 1l. i savo audine 100km pilu 8l benzino, tai i si modeli pilsiu, vos 3l ir nuvaziuosiu tiek pat. Ko pasekoje maziau ir gamta tersiu, taip pat manau siame modelyje itaisyti ir geresni filtrai. Taigi ARNS nenusisnekek.
Svyturys 2009-05-22 10:20
Arns pievas sneki.
Arns 2009-05-22 10:44
maza kas parasyta, realiai paeksplotuok ir pamatysi, kaip nuo didesnes apkrovos variklis sunkiau dirbs. Jo kubatura nedidele, o tu negi vazinesi vienas? Jei prilips daugiau zmoniu, kiek didesnis atstumas nevisai idealiais keliais ir kuro sanaudos tokios pacios, nes variklis bus apkraunamas ir priverciamas dirbti visa jega, kai kiek galingesniu masinu jis dar net nelabai ta apkrova jaus. O pavizdys su audine idomus, be atmink kokio ji senumo, naujesni modeliai kuro naudoja maziau, atminkim jog variklis devisi, tas kartais pradeda net keliomis litromis ryti daugiau, negu gamintojo pateikemuose reglamentuose.
Kaip sakiau, hibridas yra totalus S, skirtas is lengvatikiu istraukineti pinigus, nori ekologijos? Pirk pilnai elektra varomus automobilius, arba vandenilinius.
c_ulrich 2009-05-22 12:10
mano dviratis su 1.2 litro varykliu ryja ~4l i 100km
c_ulrich 2009-05-22 12:11
mano dviratis su 1.2 litro varykliu ryja ~4l i 100km
Svyturys 2009-05-22 16:23
Ka tu sakai? Niekam neidomu . Nusisneki.
Tai kas kad prilips i prius daugiau zmoniu ? na ir ka daugiau rys.
O jei i kokia audine daugiau zmoniu ilips tai ji gal maziau rys?
Hybridas maziau tersia gamta ir jo kuro sanaudos mazesnes, tad nesvaik cia.
Arns 2009-05-22 18:19
o ka as sakau? kazkas praplove smegenis ir vein todel jog "ekologiskas" uzdetas uzrasas, visi ir puola ji girti, nors blaiviau ivertinus pamatysi kad jis tik brangesnis, bet niekuom neekologiskesnis.
Tu supranti kad kuom labiau apkrautas variklis, tuo labiau jis virsyja savo deklaruojamas kuro sanaudas, juk kodel net gi isskiria vaziavima mieste ir kelyje? Silpnesnis motoras kuro sunaudoja daugiau isibegejimui, bei didesnio greicio palaikymui, nei galingesnis variklis, tad tos sanaudos susilygina. Aisku jei lyginsime normalius automobilius, o ne amerikoniskus pramanus, kur net ju "hibridas" sau leidzia srebti po 14 litru ir tai jau pazanga
Jei netiki, pasidomek ka zmones kalba, nes nezinau ne vieno atvejo kai gamintojo deklaruojami parametrai visiskai sutaptu su gyvenimiska patirtimi eksplotuojant gamini, o tokie hibridai daznai ypac "lenkia" tradicinius automobilius pagal nesamoningus rodmenis
Skeptikas 2009-05-22 18:43
Vyrai kietai čia varot be argumentų diskusija. Aš irgi neprofas šioj srity, bet žinau hibridas siurbs mažiau:
1. jis panaudoja stabdymo metu prarastą energiją
2. tolygiai pereidamas nuo vidaus degimo prie elektros variklio tam tikrais momentais jis taip pat taupo kurą
3. kiek žinau šio hibrido aerodinaminis pasipriešinimas mažesnis už įprastų automobilių dėl ko sąnaudos vėl kris
4. kaip matome pranešime jam taupyti padės ir saulės baterijos ant stogo, bet tai tiks pas mus tik vasarą.
Pritariu Arns, kad elektromobilius daug tikslingiau gaminti ir eksplotuoti nei hibridus, bet teiginys, kad hibridas nepaveš ar jo variklį pribaigsi yra mažiausiai juokingas, nes
1. jei hibridas nepaveža įsijungia elektrinis variklis, o jis suteikia tokį pagreitį, kad pasijunti kaip lenktyninėje mašinoje.
2. Pagal eismo taisykles tokioje mašinoje manau gali būti tik 5 žmonės. Taigi "prisikrovęs chebros" nemanau toli važiuosi tiek dėl policijos, tiek dėl keleivių nuospaudų.
3. Pastebėjau, kad dažniausiai žmonės važinėja po vieną ar po du, čia hibridas tikrai padės taupyti.
4. Nejaugi tu tokį mašiniuką pirksi dėl kokių sunkių krovinių vežiojimo. Gal kokį kartą iš mamos kaime ir parveši kokius 2 bulvių maišus, bet kad pastoviai tik tampysi netikiu. Tavo paminėta "audinė" "nusėda ant dugno" jei daugiau žmonių prilipa ar daug pakrauni ir sąnaudos jos tikrai nesumažėja.
Išvada hibridas "ryja" tikrai mažiau.
P.S. Dėl įperkamumo nesiginčiju.
Arns 2009-05-22 19:04
1 teiginys, ar kazka praleidau? KERS tiek sitame, tiek kituose serijiniuose automobiliuose dar niekas nenaudoja(naudoja tik kelios F-1 ekipos).
2 taip, bet atminkim kad ji pastoviai reikia veziotis, plius baterijos, o tai jau papildomas svoris, kuris butent pastoviai papildomas silpnam varikliui, nei tiesiog paprastam automobiliui su tokios pacios kubaturos motoru, be tokiu pribumbasu
3 Keista, pasiziurejes i bet koki nauja automobili as matau toki pati pasipriesinima, ar bent jau mazinama nei pries koki desimtmeti. Aisku jei sitas hibridas butu bent 20 cm zemesnis galetume sutikti, kad pasipriesinimas sumazejo, bet jis standartinis, skiriasi tik motoras, dar tiksliau, imestas papildomas.
4 na sito nenugyncysi
1) deje, pasidomek ir suzinosi, kad elektrinis skirtas vazinejimui mieste, kai reikia tik iki kokiu 60 km/h isibegeti, prireikus didesnio greicio, automatiskai turi isijungti benzininis, jis taip pat dirba kai reikia baterijas ikrauti(gi nevisada svies ta saule)
2) na niekas ir nesako, kad sodinsim 30, taciau sie hibridai daugiau taikoma tradiciniai seimai,tai matyt bus 2 suauge ir vaikas, bei bagazineje berods 50 kg svoris(nevieno naujo instrukcijoje parasyta tokia apkrova). Na sakykim busim itin taupus ir svorio nesiveziosim, bet bukim realistai, tusciu automobiliu vazinejama kiek reciau ir tai mieste, o uzmiestyje kai veikia jau normalus variklis, dazniausiai ir buna visas svoris sukrautas.
Isvada, teorija ir praktika daznai susigyncyja, bet praktika visados zudanciais argumentais iveikia teorija P.S net naujas variklis realiai iki 5 metu tik pagal gamyklinius duomenis vartoja, o jau tada dazniausiai kapitalinio pradeda reikalauti, aisku jei neuzsiimi ir toleruoji palengva didejanti edruma...
Skeptikas 2009-05-22 20:15
Praleidai
http://www.nk.lt/technine-iranga/energi ... elementai/
Yra ir kitų tinklapių kur apie tai kalbamą. Jei hibridai neturėtų KERS tai būtų didžiausia nesąmonė. Dėl Jūsų 1 - ojo argumento visiškai sutinku, bet negi lakstysi kaip Šumacheris visur. Manau, kad didžiausią laiko dalį ir sudaro važinėjimas mieste, tai šen tai ten. Juk dabar visi tingi net iki artimiausios parduotuvės nueiti. Galima kiek žinau Prius ir namie iš tinklo įkrauti, taigi neilgiems pavažinėjimams nereiks iš vis benzino ar dyzelio.
vitaltrix 2009-05-22 21:16
Manau čia reikia klausti žmonių kas turi patirties su hibridais(tik pas mus jų dar laaabai mažai). nes tokia diskusija paremta tik spėlionėmis.
Arns,jeigu jie nebūtų ekonomiškesni už normalius auto-jų niekas nepirktų,dauguma jų tikrai neperka iš lempos ar dėl mados-tam yra kita auto kategorija
Arns 2009-05-22 21:34
taigi tu pats atsakei, Lietuvoje tokiu zmoniu nedaug, uzsienyje irgi tokiu asmenu nedaug, tad kai kas tiesiog suzavetas pacia ideja, kad bus elektrinis variklis, jis ne visalaika dirbs ir pan, perka automobili. Tad nelabai yra ko klausineti.
Berods per autopilota, pernai, viena tokio automobilio savininka kalbino, jis dziaugesi kad visai nieko automobilis, tiesa taupumas nedidelis, lyginant su tuo kiek papildomai uz ji reikejo sumoketi, spejo kad automobilis gal atsipirks per 10-15 metu, taciau juk kaip mano minetas dalykas, neaisku kaip variklis laikys, nes senstant jis devisi ir t.t.
beje, o kokia ta kita kategorija? turtingi perka masinas-zaisliukus uz itin didele kaina, o stai paprasti zmones bando issiskirti is minio "ekologiskais" hibridais.
Separatistas 2009-05-22 21:44
geriausias variantas tai trenkt į šoną seną Prius ir pirkti naują, nes ekologiškesnis... Žinoma dauguma bukagalvių holivudo žvaigždžių taip ir padarys ...
laimius 2009-05-23 04:21
Geriausias variantas nauduotis troleibusais šiaip tai su pirmaisiais hibridiniais modeliais tokia bėda tikrai buvo, kad realiomis sąlygomis sunaudojo gerokai daugiau degalų negu paprasti benzininiai. Na o dėl dabartinių - sanaudos pateiktos spėju ir gana teorinės, mėgstu laidas kaip top gear, pratestuoja ir pamatai ką do šh bando prakisti, arba atvirkčiai, nustebina. Jūs gana be reikalo užsipuolėt Arns, jo argumentuose yra tiesos, bėje tik pramečiau akim, nes daug prirašę. Teko važinėti su įvairiom mašinom, ir silpnas variklis nėra jau taip gerai. Mieste sutinku, kad benzininio variklio galią kompensuos elekrinis, tame manau problemų nėra, bet va magistralėse manau nusiteikit daryti kamščius, nes variklis bus išnaudojamas, akumu nekraus, tad manau degalų sąnaudos važiuojant dideliu greičiu bus didesnės, kaip visų mažesnius variklius turinčių modelių. Toliau argumentai kad jis aerodinamiškas, stabdymo sistemos ir pan - kokio velnio jie to parastuose modeliuose negali? Tegu stato mažesni generatoriu ir stabdymo metu parasta akuma įkrauna, gera aerodinamika ir atseit tik elektrokarose ir hibriduoe reikalinga??? be to kiek iš jūsų turit galimybes krauti akumą? Tokias galimybes turi tik tie kas gyvena privačiuose namuose, ir tai spėju spec prievado reikia, tai ir įrenkto garažo tada. Tad toli nenulėksi. Bėja ir vartojimas žodžio ekologiškas man labai nedera su bet kuriais benzina naudojančiais automobiliais, kad ir hibridinis. Kurtu geriau vandenilinius, o dabar visi pagrindinai gamintojai ant elektoros pasinešė... O kaip bus kai jie po kokio dešimtmečio panaudoti pareis į lietuvą, kokia bus jų kokybė? gal aš geriau pasodinsiu kelis medžius ir toliau benzinu važinėsiu....
Nerkashis 2009-05-24 13:37
Na ne visoms "arns" mintims pritariu, bet žmogus logiškai mąsto. Aš ir manau - kam tampyt el. varikliui tą vidaus degimo ir atvirkščiai... Išmetus vidaus degimo, batarkė ištvertų ir kokius 80-100km, manau. Berods pas amerikonus perdirbinėja tuos priusus būtent išmetinėdami benzininius.
Dėl silpno variklio - pvz: bmw 525d ima apie 8-9 ltr mieste, o 530d apie 6-7ltr.
Tuos hibridus palyginčiau kaip perėjimas nuo XP prie VISTA. Galiausiai vistiek laukia septynetas.
SaliamonXP 2009-05-25 12:01
Kas del ekologiskumo, tai dar reiktu atsizvelgti i tai kiek brudo ismetama i aplinka gaminant automobili. Kaip teigia TopGear tai tu hibridu batarkes nera labai jau ekologiskos ir vien kol pagamina ta auto tai tersia aplinka gerokai stipriau nei paprasti benzininiai, o taupo irgi nelabai ka, vistiek benzinu varomi... Elektriniai tai bent jau benzo nevartoja, ir pakrovimas ju kapeikas kainuoja... Look at the big picture
O seip tai elektriniai automobiliai jau seniai sukurti buvo, bet apsigalvojo paskui ir visus sunaikino General Motors. Pasiziurekit filma "Who killed the electric car?"
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pristatytas trečios kartos Toyota Prius