Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
alkaponas 2009-06-12 20:23
sako netaupysi negyvensi
HiTech 2009-06-12 20:27
*pastaba, nevoksi - negyvensi
dvneo 2009-06-12 20:32
Taupymas gyvybių sąskaita, brangus malonumas
M.Mantas 2009-06-12 20:33
O kodėl tas lėktuvas sudužo? Net jei ir sugedo visi varikliai jį galėjo nutupdyt ant vandens (patyrę pilotai) ir iki paskendimo išlipt lauk.
emexas 2009-06-12 20:41
keista, keista....
laukia dydelis galimas uzsakymas, o pries ji tokie ivykiai dedas.. ar tik nebus susije visa tai..
MindaugasV85 2009-06-12 20:50
Na aš irgi galvoju, kad Boeing gali būti čia nagus prikišęs.
Nekenksi konkurentams - negyvensi.
geruks 2009-06-12 20:51
Jo,kai tokie pinigai sukasi,galima ir kiaulę konkurentui pakišti.
HiTech 2009-06-12 20:53
Ar nebus tokia pat istorija kaip ir su concord?
alkaponas 2009-06-12 21:04
boingo paskutines viltys y ju naujajy orolainery sukistos
tad nieko keisto kad biskutis "sveikos konkurencijos" pades jy prastumti
aisq cia tik spekuliacijos... tai galejo ir nso but
emexas 2009-06-12 21:05
kiap ten su concordais buvo? neteko girdet kiek zinau, labai greiti buvo
Tomcat 2009-06-12 21:33
ir suprasi kodel.
Freeman 2009-06-12 22:44
yra dar ir kokiu sansu, tik reikia patyrusio piloto ir daug sekmes, pernai A-320 amerikoj nusileido i Hudsono upeje, visi keleiviai isgyveno, '70 ar '80 Tu-124 tai pat nusileido vandenyje sekmingai. tiesiog jei minkstai nuleidziamas lektuvas jis dar ilgai pluduriuoja ir daug laiko keleiviams isigelbet yra. kaip ir sakau viskas imanoma.
bullka 2009-06-13 08:56
Na jeigu vėjas talžė iš visų pusių.. tai turbūt nepavyko jiems jo nutupdyti. Kiek pamenu - poro sąlygos buvo prastos.
lgtech 2009-06-13 09:55
Tokios katastrofos ir šiaip gedimai airbus kompanijai yra labai kenksmingos. Jei dar metų tarpe įvyks keletas lėktuvų gedimų ar bus pastebėtas koks brokas visuose lėktuvuose, tai kompanija turbūt bankrutuos visiškai.
HiTech 2009-06-13 10:30
Kazkas panasaus kaip ir dabar su airbus'ais, pradejo kristi, daznai gesdavo tai ir uzbanino o lektuvai tai vieni geriausiu buvo. Aisku neka as teprisimenu dabar. Googleje paieskok tikrai surasi daug info.
Arns 2009-06-13 11:01
pasidomek pats, suduzo tik 1 ! ir tai kildamas, ir dar del to, kad nuo pries tai kilusio lektuvo nubyrejo daliu, kurios sugadino padanga. O reliai jie buvo isimti del per dideles eksplotacijos kainos, paseno, tad sunkiai itilpo i garso standartus(skleide per dideli triuksma), galu gale jie negabeno keleiviu tokiais kiekiais kokius gali gabenti boeing ar airbus.
Freeman 2009-06-13 11:52
vienintelis concordu pliusas buvo virsgarsinis greitis, tas dalykas jam suteikdavo prestiza ir unikaluma. tai buvo kolkas vienintelis pasaulyje keleivinis laineris turintis toki greiti, kaip Arns ir minejo eksplotacijos kainos, senumas ir pan. dalykai dabaige ji. paskutinis lasas buvo ta katastrofa. jo nuo kito lainerio nubyrejo kazkoks metalo gabalas ant pakilimo tako, tada jis pradure padanga, o padangos dalys pramuse degalu baka po sparnu o toliau patys zinot...katastrofa.
Belzebubas 2009-06-13 12:00
Įmanoma tik tikrai nėra daug šansų taip nusileisti. Tai jau greičiau sėkmė nei išskirtinis piloto sugebėjimas. Tu-124 jei neklystu varikliai yra sparnų lygije. Todėl jiems yra kur kas lengviau leistis vandenyje, dėl to kad fiuzeliažas gali skrosti vandeniu, o tų kurių varikliai yra žemiau sparnų lygio, dažniausiai visada subyra.
Kaip pavyko nusileisti A-320 nesidomėjau, bet sėkmė dažniausiai priklauso ir nuo lėktuvo modelio: pvz neveikiant abiems varikliams priklausomai nuo modelio nebeveikia dauguma lėktuvo instrumentų, na pavyzdžiui lieka tik altimetras ir greičio parodymai, neskaitant valdymo. Taip pat priklausomai nuo modelio nebeveikia užsparniai todėl tenka leistis didesniu greičiu nei leidžia lėktuvo konstrukcija ir t.t.
Mu 2009-06-13 12:07
kionig 2009-06-13 15:18
Visi isvardyti gedimai, nera panasus i "sveikaja" konkurencija ar siaip bet kokius konkurentu ketinimus. Na nebent tas su varikliu galima sakyt, kad kazkiek tai panasu. Bet vistiek tokie ivykiai ir ziniasklaida, padidins zmoniu nepasitikejima sia kompanija, o ir Airbus patirs simtamilijoninius nuostolius.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Airbus“ košmaras nesibaigia: gedimų virtinė ėmė grasinti orlaivių reputacijai