Automobilių gamintojai – už vandenilį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vyckas 2009-09-21 12:21
Vietoj benzino naudosim vandenili, mokesim uz ji tiekpat ar net daugiau ir vel kazkas is to darysis pinigus
marazas 2009-09-21 12:50
Tai čia be abejo. Kainą diktuos rinka, tai ir mokėsim panašiai. Tik yra vienas niuansas. Vandenilis yra lengviau išgaunamas, todėl čia jau bus klausimas ar spės monopolizuot kažkas rinką ir supirkt visus patentus, ar ne. Jeigu nebus monopolijos, tai tuomet vyks sveika konkurencija ir tą patį vandenilį, kad ir Lietuvoje būtų galima gaminti be didesnių problemų. O tai jau šiokia tokia nepriklausomybė nuo importo. Bet čia kaip visada viskas priklausys nuo tam tikro rato pasaulio turtingųjų... O šiaip, turint pinigų tai turbūt pats palankiausias metas investuot į šias technologijas, nes tikrai ateitis priklauso vandeniliui ir elektrai.
Linas000 2009-09-21 13:15
vandenili ne sunkiau isgauti nei rafinuoti panaudota alieju. Bet vandenili saugoti talpyklose jau issukis, nes tai isretejusios dujos ir uz ora lengvesnes. Manau, kad vandenilis masinose bus tik tarpinis kuras, nes bus dedami elektriniai varikliai. Todel vandenili masina prades naudoti tik kai nuseks akumuliatoriai. Elektra siai dienai brangiausiai kainuoja 35ct uz kilowatvalande. Manyciau iveikti 100km turetu uztekti 100kilowatu. Tai brangiau nei 35lt uz 100km neteks moketi. Bet pamascius kad koks 40kW dyzelinis automobilis per valanda sugeba iveikti 100km, reiskias jam tikrai pakanka sudeginti 40kW energijos, tai su elektromobiliu gali buti 14lt. O jei pasikrauti elektra uz 20ct nakti, tai - 8lt. Todel vandenilio kaina negali buti nesveikai uzkelta, nes jo niekas nepirks. Uz tai oras butu maloniai dregnas ir tyras. Vel butu galima uzuosti pievas. Ir jei elektrines butu vien atomines, tai nebeliktu naftos tanklaiviu avariju - pingvinukai su ruoniukais dziaugtusi
Smėlis 2009-09-21 14:35
nu 35LT/100km tai mažumėlę brungoka su savo zyzeliniu traktoriumi perpus pigiau važinėju. be to, aš kaip tik manau, kad visi tie elektromobiliai tarpinė stotelė. toliau būtent vandenilis.
ligonis 2009-09-21 14:47
o gal vandenilis + elektrinis variklis = ateitis. vandenilio baterijas naudot gamint elektrai ir viskas
bahuriux 2009-09-21 15:40
vidutiniam automobiliui vaziuojant ant 100km/h reikia galios is variklio 12-15kW priklauso nuo svorio ir aerodinamikos. Jei vaziuosi ant 50, uzteks ir 5kW, bet reikes vaziuoti 2 valandas tai gaunasi 10kW/h, jei tai elektromobilis ir mieste naudoja rekuperacija, o jei vidaus degimo variklis, tai jis tik sukasi tusciai, sildo ir tersia ora.
andriulis 2009-09-21 15:57
Mano galva eilinis triukas,kad zmones vistiek butu nuo kazko priklausomi!
Analog 2009-09-21 16:31
Zmones visada bus nuo ko nors priklausomi.
Smėlis 2009-09-21 16:38
o tai tu manai, kad vandenilinio variklio veikimo principas kaip vidaus degimo? Honda FCX Clarity (kol kas turbūt vienintelis serijinis) naudoja kuro elementų technologiją. variklis (varikliai?) ten elektrinis. tik bėda ta, kad vandenilinio naudingumo koeficientas pakankamai prastas... automobilio su batareika (elektromobilio) kur kas didesnis.
MindaugasV85 2009-09-21 18:12
Na Linas000, manau truputį perlenkei lazdą 100kW elektrinis variklis... Uch Dar tokio neteko matyti. Beje gerai bahuriux sako: važiuojant pastoviu greičiu tau nereikia visų tų arklių.
immortallt 2009-09-21 20:25
Elektra daug daug geriau. Pirma vandenilis sprogus (nors baterijos irgi gali buti sprogios). Antra, vandenili itariu monopolizuos ir + jo gamybai sunaudojama daugiau elektros energijos, nei po to is jo isgaunama. Trecia, vandenilio gauti tikrai sunkiau nei rasti elektros. Beje Europoje buvo skaiciuota savikaina 100km su elektriniu automobiliu. Tai ten gavos kazkur 1-2 eurai/100km. Priklauso nuo elektros kainos, vairavimo budo ir pacio automobilio. P.S. senai senai buvau skaites, kad vandenili gaminti kainuotu apie 1,5-2$ Cia dar neitraukus saugojimo pervezimo ir pan, bei keitimo kursas buvo kazkur 3-3,5LT uz 1$. Tai vandeniliu tikrai isnaudotu vartotojus bei naftos verslas taptu vandenilio verslu...
Milanas 2009-09-21 21:18
Man labai itikinamas pasirode dokumentinis filmas "Who Killed The Electric Car?" Na padarytas amerikietiska samokslo teoriju dvasia, bet su pagrindinemis idejomis as sutinku. Ten isdestyta tokia teorija - vandeniliniai automobiliai yra dumu uzsklanda, kad nebutu galima matyti batareikiniu elektromobiliu. Paimkim siandienos kainos - perejimas prie vandenilio nuvaziuoto kilometro kaina padidina grubiai 4x, perejimas prie batareikiu - sumazina 4x. Na gal ne 4x, bet kryptis aiski. Elektomobiliai pavojingi naftos pramonei - elektros gamyba daug sunkiau sutelkti i vienas rankas, negu naftos gavyba. Vos ne kiekvienas gali pasistatyti vejo maluneli ir siek tiek elektros tureti. Del prieinamumo ir kaina krenta. Kas gali isgelbeti naftos pramone - ogi teoriskai toks pat ekologiskas vandenilinis automobilis, kurio kurui gaminti butu naudojama ta pati nafta. Tik jau jei benzina deginti automobilyje, su 5 litrais galima nuvaziuoti 100km, o naudojant tuos 5 litrus vandenilio gamybai ir automobilyje naudojant vandenili - jau kokius 30 kilometru benuvaziuosi. Be to vandeniliu varoma automobili dabar taip brangu pagaminti, taip pat ir degaliniu tinkla ispletoti kad beveik garantuojama - jie vidaus degimo variklius keistu labai letai.
Nerkashis 2009-09-21 21:44
O jei įsimest kokį dyzelgeneratorių ir el. variklį? Kiek tas dyzeliukas per val. sukūrena?
bahuriux 2009-09-21 22:51
Automobilių gamintojai – už vandenilį, vartotojai pries
Tas_pac 2009-09-22 01:32
"Who Killed The Electric Car?" filmas tai tikrai geras http://www.youtube.com/watch?v=nsJAlrYjGz8 Vandenilis visgi geriau už bioetanolį ar naftą kad ir kaina bus tapati ir viskas monopolistų rankose.
bahuriux 2009-09-22 07:21
kas monopolistu rankose tas blogai!
Tas_pac 2009-09-22 21:36
Iš dviejų blogybių reikia rinktis mažesnę
Smėlis 2009-09-22 21:41
man įdomu kaip jūs tą vandenilį monopolizuosit...
Tir4elis 2009-09-27 14:48
Paprastai. Namie to kuro nelabai pasigaminsi, o "neparankiems" gamintojams labai greit galima sugalvot "kokybės" licenzijas arba ką nors panašaus. O šiaip ne prie širdies man tie vandeniliai. Aišku kai reikalas apie kuro elementus tai viena, bet kai prireikia saugot visą tą reikalą.. Nenorom prisimeni tada dirižablius kurie buvo pildomi vandeniliu ir kalbama kaip tai saugo kol sproginėt nepradėjo. Aišku dabar technologijos pažengusios labai toli, lyginant su dirižablių epocha, bet tikimybė visgi lieka.. Nebent jei jau taip norima to vandenilio, ar ne geriau daryt kombinuotą sistemą? Nusėdo baterijos, jungiam vandenilinį generatoriuką, kurio pagalba pasiektume kelionės tikslą arba degalinę. P.S. Tikrai rekomenduočiau pasižiūrėt viename iš ankstesnių šios temos komentarų minimą filmą "kas nužudė elektromobilį". Yra ir Linkomanijoje.