Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vyckas 2009-10-03 13:12
Tai geriausiu atveju galetu pakeisit visuomenini transporta, bet tikrai ne automobilius. Automobilis tai transporto priemone su visais is to iseinanciais pliusais
sarkusz 2009-10-03 14:24
Na klausimas kiek tai kainuoja ? Ir kaip jie įtikins visus žmones, kad 240km/val yra saugus greitis.. ? O jei jų siekis yra visiškai atsisakyt automobilių ir naudotis tik tokio tipo viešuoju transportu - tai šiai dienai manau būtų neįmanoma be drastiškų priemonių..
emexas 2009-10-03 14:29
puikus pakaitalas viesajam transportui
ligonis 2009-10-03 15:41
" Ir kaip jie įtikins visus žmones, kad 240km/val yra saugus greitis.. " o kokiu greiciu skraido boeing 747? ogi 913km/h, aisku skiriasi, bet suprask, nebus kazkokio nevykelio kuris manydamas, kad spes isvaziuot is sankryzos, soktu pries tave atlekianti.
seip man labai idomu kaip jiem kaina priimtina, nes kiek pamenu, tai visi maglev projektai liko tik ideju ar prototipu stadijoi del brangiu begiu
immortallt 2009-10-03 17:34
Sitie nemanau kad vaziuos gatves aukstyje, manau bus gerokai auksciau.
Beje 240km/h dar nera labai didelis greitis automatizuotai sistemai. Tiek ir Lietuvoj autostradoj beveik praveze Ribotuvas suveike...
Beje buvo per auksciausia pavara laida, kai automobilis BMW 5 berods, su automatine sistema, kuri isimena trasa ir gali paskui pravaziuoti maksimaliu greiciu. Tai jei automobili sistema sugeba suvaldyti ir pravezti tikrai jau ant ribos, tai cia begiais suvaldyti sistema yra paprasciau.
bahuriux 2009-10-03 21:02
ideja tikrai gera ir "zalia". Beto ta maglev technologija gali buti panaudota startuoti suborbitiniams lektuvams ir netgi kosminiams laivams. Ateitis ateina, tik gaila kad mazais zingsneliais.
artas23 2009-10-03 21:22
na jai ne naftininkai tai jau greiciausiai senai butu tokie ir kiti dalykai, gal net ir savo poreikiams naudotis automatines masinas ;] na bet yra kaip yra ir gal ateis tokios technologijos iki lietuvos ;]
Arns 2009-10-03 21:32
mažiau sąmokslo teorijų klausytis reikia, naftininkai priešinasi, kaip savu laiku priešinosi arklių trasnsportas, anglimi varomas transportas(geležinkelis), tačiau geriausias tuo metu transportas nugalėjo ir vystėsi toliau.
Lietuva yra ES narė, tad beveik nėra abejonių, pradėjus diegti sistemas Europoje, viena kita atsiras ir mūsų didžiuosiuose miestuose.
artas23 2009-10-03 23:08
na tai taip, bet as manau reiktu greiciau vystiti naujas technologijas, jos ypac patogios ir nenaudoja daug bereikalingu istekliu. bet aisku, mes ju nepagreitinsime.
kionig 2009-10-04 03:50
Kodel ne ? Pvz jei turetum dafiga litu banke ar apsiimtum finansuoti toki projekta ? Toks projektas yra grandiozinis, o kiek jam sunaudojama "bereikalingu" istekliu ?
kiesza 2009-10-04 11:35
ziuresim kaip ja igyvendins bet su savo masina vaziuot 240 yra daug kartu maloniau
Indigo89 2009-10-04 12:33
Taip kaip pries simta metu sake appie automobilius "ziuresim kaip juos padarys bet su savo arkliu begti 40km/h daug maloniau :D" Nei neabejoju kad 240 tik pradinis greitis kol zmones apsipras, kad neissigastu paskiau.
artas23 2009-10-04 13:04
kionig 2009-10-04 13:26
Imk butent va sita http://www.goingreen.co.uk/store Ir pasiziurek, vakar rodytos auksciausios pavaros per tv6 kartojima
jordanbn2 2009-10-05 06:51
geras transportas, vaziuotu virs viso likusio transporto- isvengtu spusciu,
Arns 2009-10-05 13:11
o jei visas trasportas važiuos tokiame aukštyje(kaip įmituojama "ateities filmuose")? Spėju kamčiai vis vien bus
SaliamonXP 2009-10-05 13:36
Cha... durniai...
Lengviausias budas parduoti sita daikta ir mano nuomone netgi butu daug efektyvesnis... tai padaryti taip kad butu galima pasikabinti ant to begio su paprasta masina! (jau dabar tie vagoneliai nelabai kuom skiriasi savo forma nuo automobilio) Tai yra sukurti salyginai nebrangu prieda masinai - kabli ant stogo, kuris tarkim uzsilenktu kaipnors patogiai kai normaliu keliu vaziuoji. Tada labai daug vagoneliu butu iskarto, o tokios sistemos efektyvumas yra pasiekiamas tik tada kai tais begiais naudojasi kuo daugiau zmoniu. (na reiktu aisku riboti gabaritus ir t.t. bet tai cia jau detales, svarbu kad dauguma turetu galimybe pasikabinti, o tada jau tik finansu ir (politines) valios reikalas).
artas23 2009-10-06 01:19
as nesakiau, kad nereikalauja energijos, nebuk cia kaskoks profesorius, mokslininkas is taves ir nebus.. o verslininkai gali buti kiekvienas tik reikia saibu pagrinde.. o jai ir kada pasistatysiu nama tai jis bus siuolaikistas tame esme, o kad bizni padaryt cia jau kita kalba eina.. na ryt paziuresiu ta nuoroda kur auksciausia pavara as uz toki transporta
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
JAV visuomeninis transportas naudos levitaciją