Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
marazas 2009-10-10 12:23
Ateitis tikrai atrodo, kad priklauso elektrai O čia puikus pavyzdys, kad technologijos nėra tokios jau brangios. Neabejoju, kad ir važiuot elektra yra žymiai pigiau, nei dyzeliu.
kiesza 2009-10-10 12:46
Tikrai nepigiau!! kiek kainuoja pigiausias dyzelinis auto ?? 500LT jau iseis tikrai padorus ir 100km nuvaziuosi su 5L t.y 10 lt o kiek kainuoja pigeusias elektromobilis uz kokiu 50 000 ltl gal ir surastum bet reiktu kraut jy pastovia keist akumus o kiek dar eksplotacija kainuotu.. tai manu nusisnekejai
Analog 2009-10-10 13:07
Rado ka lygint, kai elektromobiliu bus tiek kiek dabar automobiliu, tai ir kainos devetu bus tokios kaip su vidaus degimo varikliais.
ligonis 2009-10-10 14:06
kiesza: elektros gali gaut tiesiogine to zodzio prasme - is oro. akumuliatorius keist reikia retai. turint omeny, kad tik pradedama pletot elektromobiliai - puikus pasiekimai.
tam lokomotyve naudojant licio baterijas turbut jis sugebetu nuvaziuot daug didesni atstuma del svorio skirtumu .
kiesza 2009-10-10 14:54
kad elektromobiliai pakeis dabartinius dyzelius ir bensininius tai aisku. bet siuo metu yra pigiau vazinet dyzeliniu nei elektra varomu o kas desis uz 10 metu nezianu kaip ir jus tik galima numatyt kaska isstums is rinkos
Wolfy 2009-10-10 17:07
Na tikriausiai pirmoj vietoj isstums benzina
kionig 2009-10-10 17:19
Labai noretusi pamatyti sio lokomotyvo valdymo schema, nors jau numanau kaip kas ten prikista O akumu skaicius tai tikrai ispudingas, bet atsizvelgiant i lokomotyvo mashtabus tai viskas norm.
DJ_LFS 2009-10-10 17:33
cia tu nusisnekejai
Bajoras 2009-10-10 17:49
Valdymo sistema tokia pati kaip pas dyzelinius lokomotyvus
Juk ir dyzeliniai lokomotyvai varomi elektra, o ne tiesiogiai dyzeliu
Dyzelinis variklis - generatorius - elektrinis variklis
meslinukas 2009-10-10 18:59
rimtai ?... bet gi taip energijos prarandama....?
briedis 2009-10-10 19:25
įdomu kas atsitiktu jeigu toks akumuliatorinis lokomotyvas padarytų avarija ? visa rūgštis esanti akumuliatoriuose susigers į gruntą ? veliau i gruntinius vandenis ? turėsime belekaip užterštą vandenį ir visa augmenija kuri nuo rūgšties neatsigaus kelioliką metų. Štai tau ir ekologiškas traukinys... XXI a. !
Nightbringer 2009-10-10 19:33
Kas bus jei kokioje karinėje bazėje, dėl žmogaus kaltės susprogs koks branduolinis užtaisas ir detonuos kitus? Turėsim didžiule duobe iš kurios spinduluos keli černiobeliai! Štai jums ir "atomų skaldymas", dėl kurio tikrausiai išvengemė ww3...
Strong_Bad 2009-10-10 20:55
Nusisnekejai, tik automobiliuose ir visokiuose kitokiuose prietaisuose, kur akumuliatoriaus svoris labai svarbu, tera dedami tie "modernus ir brangus" licio akumuliatoriai. Kadangi lokomotyvui visiskai neidomu bateriju svoris, nes palyginus lokomotyvo + visu vagonu svori su svoriu kuri laimesi sumetetes rugstinius akumuliatorius, tai labai mazas %, netgi nepastebimas, todel ir nesitikek, kad toliau nuvaziuosi, o kaina tai kirstu per kisene. Nebent noretum i ta pati turi sukist daug didesnes talpos licio baterijas... Be to rugstiniai akumuliatoriai labai puikiai ir ilga laika gali tarnaut jeigu jie bus gerai priziurimi, naudojama optimali temperatra ir tt
Beja, kas cia nustebo, kad dyzelinis lokomotyvas istiesu yra elektrinis? Gal dar nustebs suzinoje, kad ir kiekviename vagone yra elektriniai motorai kurie irgi varo traukini
Lokomotyvas yra ne kas kita, kaip elektriniais varikliais varomas elektros generatorius ant begiu
O del pakrovimo, tai galetu padaryt pakrovimo... vietas kiekvienoj stotelej, kad sustojes tuom paciu automatiskai ir krautusi pakol stovi. Kadangi uztenka 2 val pakrovimui, tai galetu vaziuot apvalia para be sustojimo, o ir akumuliatoriams svekiau butu pastoviai palaikoma "forma"... galu gale pilnai pakrautas gal ir tures 1500 AG, bet akumuliatorius juk senka 8)
MarkizasBarabasas 2009-10-10 21:19
Nežinau nežinau... Nesu 100proc. tikras, bet man regis, į traukinius generatoriaus elektrai nededa (shake)... Nebent į tuos elektrinius kuriems reikia keliauti ir bėgiais kuriuose el.s. nėra..
Na, bet mano žinios traukinių varikliais tėra tokios http://en.wikipedia.org/wiki/Delta_engine kad įtraukinius deda Delta formos variklius ir jie nėra jungiami prie generatorių, nebent tik tam, kad patenkinti traukinio elektros sanaudas (t.y. apšvietimą ir etc.)
Bet galiu ir klįsti
Strong_Bad 2009-10-10 22:51
http://science.howstuffworks.com/diesel-locomotive.htm
Va gera nuoroda smalsumui patenkinti. Tikrai klausimu ir dvejoniu nebeliks
elektrikas 2009-10-11 15:34
Yra visokių, bet ten gan dažnai naudojamas elektros generatorius sukamas dyzeliu. Šitaip susitaupo energijos, nes generatorius sukasi pastoviu greičiu ir iš anksto sureguliuotas optimaliam rėžimui http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel-ele ... l-electric
Bajoras 2009-10-11 16:43
O tu pabandyk isivaizduoti kokia turi būti sankaba ir kiek turi būti pavarų, kad patemtu tokį svorį
Visi traukiniai yra elektriniai arba elektodizaliniai
meslinukas 2009-10-12 20:50
dekui
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
JAV geležinkelių kompanija pristatė akumuliatorių elektra varomą lokomotyvą