Elektromobiliams dėl saugumo kuriami garsai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ligonis 2009-10-14 18:10
"atsakomybė partrenkus pėstįjį visada gula ant vairuotojo pečių." tegu nenusisneka. pestieji irgi turi ziuret. nezinau ar pastebejot, bet vaziuojant automobiliu pesciuju irgi nelabai girdisi, tai gal aniem ant kaklo po barskuti...
AllDreamsKiller 2009-10-14 18:13
prajuokinai
immortallt 2009-10-14 18:15
Seip tai jei esi durnas ir eini i kelia neapsiziurejes - tavo problema, esi keglis, kurio artimieji dar ir masinos remonta padengs. Beje del 8km/h, tai ant tokio greicio nieko nenutrenksi, nebent nubloksi. O seip tai jokiu melodiju girdet nenoriu! Nebent tai butu variklio garso imitacija.
Arns 2009-10-14 18:28
maža ką sugalvos, sumokėsi atitinkamiems vyrukams ir gausi ką nori, bus "naujųjų laikų tiuningas"
kiesza 2009-10-14 18:40
kodel neideda kokio infra ar ultra garso kad neskleistu triuksmo taciau jaustume ta automobili ???
Robinis 2009-10-14 18:43
tai kad tie piestieji ir po ratais lenda nors ir masinu pilna.. tai ka daba..jei as negirdziu savo auto variklio tai tipo kiti isgirs pestieji ? garsus suslopines kuo daugiau,kad tyliau ir maloniau but... ir kolkas nieko neuzmusiau ar pan.. na sudes tas kolonkes ar pan xD tai bus bauda.. tada..
vyckas 2009-10-14 19:58
Man atrodo kad didziausia triuksma kelia ne variklio garsas o automobilio ratai. Nauju benzininiu automobiliu ir taip beveik nesigirdi kaip dirba, bet vaziuojant visitiek "uzia"
artas23 2009-10-14 20:15
jai masina greitai lekia nespesi jos net isgirst, o jai is posukio suka dideliu greiciu manau ir didelio negarsingumo masinos skleistu garsus is padangu cypimo. nebent sitos masinos be vairuotojo gali partrenkt ;D koks butu garsas kaip masinos stovetu kamstyje? galvotum kad vyksta formules lenktynes, nors masinos stovi vietoje o jai dar skirtingais garsais kiekviena automobiliu marke tai butu kaip auto dziungles
langas 2009-10-14 22:24
siaip atsimenu laida buvo, tik ten buvo tema ta kad naujose auto, padangos kelia kur kas didesni triuksma nei variklis, todel buvo sprendziama dilema ir apzvelgiamos technologijos kaip ta triuksma sumazinti. beabejo kai letai vaziuoji tai girdisi variklis labiau, taciau kai vaziuoji normaliu 50km/h greiciu - labaiu girdi tik padangas, tai tikrai nematau cia reikalingumo dar kazkoki garsa deti. ir taip mes gyvenam triuksmo chaose, kuo jo maziau - tuo visi sveikesni bus. geriau kuria sistemas kurios ultragarso radaru sugebetu atpazinti smones ir kitus objektus ir atitinkamai koreguoti vaziavima pvz, pristabdytu esant butinybei. tas pats kaip ant S klases mersu yra avarijos "nujautimo" sistema kuri imasi salyginos kontroles.
marazas 2009-10-14 22:51
Aš taip pat nesuprantu, kam tas triukšmas reikalingas... Niekas neapsaugos nuo žioplo pėsčiojo kaip ir nuo žioplo vairuotojo. Ypač tas papildomas triukšmas. Nekalbu čia apie akluosius. Šiaip tai jau jokia naujiena yra ultragarsiniai jutikliai. Aišku, pigūs "mato" apie 2 metrus, bet manau čia jokia riba ir galima nesunkiai matyti ir toliau. Tai manau tikrai praverstų tokiu atžvilgiu, kad vairuotojas neužvažiuotų ant pėsčiojo užsižiopsojęs. O šiaip, nekontroliuojamos perėjos yra blogas dalykas ir jų neturėtų būti. Todėl manau ateityje jų tik mažės ir atsiras visur protingos eismo valdymo sistemos, kurios matys ir automobilius, ir pėsčiuosius. O tuomet beliks kaltint nebent tik žioplius, kurie nematė raudonos arba žalios šviesoforo šviesos. O dar galbūt ir sugalvos akliesiems kokius įtaisus, kurie fiksuotų netoliese esančius automobilius (kaip koks radaras) ir jiems garsiniais signalais praneštų Na, gal kiek ir išsiplėčiau, bet man atrodo, kad tokia technologija (suteikt dirbtinį garsą) yra kiek netinkama ateičiai
Tres Lunas 2009-10-14 22:57
Įgarsinti elektromobilius - labai teisingas sprendimas. Dažnas iš mūsų eidamas per gatvę pirmiausiai klausosi (nors to sąmoningai ir nesuvokiame), o tik po dairosi (jei apskritai dairosi... kas vairuoja - pritars). Čia kaltinami pėsčiuosius traiškantys vairuotojai, bet ko pėstiems lįsti į važiuojamąją dalį po ratais, net ir pėsčiųjų perėjose, kurios skirtos gatvę pereiti tik įsitikinus, kad automobiliai nei iš kairės, nei iš dešinės neartėja?? Vairuotojas galėtų būti apkaltintas tik tuo atveju, jei užlekia ant pėsčiojo, ėjusio šaligatviu.
iusegun 2009-10-14 23:25
darbe vazineja elektriniai autokarai psikabine zalvarinius skambaliukus kai vaziuoja - graziai tilindziuoja ir pestysys is toli girdi
tauttvisz 2009-10-15 00:08
Akliem zmonem butu sunku isgirst...
bahuriux 2009-10-15 07:20
as isproteciau jau po vienos darbo dienos tokiam autokare, jei man pastoviai skambetu i galva
iusegun 2009-10-15 08:34
turbut jie jau priprate ir negirdi to skambciojimo
lape 2009-10-15 09:18
O tai gal pestiesiems reikia nusimti mp3 grotuvus ir ausis prasikrapstyt?
Tir4elis 2009-10-15 09:32
Nemaža dalis pėsčiųjų tikrai tada mašinas pradėtu pastebėt . Nors bobulės įtariu ir toliau "šmirinėtu" po gatves kaip po savo kiemą..
creator 2009-10-15 09:49
Tiesiai į dešimtuką
PrjctCore 2009-10-15 10:41
dek koki nori garsa - motociklas su pakeistom dudom (duslintuvais) arrows uzhdeti ir "zaglushkes" nuimtos, dB duoda vos ne kaip reaktivinis lektuvas ir visvien pilna zhiopliu shokanchiu po ratais - ishvada - NEPADES jokios muzikeles ir dar fenomenas - visos shalys turi leistina triukshmo lygi ir nera taip kad jei tavo mashina per tyliai vazhiuoja tai turi pipyne nuspaudes laikyti kitaip bauda gausi. aukleti peshchiuosius reikia. triukshmo generatoriusw koks bebutu rys papildomai elektra mazhindamas max atstuma elektromobiliu - o tai dar vienas akmuo po kaklu elektormobiliams. taip kad kvepia ne tiek saugumu susirupinusiu darbu kiek paprashchiausiai nenoras pereiti prie elektromobiliu
laimius 2009-10-15 10:56
Yra dar problema - kaimiškos vietovės. Pats vykdamas į mokyklą esant rūkui orientuodavausi tik pagal garsą, nes jei jau pamatyčiau, būtu po manęs, be to vykstant dviračiu pakraščiu ir gerai girdėti kas atvyksta, truputi atsitraukt, nes yra žioplų vairuojojų kurie vos ne kliudo. Tada dėl garso - jis gali būti tylesnis nei dabartinių benzininių, bet turi būti. Galbūt proporcingas nuo greičio. O dėl tų kurie sako triukšmaus, džiunglės - kaip pripratot prie benzininių - dyzelinių triukšmo taip priprastumėt prie šitų. O jei dar reguliuojamas garsas.Tai kamštyje tylu- pajudi atsiranda šioks toks, o jei jau skrendi - tai manau ir pats nori kad iš kelio spėtų pasitraukt. Bėje garsas reikalingas ir dėl iššokančių į kelią žvėrių. Taigi aš manau kad reikia - o dėl to koks garsas ir jo lygis tai galima tai tobulinti, galbūt įvesti standarta. P.S užmiršau - kažkas siūlė mums negirdimus diapazonus - kiek esu girdėjęs jie vargina net labiau už girdimus.