Nepilotuojamas elektrinis skraidantis aparatas pasiekė skridimo trukmės rekordą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Tadas Cern 2009-10-15 11:31
Visiškai ekologiškas vandenilio kuro elementu varomas lektuvas? Melas. Tai tas pats kas teigti kad troleibusas neteršia oro. Tik dėja elektrinė gaminanti jam reikalingą elektrą atlieką šį juodą darbą su kaupu. Tas pats ir čia.
PrjctCore 2009-10-15 11:50
bet tai chia ir visa esme - nei lektuvas nei troleibusas oro tai netershia
ligonis 2009-10-15 12:34
cia kalbama apie potenciala. troleibusas ir tas kuro elementas turi potenciala visiskai netersti gamtos, kuo vidaus degimo varikliai negali pasigirti. nelabai supratau, vietoi, to kad naudotu tam UAV vidaus degimo varikli, jie panaudojo kuro elementa, ir taip panaikino garsa? kas ji varo? turi but kazkoks variklis kuris ir skleidzia garsa.
bahuriux 2009-10-15 13:58
elektros variklis varo ju buna labai tyliu pvz BLDC ir atrodo performacas ispudingas sito lektuvelio. Pastebejau kad iskarto jau padengtas grafito pluostu (karbonu) tam kad radarams butu nematomas, nors cia pagrindinis tikslas buvo sovorio mazinimas. Bet as cia niezvelgiu kazkokio ispudingo rekordo, del to, kad jau yra nepilotuojamas lektuvas kuris isvis nenaudoja jokio kuro ir teoriskai gali niekada nenutupti. Naudoja saules baterijas, per diena pakyla aukstyn, kiek gali, o per nakti sklendzia, kaip sklandytuvas, Yra vienas apribojimas, tai kad jis butinai turi visa diena kilti aukstyn ir jei gerai atsimenu pakyla iki 50km aukscio, galima naudoti kaip meteorologini zonda, arba karybai taip pat, vietoj visokiu palydovu ir tt.
elektrikas 2009-10-15 14:04
Elektrinės tarša yra lengviau reguliuojama, pvz.: dujinės elektrinės praktiškai yra neteršiančios http://www.naturalgas.org/environment/naturalgas.asp (palyginus su kitais būdais)
immortallt 2009-10-16 00:57
Bet kuri elektrine aplinka tersia iki 70% maziau, nei vidaus degimo variklis, del jo neefektyvumo. Taigi geriau jau naudoti elektra, kuri pagaminta deginant kura.