Kuriamas variklis, padėsiantis pigiai gaminti hibridinius automobilius (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zemapavara 2009-11-03 14:39
pinigu siaim projektui tai grasius paskyre
aislandas 2009-11-03 14:52
Na ištikro, jei toks revoliucinis šis variklis, tai ko didžiosios automobilių kompanijos neinvestuoja į jį n kartų didesnių sumų, kad pasiektų minimų rezultatų. Jei bent pusę tiek, ką minėjo pavyks mokslininkams padaryti "penkis kartus ekonomiškesnis, 20 procentų lengvesnis ir 30 procentų yra pigesnė jo gamyba negu įprasto vidaus degimo variklio." (kalbu apie tą dalį), tai rezultatai bus ir taip kaip minimum įspūdingi.
Tir4elis 2009-11-03 15:32
Matyt nori palaukt kol bus pabaigta, o tada nupirks jau gatava išradimą užuot investavę į tai kas dar nebaigta.
werafonas 2009-11-03 19:12
Labai geros žinios
HardAxe 2009-11-03 19:59
gal pats mokslininkas nenori parsiduoti konkreciai kompanijai
reality 2009-11-03 21:04
Panasiu isradimu jau tiek buvo israsta bet kazkodel masiniam gaminimui vis taip ir nepasirodydavo. panasiai speju ir su siuo bus. pamastykite kokius pinigus uzdirba ponai naftininkai savo versle. ir kaip sie isradimai paveiktu ju versla, jei butu gaminami masiskai ir nebrangiai. po siai dienai is automobiliu gamyklu teberieda automobiliai su vidaus degimo varikliais ir dar ilgai riedes... pasaulis didelis monopolis
Popasz 2009-11-03 21:28
Tokie asmenys kelia grėsmę naftos korporacijoms, tad manau tą grėsmę korporacijos pasistengs nukenksminti. Pritariu, Reality, pasaulis - didelis monopolis.
Staska 2009-11-04 09:14
Man tai irgi keistokai atrodo, Mazda jau 40 metu dirba su rotoriniais Wankelio varikliais ir nieko panasaus taip ir neisleido i gamyba. O dabar per 2 metus uz 2,5 mln pagamins varikli neturinti konkurencijos praktiskai visais atzvilgiais.
Otto 2009-11-04 10:19
Nieko ypatingo, tas principas seniai naudojamas, tik gabaritai netinka automobiliui, juos mažinant, mažėja NK. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0% ... 0%BB%D1%8C
elektrikas 2009-11-04 12:33
Tinka ir automobiliui, čia Mazda koncepsinis modelis su tokiu varikliu http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Taiki Mazda Miata galima ir nusipirkti http://www.automobilemag.com/am/2010/ma ... index.html , nebijokit naftos magnatai nenušaus, jeigu tokį nusipirksit Jau beveik 40 metų Mazda gamina automobilius su rotoriniu varikliu http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_RX-3
Otto 2009-11-04 13:42
Na, rotorinis ne tas pats, aš turėjau mintyje turbininį. Su rotoriniais ir rusų žiguliukai važinėjo, bet nei ekonomija, nei dinamiškumas jų beveik nesiskiria nuo tradicinių variklių.
Strong_Bad 2009-11-04 21:56
Tai kaip supratau cia tik hibridiniams automobiliams ir tik generatoriui sukt. Jo minusas pries paprasta vidaus degimo varikli butu tai, jog jis dirbtu labiau pastoviom apsukom sukt generatoriu, del to nebutu galima pajungt tiesiai i greiciu deze, nes jis dirbdamamas neoptimalopm apsukom prarastu galia ir ekonomiskuma. Dziugu matyt kazka tokio paprasto, bet kartu ipatingo O kazaks maiso rotacini varikli mazdos ir sita. Dabartiniai grubiai atrodo taip http://auto.howstuffworks.com/rotary-engine.htm , o sitam naujam galejo ir aiskesni pavadinima sugalvot.
Otto 2009-11-05 09:25
Tai ne kas kita, o šito modifikacija http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0% ... 0%BB%D1%8C Tiesiogiai ratams sukti nelabai tinka dėl to, kad jų apsisukimai 50000 n/min ir daugiau, todėl geriau apsimoka sukti generatorių, negu gaminti atskirą reduktorių.