Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ligonis 2009-11-12 13:38
" kuriems suveikus – o tai nutiktų artėjant staigiam susidūrimui su pėsčiuoju ar dviratininku" o jei arteja kamuolys? tai isaugotum givybe kamuoliui ir paciam tektu dengt pagalviu keitimo islaidas. va cia ir butu neaiskumu, nes kas butent kaltas jei partrenki kamuoli?
briedis 2009-11-12 14:06
tas faktas ir man idomus, o jeigu tu speji sustot likus keliems centimetrams iki zmogaus ? pagalve luptu i zmogu ir dar pargriautu ji, taip iseina tu ji nutrenkei
HardAxe 2009-11-12 16:24
manau pagalvės suveiktu tik esant greičiui 30+ ar pan
Sloth 2009-11-12 16:50
Kodėl jums atrodo, kad rimti vyrai, kūrę tą apsaugos sistemą apie tokius dalykus nepagalvojo, o būtent jūs - pagalvojot? Tarkim gali būti koksnors Infrared detektorius, kuris nustatytų ar objektas yra gyvas ar nę, ar šiaip kokie nors šilumos jutikliai. Nemanau, kad labai padėtų, kai automobilis skrenda dideliu greičiu, bet tikrai geriau nei nieko, kai jis važiuoja negreitai. Neseniai pasakojo apie atvejį, kai viena moteris išleido iš savo auto keleivį, tas išlipo ir ėjo pro galinę mašinos pusę, mašina netyčia pasidavė atgal, pargriovė žmogų ir užvažiavo...
laimius 2009-11-13 11:16
Nevisi išradimai pasiteisina, gal jie daro su mintim kad tą problemą reiks pašalinti, tobulinti sistemą. Jei dabar dar nesugeba automatinės mersedeso sistemos parkuotis (kaip rodė "top gear") tai jūs tikitės kad sugebės atskirti žmogu nuo kitų objektų.Jei tos sitemos būtu tokios geros mums vairuoti nebereikėtų. Manau kad geriau jau korpusą, bent priekį gamintų iš kitų medžiagų, kurios sušvelnintų smūgį. Bėje jums neatrodo kad jau persistengia su pagalvėm, toks vaizdas kad esant minimaliam greičiui kada jos išsiskleidžia, toks pagalvių kiekis padaro daugiau žalos negu naudos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pasirodys "saugūs" pėstiesiems automobiliai