Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ligonis 2009-11-12 14:53
tuoj galesi nusipirkt nauja uatomobili uz tokiapat kaina kaip ir telefonas esantis tavo kisenei
aislandas 2009-11-12 15:04
Na jei išspręs tragiškos kokybės problemą, tai gal ir ateis tokie automobiliukai į Europos ir kitas išsivysčiusias šalis, nes su į dabartinį savaime užsidegantį automobilį (praneštas ne vienas atvejis, kai užsidegė Tata Nano dėl prastos elektros instaliaciajos) nelabai noris įsėst.
immortallt 2009-11-12 17:17
Uzsidega ir ferariai seip O ferariu daug maziau gaminama, jie kainuoja daug daugiau ir sudega iki vaziuokles bei begiu svirties Daugiau nieko nelieka is masinos
Bet vat tokie dalykai gerai, gal isprovokuos kainu kara ir automobiliu gamintojai prades vel taupyt Ford'o truksta (Ford kompanijos ikurejo)
aislandas 2009-11-12 21:22
Kainų karas gerai, bet tik jai netaupoma kokybės sąskaita. Čia tas pats kaip su kinietiškom prekėm, gali nusipirkt per pusę pigiau, bet savo paskirties daigtas neatlieka normaliai, tai ir su mašinom, per daug pataupys - gausim šlamštą, kuriam po 5ių metų važinėjimo reiks kapitalinio.
laimius 2009-11-13 11:30
Kad tik kapitalinio, tai gal nieko, dabar kai kuriom mašinom dėl sudėtingumo, pakeisti dirželį reikia kelti variklį, ir suma darosi solidi, o čia už tokia kaina vos ne visa mašina. Negi blogai tokia pigi kokiem senukam žigulius pakeis ir visokius golfus. Žmonės pagalvos ar pirkti keliolikos metų kledarą, ar naują auto. Be to atsiras konkurencija, atsiras ir kokybė. Kad dabar gamina kažkokia neaiški firma, o atėjus rimtesnėms ir konkurencija -pagerės, gal ir kokybė pakils. Šaip galėtų bent europos rinkai ir čiut brangesnes paleisti, 10 -15 K Lt, manau rinka būtų. Man tik keista kad tokios rinkos anksčiau nepastebėjo. Leidžia n modelių, bet jie visi tarsi kokiuose rėmuose.
Edmundas 2009-11-13 11:57
Aš laukiu mažų pigių mašiniukų. Gal net triračių. Jei būtų galima nupirkti už 10kLt, būtų pats tas. Kasdieniam važinėjimui į darbą, kai važiuoju vienas, nelabai yra prasmės varinėti didelę mašiną. Nors didelė irgi reikalinga kartais.
Arns 2009-11-13 12:15
Paskutinis naftos magnatų atodūsis?
Tir4elis 2009-11-13 15:26
Galbūt . Kol elektromobiliai neįsibėgėjo, o aplink siaučia krizės, kaip tik pats metas pasiūlyt ką nors ką visi pirks ir bus galima dar daugiau pinigėlių prikaupt .
Arns 2009-11-13 16:29
O aš ne tą minty turėjau. Galvoju jog ekologiškos įdėjos, silpnesni varikliai ir kt, mažins naftos paklausą vakarų pasaulyje, tad naftos magnatai nori šitą mažėjimą konpensuoti naujomis, dar neišplėtotomis rinkomis, ateityje jose iki nafta išseks ir verstis. Tikrai menkai tikėtina jog technologijos labai atpigs ir trečiojo pasaulio šalys gaus gerus/pigius alternatyvia energija varomus automobilius
Nerkashis 2009-11-13 20:24
Lietuva irgi galėtų nesnaust. Seniai mąstau kokį triratį velomobilį pasigamint. Aišku čia reikia fizinių pastangų, bet eksploatacija....
kionig 2009-11-13 21:38
Pasizejus i tata nano foto prie straipsnio, tai man primine, kad jo propro...senelis yra zaporozietis
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Renault“ pažadėjo sukurti pigesnį už „Tata Nano“ automobilį