Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
tauttvisz 2010-05-06 17:38
Ás pries flasha, pluginai isvis yra nesamone mano manymu. Juk internetas tam ir sukurtas kad is bet kokios vietos butu galima pasiekti informacija. Su visokiais pluginais gaunas nesamone, pas viena kompe yra, pas kita nera.. per telefona isvis neveikia dazniausiai, o jei veikia tai prastai. Ka jau kalbet apie resursu naudojima, tai kad ne open source, nepritaikymas touchui ir t.t.
immortallt 2010-05-06 17:47
tauttvisz - nelisk prie apple temu
viska pasake sita eiute "Vartotojai gali pasirinkti daugybę alternatyvių variantų „Apple“ programų PARDUOTUVĖJE”. Jie uzdraus tuoj viska, ko alternatyva patys gali pasiulyt.
Kodo 2010-05-06 17:57
Heh, koks sambrūzdis, flash developeriam skaudus smūgis
Pats mokiaus anksčiau su flashu dirbt, bet netrukus užrišau, labai dar nepastovus dalykas.
pinkiss 2010-05-06 18:10
obuolys tuoj visus aplamai uzdarys y sava uzdara ekosistema.Ju vienintelis pliusas kad jie isleidz naujoves pirmi.
duosiu kelis faktus apie ipad:niera flash palaikyma,niera usb jungciu,pajungims prie pc tik per itunes,pagamint ipad pigiausia versija kainuoj tik 270$ ,lygiai toky pat yrengini kita kompanija jau buva sukurus pries 7 metus (pagooglinkit kas norit).taigi visa naujove yra labai gers reklaminis triuks ir tiek.
xxcc 2010-05-06 18:10
Nedrįsčiau developeriais vadinti tų, kurie prisiriša prie vienos platformos ir vegetuoja. Tikri developeriai dirba su tuo, kas tuo metu yra aktualu rinkoje ir ko prašo užsakovas. Tik va su ta mintim "labai dar nepastovus" visiškai nieko nesupratau, kas norėta pasakyti.
tauttvisz 2010-05-06 18:19
Lygiai toki buvo sukurus pries 7 metus? Ka dar nusisnekesi?
Kodo 2010-05-06 18:41
Kaip pats sakei, dirbt reik su tuom kas aktualu, bet žiūrint į priekį tai dar nelabai aiški flash'o ateitis, turint omeny resursų suvartojimą ir tai kaip prastai flashiniai webai yra identifikuojami googlės. Tad norinčiam ko nors pastovesnio tai ne pats patraukliausias pasirinkimas.
Bukiškis 2010-05-06 21:05
Aš matau, kad beveik kiekvienas čia rašantis nelabai supranta, apie ką kalba vyksta. Straipsnis irgi yra labai klaidinantis.
Esmė yra ta, kad Adobe išleido naują Flash CS5 versiją, kurioje yra galimybė flash'inės programos kodą sukompiliuoti į iPhone OS programos vykdomąjį failą, kurį būtų galima pateikti į App store, kur šią programą (kaip ir visas iPhone programas) Apple patvirtina arba ne. Savo ruožtu Apple iškart paskelbė, kad šių programų netvirtins ir uždraudė jas. Kodėl? Todėl, kad:
1) Flash yra uždaras formatas ir Apple negali būti tikra dėl to kodo saugumo, gero veikimo ir pan.
2) Apple neturėdama flash išeities kodų negali saugiai keisti pati savo OS, nes nežino, ar po pakeitimo tos flashinės programos veiks taip pat ir ar išvis veiks. O atsakomybę už visas programas App store turi.
3) Kaip ir jau daug kas minėjo ir visi žino, tai Flash yra neefektyvus, nepritaikytas iPhone ir t.t., ir t.t.
Tiems, kas sako, kad čia marketinginis žingsnis, tai dar kartą kartoju, kad Flashinės programos šiuo atveju būtų pateikiamos į app store ir Apple iš principo būtų nesvarbu ar tos programos su flash, ar su iPhone sdk parašytos, nes nuo visų programų App store Apple ima apie trečdalį sumos nuo pardavimų.
Tiems, kas sako, kad čia monopolija, tai jūs patys pagalvokit ar norėtumėte leisti gaminti savo produktui kažką, po kurio pasirodymo nebegalėtumėt toliau tobulinti savo produkto, nes nebežinotumėte, kokios detalės naudojamos jam.
O visiems tiems, kas sako, kad kažkas čia yra šūdas, tai siūlau tiesiog pasigydyti. Nes aš tikrai nebėgu po kiekvienu Microsoft, IBM, HP, Sony galų gale Linux produktu pilstytis purvais. Jei nepatinka, tai eik ir naudok tai, kas tau patinka. Pasaulyje yra daugybė paprastų žmonių, daugybė mažų ir didelių kompanijų, kurie vertina Apple produkciją, ją naudoja, nes jų poreikius ji geriausiai atitinka. Kodėl reikia šitaip pavydėti žmonėms, kurie yra laimingi dėl vienokių ar kitokių priežasčių?
KeeperMustDie 2010-05-06 21:24
Bukisis matosi, kad megsti apple, nes pats nesigaudoja nei padetyje, nei tame kas yra monopolija ir vartotju apgaudinejimas. Nesamones parasei.
Jei tu siulai kitiems zmonems pasigyditi del to, kad jie reiskia savo nuomone, tau paciam butu verta apsilankyti bent pas psichologa. Taip pat tas "as" irgi paaiskina daug ka apie apple fanboyus . Cia as girdejau daugiau kritikos flasho atzvilgiu, nei kad apple tiesa sakant, o pavydas cia visai ne prie ko, patikek jau manim - ko jau ko,tai nepavydziu zmonems kurie perka apple, jau geriau but biednam nei...
Indigo89 2010-05-06 21:53
Man flashas nepatinka del savo neefektyvumo. Jis geras kol failai tokie kaip reklameles, bet tik padideja, is jo nieko nebelieka. Nei patikimumo, nei vienareiksmiskumo, nei tikslumo, nei teisingo kodo vykdymo.
moo 2010-05-06 22:45
tokiu surast labai sunku. Likusiame pasaulyje jie vadinami profais. Savo srities.
Griztant prie temos, manau Adobe ilindo i Apple aplikaciju darza su savo Air ar dar kazkaip susikirto daugiamilijoniniai interesai ka placiai liaudziai neverta zinoti. Gime pasaka kad tokie tobuli ir spartus ir puikus Apple kompai eme nebepavezti flash
Bukiškis 2010-05-06 22:46
akis?
tauttvisz 2010-05-07 00:13
Va va cia teisingai labai pasakei Na as dizaineris o programuot apsoliuciai nemoku, o uz savo polinki i ipadus iphonus dazniausiai apsaukiamas esu kaip apple fanboy'us Lietuviai nemegsta kitaip mastanciu zmoniu. Beje pritariu bukiskiui didziajai dalim ka jis sako Visokie saukimai kad cia sudas ir kad visi kas naudoja apple kazkokie atsilike vos ne.. Ne visi gi vienodi, reik biski tolerancijos turet.
rwc 2010-05-07 01:07
Kas tas Flash? Per visą savo daugiametę programinimo patirtį, neradau nė vienos, nė smulkiausios srities, kur jis būtų naudingas ir nepakeičiamas standartais.
Webinės aplikacijos? Turi veikti su padoria naršykle, apsiribojant tik (x)HTML, CSS ir labai ribiniais atvejais JS. Dar yra SVG. Interaktyvios aplikacijos? Geriau duok parsisiųsti, arba naudok griežtai specifikuotą architektūrą - kad ir JNLP. Baneriai? Ačiū, nereikia. <BLINK>, <MARQUEE> ir animuoti gifi sapnuojas kaip košmarai. Multikai? Kuo blogai Flashgot+VLC, kurie sugeba tą patį, ir dar patogiau (ir kuriems ne vieta naršyklės lange)?
Flash gerai kreivarankiams script kiddies, kurie nori greito efekto. Kažkodėl, piktinamės, kad negalim pažiūrėti WMV iš lrt.lt nesiinstaliuodami kažkokio 3-rd party š. Turinio prieinamumas yra turinio tiekėjo problema, jis negali reikalauti kažkokių np_xxx.dll, kodekų, ActiveX'ų. Tam yra atviri standartai, ir jei turinio tiekėjas jų nesilaiko - tekaltina pats save. Apple palaikyti kažkokių 3-rd party virtualių mašinų savo produktuose.
Adobe tampa panaši į MS, interneto šiukšlių monopolininke. Būtų įdomu, kaip Adobe reaguotų, jei MS parašytų XAML+Silverlight emuliatorių po Flashu ir pradėtų skųstis, kad Adobe kažkuriems devaisams neparūpina tam tikrų Silverlight'ui būtinų funkcijų palaikymo.
pinkiss 2010-05-07 01:26
tiek ir temoki reiskias,turbut html pradmenis praejas ir viskas.apple yra uzdariausia sistema,nusipirkai obuoly instaliuok itunes,neisirasysi jokiu sava ar kitu sukurtu programu,be jailbreak kai visas sistemas pradedant nuo ms iki linux jau seniai leidz kurt ir testuot programas,o kad ant apple gautum licenzija turi prait kryziaus karus,gal diskutuot sisa tema ilgai bet,ipad yra iphone su dideliu ekranu ir viskas,nes su juo nei normaliai pataipinsi nei filma ziuresi dvi valandas rankose laikydams pries save.toks daiks gerai gal is ryta prie kavos sedint virtuvej koki tiknlapi greit perzvelgt bet tik tiek.
sz520qm 2010-05-07 01:57
Uuuuu... Major mistake
moo 2010-05-07 01:57
pvz dizaino estetinio suvokimo susitiprinimui t.y. pvz efektams kurie daznai kritiskai svarbus reklaminiams projektams. js daugeliu tokiu atveju netinka. is esmes nera flash'ui cia analogu kas nebutu "naujas pluginas"
rwc 2010-05-07 02:26
Pinki, .
Apskritai, mokykis bent <html><bAdI>... Kai žinosi bent 10 programavimo kalbų (statistiškai panašiai moka kiekvienas man pavaldus programuotojas senjoras) ir suprasi, kas yra sintaksė, tuomet pamokysiu, kaip filmus žiūrėt be jūtūbės.
rwc 2010-05-07 02:47
Pvz.? Garsai, šokančios mergos, neindeksuojami saitai? Nemačiau dar nė vieno saito, kur reikėtų efektų rimtesnių nei užapvalinti kampai. Naršyklėje daugiau ir nesitikiu. Jeigu tai naviguojamas saitas - daryk HTML, jei multikas - dėk multiką, jei slideshow - tai dėk slideshow. Įdomu, kiek reklamščikų išbando savo flashinių "saitų" patogumą, intuityvumą, informatyvumą, "usability".
Kodėl visų tų fintikliūškų ilgai nepalaikė naršyklės - ar ne dėl to, kad niekam to nereikėjo? Kad naršyklių gamintojai nematė poreikio? Net ir tokie elementarūs dalykai kaip dalinai permatomi paveiksliukai, fiksuotas fonas, CSS3 selektoriai, @media, stiliuojamos slankjuostės, vektorinė grafika yra naujas dalykas, retai kur naudojamas (parodyk tokį kad ir šitam portale). Beje, kaip gi Flashui sekasi su small screen rendering, su Flash Lite? Kaip sekasi integruotis su Opera Mini? Su naršyklės ir OS temom? Lokalizacijom? Back ir Reload mygtukais?
Yra vienas dalykas, kur Flash pritaikomas, bet visos normalios HTML4 naršyklės seniai palaiko - dinaminės vektorinės grafikos primityvai. Išsiskleidžiantys, savo spalvas keičiantys burbulai ar vektoriniai primityvai apgaubiantys div'us. Viskas padaroma su VML+JS arba SVG Tiny+JS (IE5, FF1.7, Opera7,...). Scriptaculous biblioteka, Dojo Gfx - kiek laiko turi vektorinės grafikos palaikymą, 5 metus?
tauttvisz 2010-05-07 03:00
rwc cia kai pavare tai man kaip pauksciu kalba Bet pritariu is esmes
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Apple“ nori uždrausti „iPad‘e“ „Flash'ą“