Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Seip 2010-05-29 14:33
Emm, mano kukliomis zinimis, didzioji dalys zaidimu rasoma C++ kalba, yra ir C#, bet zaidimu industrijoje C++ yra standartas. XNA turi gan daug suvarzimu. Gali pvz pabandyti Unity, kuri yra free. http://unity3d.com/unity/features/
+ game engine sarasas : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_game_engines
infoguru 2010-05-29 14:48
Kadangi truputi nesusisnekejom tai patikslinsiu Visu pirma nerasiau, kad XNA prastas. Jis paprasčiausiai yra eilinis specifiškai orientuotas frameworkas. Visų antra nerašiau, kad Java greita ir t.t. Paprasčiausiai kaip najovę paminėjai, kad galima mobiliesiems įrenginiams kurti žaidimus tai parašiau kad tai jokia naujovė, nes tiek Apple, tiek Java, tik kai kurie žaidimų varikliai turi tam frameworkus ir jau seniai. Apie greitį čia niekur neminėjau. Trečia kas yra IndieGames žinau, būtų įdomu sužinoti kas iš to sąrašo naudoja XNA.
O čia truputi ne į temą
Laws of Game Programming
I.REAL GAME PROGRAMMERS AREN'T AFRAID OF MATHEMATICS
II.REAL GAME PROGRAMMERS NEVER USE BUBBLE SORT
III.REAL GAMES ARE CODED IN C++ WITH LOW-LEVEL ROUTINES CODED IN ASSEMBLY LANGUAGE
IV.REAL GAMES HAVE REAL MUSIC WRITTEN BY REAL MUSICIANS AND ART DRAWN BY REAL ARTISTS
V.NEVER OPTIMIZE A PIECE OF CODE BEFORE IT IS TIME
VI.PROFILE BEFORE YOU OPTIMIZE
VII.IF IT LOOKS RIGHT ON THE SCREEN, THEN IT IS RIGHT
VIII.IF IT MOVES, BLIT IT. IF IT DOESN'T MOVE – SKIP IT
IX.NEVER BE AFRAID TO THROW CODE OUT
X.DON'T GO HOME EACH DAY UNTIL YOUR GAME (IN WHAT EVER STATE IT IS IN) COMPILES AND WITHOUT CRASHING
XI.MAKE A GAME THAT EVEN A FOOL CAN WIN AND ONLY A FOOL WILL WANT TO PLAY IT
XII.FOOLS HAVE MONEY TOO
XIII.AT BEST, GRAPHICS LIBRARIES CAN ONLY PLEASE SOME OF THE PEOPLE SOME OF THE TIME
XIV.USE PROGRAMMER'S ART UNTIL YOUR GAME IS PLAYABLE
XV.ARTIFICIAL INTELLIGENCE ISN'T
XVI.NO MATTER WHAT YOU DO, YOUR GAME WILL APPEAR ON THE PIRATE BULLETIN BOARD
sz520qm 2010-05-29 15:13
infoguru, negaišk laiko. Esu tikras, turi svarbesnių reikalų ar šiaip užsiėmimų. Pakoudink ką nors, pamodeliuok. Žadėjai juk straipsnių parašyti šiam portalui. O straipsnis pilnai išdėstantis viską nuosekliai yra daug naudingesnis (ir būdamas pirmame puslapyje straipsnio pavidalo - matomesnis) nei forumuose esantys diskusijų fragmentai.
KeeperMustDie 2010-05-29 15:36
panaudojau ne asmeniskai, o apskritai kaip pavyzdi)
sz520qm 2010-05-29 16:34
Keeper, daviau patarimą infoguru. Ir viskas. Neliepiau jam nieko daryti. O rimtų argumentų iš Tavęs kolkas nemačiau nei vieno.
šakės 2010-05-29 16:36
Esi kada nors rimtai dirbęs su UNIX ar UNIX-like operacine sistema? Manau tau sąžiningai atsakius į šitą klausimą bus išvengta daug bereikalingų diskusijų, kas yra dviratukas, o kas yra britva.
Be to, tavo "revoliucinė" os eilinį syki nukopijavo "revoliucinius" dalykus iš kitų os (o ironija, britva kopijuoja technines naujoves iš dviratukų)
dalgis 2010-05-29 17:43
Deje, kalbant apie darba su muzika tai viena is lyderiu darbe yra iLogic, kuri veikia tik ant Mac, jau neskaitant profesionaliausios programos vienintele kuria naudoja Holivude tai ProTools kuri veikia tik su 2 firmu garso plokstemis Tad rimtas dabas yra susijes ne tik su OS bet ir su hardware, ir deje alternatyvu rinktis neiseina, nes garsas skiriasi kaip diena ir naktis
Seip 2010-05-29 18:29
http://blog.audiojungle.net/general/res ... kstations/
Akiracio ispletimui ...
Ir jei domiesi muzikos kurimu tai gal pravers:
http://audio.tutsplus.com/
MarijonasM 2010-05-29 18:35
http://ubuntustudio.org/
immortallt 2010-05-29 18:44
Tokia verte nelabai daug ka sako neatlikus detaliu analiziu, nes apple tiesiog gali buti pervertintas ir visi turintys ju akciju gali baiiiisiai nudegti, arba microsoft'as gali buti nuvertintas, visi kas dbr turi daug uzdirbs...
kafkasque 2010-05-29 19:06
infoguru tu kaip is medzio iskrites... ir tie tavo informacijos saltiniai yra tikrieji brainwash, lygina ten windows server ir macosx server.. kai 5 useriai yra net per daug, o juos win ir duoda nemokamai...
tada lyginimo gale apskaiciavo, kiek kainuoti mac ir kiek win, kai naudos 100 useriu lol...
tai galejo padaryt ta pati su 1000 useriu, kur logika?
http://www.nashnetworks.ca/UserFiles/Im ... 0costs.jpg
ziauru vnz
dalgis 2010-05-29 21:37
Su 4 is isvardintu pats dirbu, taippat daugiau nei puse esu isbandes, tad ner kur to akiracio plest O uz antraja nuoroda aciu, pravers
Kaimas007 2010-05-30 12:45
> infoguru
"."
Sitas tai pribaige
bandai sudaryti "protingo" vyruko ivaizdy, ale moki programuoti, daug ka supranti . Budamas patyres programuotojas turetum zinoti, ka reiskia, kad ir multithreadingo valdymas ir sinchronizavimas, bent jau tiek kai ismoksi, tada galesi kalbeti apie tai, kad w95, nuo w7 skiriasi tik interface'u
Indigo89 2010-05-30 13:52
Ir kodel niekas nesugeba objektyviai ivertint os nesivadovaudami isankstinemis nuomonemis... Galetu kokia nepriklausoma kompanija padaryt performance, usability ir panasius testus ir palygint, tai visi gincai baigtus. Ir labai abejoju kad kuri nors os labai jau atsiplestu nuo kitos.
Redakcija 2010-05-30 14:00
Tie, kam tyrimo rezultatai nepatiks, nepriklausomą kompaniją apšauks, kaip nupirktą ir jog tai ne tyrimas, o tiesiog reklama. Atlikus neįtikėtiną misiją ir įrodžius, jog kompanija nebuvo nupirkta, tuomet ji bus apšaukta kaip nekompetetinga arba atlikusi netikusius testus. Taip kad, ko žmogus nenori girdėti, jis niekada ir neišgirs. Tiek vienų, tiek ir kitų barikadų pusėse.
KeeperMustDie 2010-05-30 14:39
Cia kalba labiau ejo ne tik apie OS, bet apie IT sfera apskirtai iskaitant kalbas, frameworkus ir programas. Tiesiog kekviena OS atspindi skirtinga inofrmacijos ir IT idealogija.
Nieks negali objektyviai ivertinti OS, del to, kad neimanoma ivertinti patogumo, isvaidzos ir dizaino ir ivairiu skirtingu faktoriu(nemazai programu veikia tik ant koknrecios OS/platformos). Pvz, kas is to kad kasnors pasakytu kad ant windows zymiai greiciau veikia DirectX grafika, jei tik ant windows DirectX ir yra palaikomas.
infoguru 2010-05-30 16:19
Na bet ir naiviai cia suskelei. Gal man reikėjo visas IT technologijas ir kompų vidaus bei architektūras pavardinti ? Multithreadingas buvo tiek W95, tiek yra W7 ir paprastam vartotojui jis nelabai idomus. jam svarbu, kad veiktų.
TLas 2010-05-31 02:08
Velniskai teisingai pasakyta. Apple melzia vartotojus kaip reikalas, o MS stengesi kiekiu paimti rinka. Is esmes tai ir leme spartesni paplitima.
Mopsiasnukis 2010-05-31 09:27
Labiau sutikciau, kad smegenis pudrintu mikisoftas, nei, kad apple, kuris isties pastaruoju metu stengiasi "uzsirakinti" sau kuo daugiau "technologiniu sprendimu", kad kuo daugiau vartotoju veiklos priklausytu nuo ju, kad ir http://www.osnews.com/story/23378/Will_ ... he_Web_No_. Tikiuosi, kad nepavyks jiems nieko is to ir per penkis metus pralaimes visas is pirsto lauztas bylas ir ju patentai bus niekam nereikalingi. Go to hell, Apple!!!
Beje, su Logicu dirbti gali ne kiekvienas, nes user interfeisas yra visiskas nesusipratimas ir ne vienas zmogus jau isleide po keleta vinilu ir digital EP (ne siaip kaimo diskonu klounai) naudoja cubase, reason, reactor ar dar ka susimete i bootcampa vindoze, macas gerai tik live perfomance'ams. Is patirties, kai visi krapstosi ir nezino ka daryt, tai ciuvas pasistates macbooka dviem knopkem visus peakus sulygina. o post-production renderius neretai holivudas daro su linux (rayz, maya. etc...) softu. Tarkim matricos ant linux surenderintos.
Del tu tyrimu, tai jus galvas issitirkit is pradziu. Dziaugtis reikia, kad kazkas pavaro ant applo ar mikio, nes jei visi tokie "protingi" sedetu, tai jau seniai kompai butu kaip terminalai ar bankomatai, kuriu turinys priklausytu vienai ar kitai kompanijai,o naudotis galetum tik tiek kiek tau leistu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Apple“ nori užimti „Microsoft“ vietą