Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Marius.Z 2010-11-21 10:59
Nu nelabai gražiai google elgiasi jai skanuoja laiškus ir naudoja medžiagą reklamai. Asmeniškai man nemaišo jokios google reklamos, bet manau yra kam maišo jaigu pavyzdžiui kažkokios firmos prekę naudoja kaip raktažodį reklamai
Neodan 2010-11-21 11:08
Niekas laisku neskaito, tik botas prelekia laisko teksta ten ieskodamas kokiu nors jam tinkamu raktiniu zodziu.
Man siek tiek keista kai pastaruoju metu stengiamasi google pavaizduoti kaip monstra kuris atima is zmoniu privatuma. Taciau kazkaip niekas nekalba kaip M$ pazeidineja zmoniu privatuma.
FtBall 2010-11-21 11:23
O tai ką jau kalbėt apie facebooką? Norint išsitrint facebook acc reikia laukt net dvi savaites... Ir dar norėdamas jį ištrint susiduri su propoganda prieš akis... Na, su microsofto reklamom nelabai ir susidūręs esu. Kaip ir Tu, naudoju linux.
Vazix 2010-11-21 11:31
Vėl gina niekam neduotas teises:
Kai neskaitydami prisiregistravimo sąlygų prie gmail, žmonės spaudžia „aš sutinku“, o poto skundžiasi, Google visada laimės bylą prieš intelekto stoką, nes patys žmonės sutiko su sąlygom. Nebent bus įteisinta, tai jog žmonės neprivalo skaityti sutarčių jas pasirašant, o sutartys turi atitikti jų neįsivaizduojamus reikalavimus.
langas 2010-11-21 14:42
Deja yra toks dalykas kaip civilinė teisė bent jau Lietuvoje, kuri gali netgi ir leisti užginčyti "niekines" sutarties sąlygas nors žmogus ir pasirašė sutartį. Aišku čia nusprendžia teismas, tačiau teismas visada atsižvelgia į žmogų ir visada yra galimybė užginčyti neadekvačias vienos pusės sąlygas. Kaip tai vyksta nežinau nes nesu ekspertas šitoje vietoje. Mano noras yra tik pasakyti, kad ne visada pasirašyta sutartis yra šventa ir nenuginčijama!
anddali 2010-11-21 14:57
na man tai juokinga kai kas nors naudojasi nemokama paslauga (sutinka su tos paslaugos naudojimo taisyklemis), o paskui pradeda reikalauti kazkokiu kosmosu. Netinka salygos - nesinaudoji, niekas per prievarta neliepia naudotis gmail ar fb.
FtBall 2010-11-21 15:09
Šiais laikais tokia situacija, kad niekas nedraudžia "plaut smegenų". Manai, tipinis tokių dalykų vartotojas mato blogąsias puses? Manau, kad ne. Ar sugebėtų atsisakyti naudotis paslaugomis? Manau, kad ne. Facebook taiko tokią strategiją: norint ištrint vartotoją, reikia ieškotis prie dažniausiai užduodamų klausimų, kur retai kas lankosi. Ištrynimo funkcija yra gana saugiai paslėpta. Ir, aišku, apsaugota nuo geraširdžių draugų, kurie galėtų žmogų įkalbint trint sąskaitą. Įkalbint trint sąskaitą įmanoma, bet paskui dvi savaites tą žmogų stebėt, kad jis nenutrauktų trinimo proceso neįmanoma. Ir dar, norint ištrint facebook sąskaitą, jie pradeda manipuliuot jausmais, o vidutinis žmogus manipuliacijai nesugeba atsispirt. Tačiau, kolkas, tokie žiaurūs "smegenų plovimo" metodai nėra draudžiami.
faktas 2010-11-21 15:34
Realiai aš tos reklamos gmail'e net nematau. Akys jau per pripratusios nežiūrėti į reklamą. (-: Puslapių savininkams, žinoma, tai baisi tragedija, kad vartotojai tokie prisitaikantys. (-:
FtBall 2010-11-21 15:59
Yra toks dalykas kaip pasąmonė. 25 kadras uždraustas, nors tu jo ir nematai.
Atlast 2010-11-21 16:14
Yra du dalykai gyvenime kuriu neisvengsi - tai reklama ir mokesciai.
Shinigami 2010-11-21 22:41
Dėl laiškų peržiūrėjimo kai tai atlieka ne žmogus ir tik reklamos parinkimo tikslų aš nematau jokio privatumo pažeidimo. Ar tau geriau butu kad tau reklamuotu to ko tau nereikia, ar tai kas tai gali būti naudinga, bet šiuo metu nežinai apie to egzistavimą.
Sutikdamas su gmail sąlygomis aš taip pat jų neskaičiau, nes žinojau, kad vis tiek naudosiu. O jei kažkas nepatiks tai atsisakysi paslaugų. Ir susirasių kita paštą. O jei nori, kad niekas tavo pašto neskaitytų visiškai ir neturėtu tam lengvos galimybės pasidaryk savo pašto serverį ir gauk laiškus į jį.
O dėl reklamos atrinkimo per paieškos raktažodžius tai nelabai ten apie supratau kas negerai su registruotais vardais?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
EP ketina apriboti kai kuriuos „Google“ reklamos sprendimus