Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
moo 2010-12-17 10:05
Na, , taciau nesusilaikysiu be sarkazmo.
Geriausias formatas butu toks, kurio monitoriuje (ka jau kalbet apie atsispausdinima ant popieriaus) nesimatytu. Taupoma elektra, gal net monitoriu nebereiketu.
Na o pats geriausias tai *.speak formatas - dokumentai saugomi individo galvoje ir gali buti perduoti tik susitikus, kalbantis. Is cia gali buti "os'u" nesuderinamumas, bet kam tai rupi..
Dar butu geri automobiliai, i kuriuos ilipti nera imanoma. Niekas nevazinetu, neterstu..
Vytax 2010-12-17 10:15
Joks čia ne naujas formatas.
Lygiai tas pats PDF su uždėta DRM apsauga. Pakanka tik failą pervadinti į „*.pdf“. Su kokiu nors įrankiu pašalinti DRM ir jau galima spausdinti į sveikatą. Pvz.: Linux sistemoje net ir to man neprireikė.
kestutisz 2010-12-17 10:17
Na bet tie ekologai tikrai žino kaip stiprią žolę auginti Dokumentus spausdina ir į bylas ne tam, kad kažkas pats nori, o kad tokia instrukcija, ir ne formate esmė. Ir jei reikės atsispausdinti, jį vistiek atspausdins, kad ir printscreen/crack'ų pagalba (kad išvis galėtų teikti dokumentus tokiu formatu?)
Talkless 2010-12-17 10:34
Taip, be abejo, "drausti" nepalyginamai lengviau, nei prieiti prie tikrojo problemos sprendimo. Tą padį daro ir visos mūsų gerbiamos vyriausybės.
Žmonės spausdina dokumentus ne dėl to, kad tai leidžia daryti prog. įranga, o dėl to, kad sąlygos (senamadiška buhalterija, biurokratija, žiniasklaida, ...?) to reikalauja.
Ar_as? 2010-12-17 10:40
... arba jiem tiesiog daug patogiau skaityti popierinį variantą, nei varvinti akis prie monitoriaus...
Talkless 2010-12-17 10:54
Reikia modeliuoti ir skaičiuoti, kas naudingiau - patogumas ar racionalus žemės resursų naudojimas.
Tiesa, vargu ar jau būtų tai baisiai nepatogu skaityti iš lengvo, lanskstaus el. skaitytuvo (ar kokio kito inf. perdavimo įrenginio) bei akimirksniu apsikeisti dokumentais kompiuterių tinklu?
Aj, pamiršau, kad visa tai "kainuoja". Atsiprašau.
Sarunas 2010-12-17 11:05
Na nepamirškit tokio dalyko kaip sutartys tarp pirkėjo ir pardavėjo, tarp darbdavio ir darbuotojo, ir daugybė kitų dokumentų, kurie PRIVALO būti atsapusdinti ir su parašais originaliais. Pritariu tai nuomonei, kad draudimas nėra išeitis iš susidariusios padėties. Geriau yra prevencija ir žmonių švietimas, kaip daryti, kad kuo mažesnė žala būtų daroma gamtai.
Azys 2010-12-17 11:19
Kokia šio "žaliojo" formato nauda visiškai nesupratau. Kur kas žaliau ir ekologiškiau būtų atsisakyti printerio, o ne naudoti formatą, kuris neleidžia atsispausdint. O spausdintis kartais vis tiek reikia. Aš paprastai vengiu spausdint dokumentus, ne dėl to, kad galvoju apie ekologiją, bet tiesiog nemėgstu apsikraut popieriais. Kartais reikia vienu metu dirbt su kelais dokumentais, tada buni tiesiog priverstas atsispausdint juos ir paskleist ant stalo, tolimesnė tų dokumentų ateitis aišku siuksliadžė.
wi_lius 2010-12-17 13:35
Pritariu, kad bet kokią apsaugą galima apeiti. Aš čia labiau įžvelgiu psichologiją, kad žmogus, gavęs bylą su prievardžiu *.wwf tiesiog pats atsisakys minties spausdinti.
vitalijuss 2010-12-17 15:18
wi_lius, solidarizuojuosi
gal reikėtų daugiau dėmesio skirti ekologiškam popieriui http://www.aplinka.eu/aplinka.php?page=tekstas2 , būtų bent kažkokia nauda.
krc tie žaliukai nebežino kur dėtis ir kuom užsiimti, matyt banginius į jūrą stumdyti pasidarė per sunku
immortallt 2010-12-17 16:06
As pvz popieriu visad panaudoju 2x (isskyrus oficialius doc'us). Kitas dalykas, toks formatas idiotizmas, jei noresi - atsispausdinsi. Pvz. Finasta kiekvieno laisko ar nepasirasytino dokumento apacioje yra prasymas saugoti gamta ir nespausdinti. Pilnai to pakanka, nes tai lygiai tokia pati nauda kaip is lengvai nulauziamo formato, kuris turbut net neprigis.
moo 2010-12-17 16:33
Visa diskusija cia apie tai kad apsauga galima apeiti, taciau esme kiek kitur ir tikslai, matyt, yra pasiekti
1) Tas kas issaugos tokiame formate tai darys samoningai (+1 akcijai). Jokios prievartos, jokiu draudimu, nebent zaliuju organizaciju viduje.
2) Tie kas gaus tokia byla, visada tures galimybe atsispausdinti (minimum PrtSc), bet kaip minejo wi_lius gal pagalvos apie tai (+1 akcijai).
3) Pasiektas vienas esminiu tikslu - pasiektas atbukusiu nuo zaliuju judejimo akciju zmoniu susidomejimas per nestandartini PR veiksma. Geriausias to pavyzdys yra si diskusija (+1 akcijai)
Viso +3 siai akcijai is (greiciausiai) 3 galimu
lape 2010-12-17 16:50
Geriausias medžiu saugojimas būtu vietoj A4 naudoti A5 popieriaus formatą.
Anonymous 2010-12-17 16:56
kartais zmones persistengia..
moo 2010-12-17 16:56
Sumastei ar kazkuo remiesi?
Anonymous 2010-12-17 16:58
na ir -10 balu zaliukams su tokiom nesamonem..
diskusija apie tai, kad zaliukai kvaili jokiu pliusu neduoda, o priesingai.. jais niekas nebetikes tuoj..
lape 2010-12-17 17:03
Remiuosi tuo, kad ant 90% atspausdintų ofise popierių tekstas užima mažiau nei puse lapo. O firma ( nedidelė) per mėnesį sunaudoja apie 20 pokų popieriaus (10000 lapų).
moo 2010-12-17 17:04
Taip gali atrodyti tik is pirmo zvilgsnio ir tik tiem kas nera susidures su viesuju rysiu strategijomis, teorija bei praktika.
Jei tamsta netikejai "zaliukais" ir ju akcijomis, netikesi ir toliau, jei tikejai - pasidziaugsi, jei nekentei - pasijuoksi. Visais atvejais tavo smegenine "uzregistravo", kad jei kazka veikia o ne slepiasi.
Yra dar remejai, kuriu pinigus reikia atidirbt ir tt ir pan
moo 2010-12-17 17:11
Tokiu atveju logiska. Idomu kaip tai atrodo statistiskai visame pasaulyje. Nes jei, visgi, didzioji dalis dokumentu (pasauliniu mastu atspausdinamu) uzima na, kad ir 90% lapo tai perskelimas per puse (A5), manau, nepadetu. Tektu arba mazinti teksto srifta iki nepatogaus skaityti dydzio, arba skelti info i du A5, kas vistiek gausis A4
Talkless 2010-12-17 17:28
O, įdomus pastebėjimas!
Taigi, naudojant ne pavienius lapus, o susukto popieriaus juostas, būtų galima astpasudinti įvairaus ilgio dokumentus, be medžiagos likučių. Susegti rekėtų viršuje, nes šoninės kraštinės ilgio gali ir nepakakti.
Vėlgi, visa tai technologiniai, ne prevenciniai ar politiniai, sprendimai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ekologai sukūrė naują dokumentų saugojimo formatą