Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evaldas 2011-01-25 10:48
Ir kodėl negalima siųstis windows 7? Legalumas ne programinėj įrangoj, o jos kode.
MarijonasM 2011-01-25 10:54
Žmonės džiaugiasi, kad Lietuvos teisėsauga išvėpę žiopliai, o bet koks apsukresnis advokatas gali pasinaudoti įstatymų spragomis ir taip išteisinti žmones kurie padarę nusikaltimą. Tai labai apgailėtinas visuomenės požiūris.
valdis5797 2011-01-25 11:20
pritariu, LANVA institucija turi buti uždaryta, o monopolistu sunytis megztukas turi buti nubaustas
valdis5797 2011-01-25 11:24
galima siustis windows 7 ir 8 kol jie nemokami, cia kiekvienam pagal skoni, bet geriau naudoti linux, ten maziau virusu, saugiau
jamalou 2011-01-25 11:35
Kodėl tik Linkomaniją puola? Yra ir be jos LT keli geri torrentų tinklapiai. O iš bėdos, jei uždarys, tai apsukresni žmonės siųsis iš Rusijos arba Baltarusijos torrent'ų.
zemaitux 2011-01-25 11:40
Nes Lanva baisiai pikta ant Linkomanijos vadukų už tai, kad jie jų domeną jiems iš panosės nušvilpė. Tas įvyko dar tada, kai Lanva dar tik ANVA buvo, ir gavo teisę naudot savo pavadinime žodį "Lietuvos".
Sarunas 2011-01-25 11:44
Vienintelis MarijonasM parašė normalų komentarą. Visi kiti daugiau mažiau nusišnekėjo..
Palyginimas: Lengviau medžioti vieną gyvūną vienu metu ar medžioklės įkarštyje mėtytis tai nuo vienų pėdsakų prie kitų???
Taip daug paprasčiau. Bus sudaryta teisminė praktika. Bus išanalizuotos padarytos klaidos ikiteisminiuose procesuose ir t.t. Ir kai pasieks teisminę praktiką tokią, kad galės uždaryti torrent puslapius, tai tikrai ateis eilė ir daugumai likusių Lietuvos torrent tinklų.
jamalou 2011-01-25 12:03
Vis vien nesuprantu. Jei pradėti tą teisminę praktiką, tai galėtų nuo mažesnių torrent'ų tinklapių.
O "šioje medžioklėje" gi Lanva atstovauja ne vienas žmogus su megztuku, tai gali "medžioti visus žvėris" kartu, pasidalinę žmonės.
Geriausia būtų, kad susitartų tarpusavyje ir paliktų veikti Linkomanija.net už kokį mokestį. Šiaip asmeniškai sutikčiau už gerą filmą sumokėti 5-10Lt.
Sloth 2011-01-25 12:07
Vis tiek, linkomanija yra rimčiausias torrent puslapis Lietuvoje, jei būtų iš pat pradžių šokę ne ant linkomanijos, o ant šiaip kokių vaikėzų pakurto torrent'ų saito, tai manau būtų ir gėdos neprisidarę ir galbūt nubaudę, aišku, tai būtų neteisinga, bet įbauginimas kitiems būtų geras. Nors aišku, sumalus milžiną - kiti eitųsi kaip per sviestą.
bullka 2011-01-25 12:26
Atsakomybėn traukia tuos, kurie tuo metu seed'ino. O seed'inimas = platinimas. MS NESUTEIKĖ teisės 106 (ar kiek ten buvo) žmonėms platinti jų produkto.
Kada pagaliau tai suprasite.
ligonis 2011-01-25 12:26
hmmm... pagalvojus, jei prie kiekvieno torrento parasytu pvz.: "cia nera Microsoft Windows 7 Enterprise x64 Integrated January 2011-BIE", tai ir neturetu prie ko prisikabint, juk jie neplatina paciu failu, o teisiskai melavimas jei neklystu nera patikimas irodymu saltinis.
bullka 2011-01-25 12:27
Pritariu išsakytai nuomonei.
Iš tiesų kvailas LT žmonių požiūris.
vytenizs 2011-01-25 12:39
Esme cia tame, kad tas 106 yra grybas, siunte visiem laiskus kur visi 4 vietoj buvo klastote ten, be to jei seedino 106 zmones tai dalinkit visa windowsu kieki is 106 ir bauskit uz atitinkama kieki nuseedintu mb... Jei seedino 106 zmones is kuriu siuntes ta pacia versija windowsu tai kodel kiekvienas turi atsiimt uz pilna.
Sarunas 2011-01-25 13:17
Gal geriau nereikia taip nes pagal LR įstatymus už grupinį nusikaltimą yra baudžiama dar didesnėmis baudomis ir bausmė dalinama ne visiems o kiekvienam atskirai.
Pagal tave gautųsi - 1000 žmonių nužudė vieną žmogų. Tarkim, pagal LR įstatymus vienam asmeniui skirtų 20 metų kalėjimo, tai 1000 žmonių pasidalintų ir gautųsi 0,02 metų keikvienam??? Nelogiškas ir absurdiškas mąstymas tavo
LinasM 2011-01-25 15:04
Sarunai, visi bent kazkiek issilavine zmones suvokia jog tai nusikaltimas, bet tuo paciu mane kiek erzina, kad nelegaliai bent 90 ar daugiau procentu Lietuvos naudojasi nelegaliom programom. Neabejoju jog pats tamsta Sarunas yra nesventas. Taip kad bukime pakantesni, o sita LANVA "akcija" juokinga man. Tik dar labiau didina ta priesiskuma legalioms programos ir zmones specialiai kenks.
Be to palyginimas kad 1000 zmoniu nuzudo viena irgi kvailas taip pat kaip ir bausmes dalinimas. As kiek turiu pinigu tiek isleidziu legalioms programoms bet yra tokiu kokiu neuzdirbciau per 1 metus, bet darbui reikia. Ir kaip tada daryt? Nekurkime iliuziju tamstos.
Sarunas 2011-01-25 15:10
Na šiaip pati įmonė turi suteikt darbo įrankius darbuotojui. Nebent turi pats savo verslą. Bet čia jau tada arba pats kaltas, kad nesugebi įmonės finansų tvarkyt ir paskirstyt ir negali nupirkt reikiamų įrankių. Tokiu atveju yra įmonėms skiriamos paskolos ir t.t. Gali taip pat pretenduoti į ES paramą įrangos modernizavimui arba verslo pradžiai (aišku tada labai daug įsipareigojimų institucijoms atsiranda, bet čia tavo teisė rinktis).
Ar aš kažkada sakiau, kad esu šventas ir niekada nieko nelegalaus neesu atsisiuntęs? Ne. Tačiau paaiškinau žmogui, kodėl negalima bausmės dalinti ant 106 vartotojų.
edit: aš asmeniškai esu prieš tai, kokiomis priemonėmis Lietuvos piliečiai verčiami legalizuoti savo kompiuteryje esantį intelektualinį turinį. Taip pat noriu pabrėžti ir tai, kad ir kaip mes prieštarautume ir bandytume save pateisinti - nusižengimas įstatymui ir liks nusižengimu įstatymui.
Rukis 2011-01-25 16:43
"Tokia byla Lietuvoje į teisėjų rankas pateko pirmą kartą. S. Bernoto advokatas patikino, kad ši byla svarbi ne tik jiems. Esą tokių nelegaliai programas parsisiuntusių vartotojų – mažiausiai per 100."
Mažiausiai 100? Prajuokino visai dienai, greičiau 1000
jamalou 2011-01-25 20:39
Aš manau, kad šiek tiek nesąžininga yra tai, kad tarkim AutoCad'o programa ar kitos projektavimo programos visiems tokia pačia kaina.. Gi kur Lietuvos pragyvenimo lygis, kur kokios Vakarų Europos.. Kur paprastam žmogui taupyti metus ar pusmetį, kai kitam tris mėnesiai taupymo..
Ir tos kainos programų užkeltos PERDAUG, nes kūrėjam rūpi kuo daugiau pelno..
lape 2011-01-25 22:19
Aš nesuprantu - jei iš manęs pavogia pav. telefoną, tai man teismas niekaip nepriteis, kad nusikaltėlis 10 telefonų gražintu. O va su autorinėm teisėm taip yra, ir ten netgi ne nuostolis, o negautas pelnas. Čia maždaug kaip parduotuvėj - pačiupinėjei kokį daiktą ir viskas - padėk atgal, ir sumokė 10 kart daugia nei kainuoja. Kažkokia neteisybė. Juk taip tos leidyklos uždirbs daugia negu tiesiog prekiaudamos.
Ir iš vis, paaiškinkit paprastai liaudžiai - kam tada internetas, jeigu juo negalima siūstis? Kam tada Afrikai, Indijai kuriami kompiuteriai po 1$? Ko čia visi tikisi?
Arthuras 2011-01-25 22:39
Šunys loja, karavanas eina.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prokurorai įšaldė „Linkomanija.net“ sąskaitas