„Apple“ fanatikų elgesys primena religinį mąstymą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Drragon 2011-06-02 15:22
Taip, aš su tavimi sutinku, tačiau viskas čia ne taip paprasta. Na išties, lenkiu galvą prieš tą žmogų, kuris visą gyvenimą sugebėtų nugyvent nė karto nieko nenusprendęs staiga. Tačiau abejoju ar tai įmanoma, nes, manau, bus ne itin protinga, pvz., stovėti 5min ir rinktis, kurią čia kramtomąją gumą pirkti, nes tikėtina, kad busim matę jų reklamų, todėl turėsim apsvarstyt visą reklamos daroma įtaką. Toliau (kalbu apie paryškintą vietą), va čia ir visa bėda, kad galime to tiesiog nepastebėti, nes suprasti, kada mes renkamės daiktą įtakojami reklamos itin sunku. Taip, jei tai darome įtakojami vien tik reklamos ir be jokių kitų racionalių priežasčių, tai gal ir nebus sunku ir greičiausiai pastebėsim tą ranką, tačiau jei, pavyzdžiui, būsim pasidomėję tomis prekėmis (nors ne visiškai, nes greičiausiai nežinosim visų daikto charakteristikų: pvz. iš ko kiekviena dalis pagaminta, kiek ta dalis gali funkcionuoti, kokie tikėtini gedimai ir t.t.) ir tarkim turėsim nuspręsti, kurią iš dviejų labai panašių, bet skirtingų prekės ženklų, prekių pirksime, labai tikėtina, kad apsisprendimą nulems reklama apie vieną ar kitą prekės ženklą. Nes čia būtent suveiks stereotipai, suformuoti kad ir draugų netiesioginės reklamos - atitinkamas kiekis draugų naudoja tą prekės ženklą, atitinkamas kiekis iš jų skundžiasi prekės kokybe ir pan, nors tai visiškai neįtakoja tos prekės, kurią norime pirkti, kokybės, nes ji gali būti pagaminta kitur, naudojant jau kitokio tikslumo techniką ir t.t.