Įsimintiniausios „Apple“ reklamos (Video) (2)
Kiekvienam novatoriškam ir pažangiam produktui reikalinga lygiai tiek pat novatoriška reklama, ir, regis, „Apple“ buvo viena iš tų kompanijų, kurios reklaminiai vaizdo klipai visuomet buvo sėkmingi, rašo Forbes.com.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ar jūsų asmeninio kompiuterio nuotrauka namų aplinkoje, pavyzdžiui, virtuvėje, atrodytų novatoriškai? Tikriausiai sutiksite, kad ne. Tačiau tik ne tada, kai kalbame apie „Apple II“ kompiuterį. „Įsivaizduokite šį kompiuterį greta orkaitės, virtuvinio kombaino ar kitų buitinių rakandų – tai tikra revoliucija!“, – kalbama tuometiniuose šio produkto reklaminiuose tekstuose. Vieną iš video, kuriame „Apple II“ kompiuteris palyginamas su prabangiu automobiliu, išvysite toliau:
1984 metais TBWA „Chiat Day“ reklamos kompanija išleido Ridlio Scott’o režisuotą reklamą, kuri tapo tokia pat populiari kaip ir pats Apple šūkis „Mąstyk kitaip“ („Think Different“). Reklaminis klipas sulaukė milžiniško pasisekimo.
Per vieną naktį „Apple Mac“ tapo labiausiai JAV istorijoje minimu kompiuteriniu gaminiu ir pagrindiniu žiniasklaidos taikiniu. Šiandien ją lenkia nebent „Mean Joe Green“ reklama.
„Mąstyk kitaip“ buvo dar vienas „šokas“ reklamos rinkai. Vieniems tai gali pasirodyti ne visai gramatiškai taisyklingas sakinys, tačiau „Apple“ nebijojo iššūkių:
Spausdinamų ir televizinių reklamų srityje kompanija savo originalumu lenkė visas kitas. Čia nebuvo vaizduojami kompiuteriai – reklamos buvo nespalvotos, tik su vaivorykštės spalvų „Apple“ logotipu. Kita vertus, menininkai ir to meto mąstytojai „Apple“ laikė autsaideriu, lygindami su pagrindiniais kompanijos varžovais IBM ir „Microsoft“.
Dar viena ne mažiau įspūdinga humoristinio pobūdžio reklamų serija, kurioje Mac’ą vaidina Justinas Longas, o vyruką vardu PC (asmeninis kompiuteris) įkūnija Joshas Hodgmanas. Hodgmanas parodo savo nesaugumą ir nervingumą lyginant su ramiu ir „šaltai nusiteikusiu“ Longu. Ši reklamų serija tapo tokia populiari, kad ji buvo parodijuojama visur, kur tik įmanoma. Vienas iš jos variantų pateiktas žemiau:
Naujausiame nešiojamą „iPod“ muzikos grotuvą bei internetinę muzikos įrašų parduotuvę „iTunes“ reklamuojančiame klipe rodomas pagal „Jet“, „Wolfmother“ ir „Daft Punk“ muzikinių takelių įrašą šokantį siluetą. Ši reklama taip pat traktuojama kaip klasikinis „užkrečiančios reklamos“ pavyzdys: