Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
faktas 2012-02-23 14:46
Gerai užsipildys rinka. Visi sėdi FB, vyrai dar prisijungia prie G+, o moterys prie šito Pinterest'o.
Makintoshas 2012-02-23 14:49
Smagu tai, kad Pinterest tik įrodo, jog su lig Facebook niekas nesibaigia. Kita vertus Pinterest tikrai labiau tarp moterų populiaresnis - jos deda ten savo pyragų, savo vaikų leliukų nuotraukas ir visokių rūbų foto. Kadangi aš savo naujai įsigytų kojinių nefotkinu, nuotraukoms geriau renkuosi Google+, 500px.com arba flickr.
unytas 2012-02-23 19:28
kai valgit noresi pasigaminti tikrai pravers , galetu vaikams koks tinklapis atsirastu, pvz uz mokykla share uz vakareli like nes del tokiu nesamoniu istrinau FB
Skeptikas 2012-02-23 20:26
Aš taip ir nesupratau pelno gavimo mechanizmo.
kancaras 2012-02-23 21:37
siais laikais viskas pelnas. zinios kur kam kaip reklamuotis ir pati reklama. kas kam patink, kaip prastumt pigu niekuti uztaikius tik konkreciam durneliui tinkamu momentu. milijardai vaiksto, kuo daugiau uteliu kuiciasi tuo riebesne grietinele suplaka ant virsaus.
kestutisz 2012-02-24 01:17
Ištakos turbūt bus tie seni naivūs laikai su pinigais už reklamų spaudinėjimą ("lochams") ir tokių spaudinėtojų tinklo darymą ("verslas") tai ten visa esmė būdavo kitus registuoti su savo "referrerio" id, kad nuo jų gauti po mažą procentuką. Šiuo metu pardavėjams taip pat yra labai svarbu žinoti kas rekomendavo nusipirkti būtent pas juos kažką, kad galėtų atsilyginti, tam irgi naudojami įvairūs id linkuose. Tai įsivaizduok tokiam soc tinkle prireklamuoji kažkokį "labai gerą daiktą", įdedi nuorodą su savo id, o čia bac, spec softukas tą nuorodą truputį patiunina ir vietoj tavo id įdeda savo - pardavėjas mato, kad rekomendavo būtent Pinterest'as tai procentuką ir atsega jiem. Aišku, čia būtų kiek nachališkai, gal taip ir nedaro, bet ne visi gi kažką rekomenduojantys siekia sau naudos, gali pateikti nuorodas ir be jokių referral id - štai čia ir yra puiki proga Pinterest'ui pakelt nuo žemės besimėtančius pinigus viso labo kiek pakeičiant nuorodą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Pinterest“ – uraganas socialinių tinklų rinkoje