Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pavasarėlis 2012-04-23 15:29
Šiaip labai patogu yra kai dėl iškilusių klausimų galima facebooke paklausti. Ir nemoka, ir gana greitai atsako. Ir šiaip turėčiau savo kokią įmonę, tai būtinai facebooke turėčiau jos puslapį. Taip daryčiau, nes pats mačiau, kaip vienas pažįstamas padarė versliuką, pasireklamavo facebooke ir dabar turi, nors palyginti nedideles, tačiau pastovias pajamas.
Fostil 2012-04-24 00:04
Tokiems veikejams gal ir apsimoka tunot tam FB, bet didesnese imonese nematau prasmes. Atskira zmogus paskirt jau reiketu tam reikalui. Tam kam reikia pagalbos, visad yra emailas, telefono numeris, privatumas garantuotas bent, o su fb tikrai nieks nepult aptarinet verslo reikalu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Būti įmonėms ar nebūti socialiniame tinkle „Facebook“?