404 klaidos puslapis - internetinis nekilnojamas turtas (Foto) (0)
Jūsų 404 klaidos puslapis yra vertingas internetinis nekilnojamo turto objektas. Tad kodėl gi švaistyti šią auksinę galimybę ir nenukreipus vartotojų į vertingą turinį, esantį jūsų svetainėje, ar tiesiog nepralinksminus lankytojų originaliais sąmojais?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pasinaudokite „Google“ įskiepiu
Vienas iš lengviausių būdų patobulinti 404 klaidos puslapį yra pasinaudoti „Google“ kompanijos sukurtu „Webmaster Tools 404″ įskiepiu (nuoroda). Viskas, ką reikia padaryti, tai įterpti programėlės sukurtą kodą į savo 404 puslapio šabloną.
Vos tik įkelsite minėtą programinį kodą, „Google“ automatiškai sukurs paieškos langelį ir rekomenduojamų puslapių sąrašą. Galbūt vartotojas kaip tik ir ieškojo vieno iš pateiktų puslapių.
Kalbant iš grafinės pusės, šiam įskiepiui stinga gražios išvaizdos ir jis nelabai pabrėžia prekės ženklą. Tačiau ją lengva įdiegti, tad puikiai tinka didelių programavimo žinių neturintiems tinklalapių savininkams.
Rekomenduokite skaitomiausius tinklalapio įrašus
Jei „Google“ įskiepis jūsų netenkina, 404 klaidos puslapį galima susikurti patiems, pasinaudojus vienu iš svetainės kūrimo įrankių, pvz. „Adobe Dreamweaver“ programine įranga, „WordPress“ turinio valdymo sistema ar kt. Pasinaudokite šia galimybe pabrėždami prekės ženklo asmenybę ir nukreipkite „pasiklydusius“ vartotojus į puslapius, kuriuose jie gali gauti vertingos informacijos.
Jei paieškos langelio sukūrimas yra gebėjimus viršijantis uždavinys, kaip alternatyvą galite įterpti nuorodas, į kuriuos vartotojai būtų nukreipti. Norėdami sužinoti, kurie puslapiai svetainėje yra patys skaitomiausi, naudokitės „Google Analytics“ (nuoroda) sistema.
Galimas daiktas, jog neradę to, ko ieškojo, vartotojai atras pakankamai įdomų, o gal net įdomesnį turinį. Viskas priklauso nuo to, kaip ir kokias nuorodas jiems pateiksite.
Sumažinkite klaidos puslapių tikimybę
Turėkite omenyje, kad nepaisant to, kaip patobulinsite 404 klaidos puslapį, vis dėlto tai yra klaidos puslapis. Žvelgiant iš vartotojų pusės, jie liko suklaidinti ir dabar jiems reikia eikvoti papildomai savo brangų laiką. Kitaip tariant, tai yra kliūtis, atbaidanti vartotojus.
Pirmasis žingsnis norint sumažinti klaidos puslapių tikimybę yra surasti netikslias nuorodas. Jeigu jūsų puslapis sukurtas „WordPress“ platformoje, galite pasinaudoti nemokamu įskiepiu „Broken Link Checker“ (nuoroda). Ji praneša apie netikslias nuorodas. Jeigu naudojatės kita platforma, tuomet galite pasinaudoti nemokamais URL tikrinimo įrankiais internete, pvz., BrokenLinkCheck (nuoroda).
Atradę netikslias nuorodas, susisiekite su savo svetainės administratoriumi ir praneškite, jog vartotojai būtų automatiškai nukreipti (angl. redirect) į kitą puslapį. Tą galima padaryti pasinaudojus nemokamu „WordPress“ įskiepiu (nuoroda) arba suprogramavus specialią svetainės funkciją (mokomasis straipsnis). Pasinaudojus šia galimybe, vartotojai net nepastebės, jog buvo apsilankę neegzistuojančiame puslapyje.
Šaltinis: Verslo informacijos portalo „Entrepreneur“ straipsnis „Trys būdai, kaip 404 klaidos puslapį padaryti patrauklų ir naudingą“ (angl. „3 ways to create more engaging 404 pages“) (2012 m. gegužės 9 d.). Norėdami perskaityti straipsnį originalo anglų kalba, spauskite čia.