„Apple“ darbuotojo išpažintis apie vagystes, klientų įrangos gadinimą ir kitas šunybes

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

rwc 2012-08-23 21:25
Tai, kas vienam atrodo vagystė, kitam benefitas. Negi turėčiau mesti lauk gerą darbuotoją, kuris darbiniu internetu skaito delfį, darbiniu telefonu skambina žmonai, darbiniuose DVD kepa filmus, darbiniu automobiliu vežioja vaikus į darželį? Ir negi turėčiau drausti darbuotojams privačiai vadinti klientą dzibilu, jei jis to nusipelnė?
Talkatif 2012-08-23 22:30
Va todėl niekas nenori priimti į darbą pacūkų.
Arthuras 2012-08-23 22:36
Esmė tame, kad skiriasi žalų dydis. Ir nuo to, kad tavo "darbštus" darbuotojas skaito delfi, klientas dažniausiai nenukenčia.
rwc 2012-08-24 10:38
naudotis situacija. Paminėta keletas "persistengusių" ir atleistų - bet jie būtent ir yra "persistengę". Teko kelis metus dirbti su HW techsupportais. Žinai koks sprendimas? Duokit savo testavimo diskelius, atvešiu kompą jau nustatęs ligą. Po 3-4 kompus kas savaitę.
Arthuras 2012-08-24 13:48
Bėda ta, kad vertė ne 2centai.
rwc 2012-08-24 16:07
Ogi kiek? Brokuoto daikto likutinė vertė, jei įskaičiuosi apskaitos, patikrinimo, transportavimo, utilizavimo išlaidas - netgi neigiama. Toks gaminys net neturėjo išeiti iš gamyklos. Nežinau, kaip su telefonais, tačiau pagamintų CPU kokie 2-3 procentai praeina visus testus ir pateikiami rinkai kaip aukščiausios klasės gaminiai. Kitų apribojamas taktinis dažnis ar kiti parametrai, o dauguma tiesiog perdirbami.
Arthuras 2012-08-24 16:15
Kaltas paslaugos pardavėjas. Nesvarbu už kiek prekė, paslauga yra pirkta. Esmė tame, kad paslaugos pardavėjas NEGALI nusimesti atsakomybės. Jei negebi už tam tikrą kainą atlikt darbų, kelk kainą, o ne apgaudinėk pirkėjus.
rwc 2012-08-24 17:06
prisiimtos atsakomybės, bet pirmiausia jis neprivalo prisiimti. O jei pirkėjui neįdomu, už ką jis moka - tai tik jo bėdos.
Sngz 2012-09-25 14:30
rwc tu tooooks geekas atrodai, kad baugu net skaityt. Get a life. Dirbu pats IT srity, programeriu, bet pas tave žiūriu net linksmybės ir laisvalaikis surištas su IT.. Baisu.
Pumper 2012-09-25 15:30
Nesu matęs nei vienos siuntų tarnybos įkainiuose, kad būtų parašyta "už šią sumą jūsų siuntą pristatysim suspardytą, sutryptą ir smirdančią sudžiuvusiais myžalais, jei norite siuntą gauti sveiką, pasirinkite brangesnę paslaugą". Jei jau pats runkeliško mąstymo esi ir pagal tai kuri kažkokias runkeliškas taisykles, dar nereiškia, kad klientas dėl to kaltas.
rwc 2012-09-25 18:38
sugadinti, bet niekas jų neįpareigoja krovinį saugoti. Ir neturi tam reikalo: vis tiek niekaip neįrodysi, kuri šalis kalta (išvykimo OU personalas, atvykimo, avialinijų). Jeigu nori, kad krovinį saugotų kaip savo akį - eini į UPS pasirengęs pusvalandį laukti, pildyti popierius, paskleisti visus triusikus. Suregistruos kiekvieną daiktelį, surūšiuos pagal trapumą, sufasuos, sudės štampukus ant kiekvienos pakuotės, įvertins piniginę vertę, apdraus. Susimoki po porą šimtų už kilogramą bei sugaištą laiką. Runkeliška yra ne atlikti paslaugą, už kurią sumokėta (nugabenti tašę su 10 kg panešiotų drapanų iš terminalo A į terminalą B), o tikėtis labdaros. Veži kažką vertingo? Vežkis rankiniam, ir pats būk atsakingas. Arba apdrausk, surašyk, sumokėk, kad tavo krovinį laikytų išskirtiniu. Kitaip, jei su kiekvienu lagaminu elgtųsi kaip su porcelianiniu, į terminalą reikėtų atvykti iš vakaro. Vien pakrovimas truktų ne 10-15 min. kaip dabar. Moki už operatyvumą ir patogumą. Būtų keista, jei to negautum.
dyendy 2012-10-18 00:26
apie kiekviena parduotuve tokiu ir panasiu dalyku papasakoti gali... kazkaip ir nestebina