Pirmame vertingiausių pasaulio prekės ženklų dešimtuke – 6 technologijų bendrovės  (1)

JAV rinkos tyrimų kompanija „Interbrand“ paskelbė 2012 metų vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąrašą. Ir į akis labiausiai krenta pirmasis dešimtukas – jame dominuoja dvi technologijų bendrovės, išskirtos kaip greičiausiai auginusios savo prekės ženklo vardo vertę. Tai – visiems žinomos nesutaikomos konkurentės kompiuterių ir telefonų rinkose „Apple“ ir „Samsung“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šios dvi bendrovės iš pirmojo dešimtuko išskirtos dėl sparčiausio prekės ženklo vertės didėjimo: antroje vietoje atsidūrusios „Apple“ ženklo vertė per metus ūgtelėjo net 129 proc., o devintoje esančios „Samsung“ - 40 procentų. Taip pat iš dešimtuko išsiskyrė „Microsoft“ - tiesa ne pačia geriausia prasme. Penktoje sąrašo pozicijoje esantis prekės ženklas yra vienintelis pirmame dešimtuke, kurio vertė sumažėjo (tiesa, tik 2 procentais).

Taip pat pirmame „Interbrand“ sudarytame dešimtuke yra bendrovių IBM (3 vieta), „Google“ (4 vieta) ir „Intel“ (8 vieta) prekės ženklai. Santykinai technologijų bendrove galima vadinti ir „General Electric“ - jų prekės ženklas atsidūrė 6 vietoje.

„Pastaruosius dvejus metus „Samsung“ pademonstravo puikius augimo rezultatus. Mūsų darbas įvairiuose produktų sektoriuose, paremtas tiek pasaulinės, tiek vietos rinkos tyrimais, ir dėmesys vartotojams, siekiant patenkinti nuolat augančius jų lūkesčius, davė puikių rezultatų. Didžiuojamės, kad mūsų dėmesys nedidelei, tačiau strategiškai labai svarbiai Baltijos šalių rinkai, leido pasiekti solidžių rezultatų ir patekti tarp mylimiausių Baltijos šalių prekės ženklų, – kalbėjo „Samsung Electronics Baltics“ rinkodaros departamento vadovas Dimitrijs Tairovs. – Nepaisant nuožmios konkurencijos technologijų rinkoje, kuri dar sustiprėjo pastaruoju metu, „Samsung“ sugebėjo išlaikyti tvirtas pozicijas pasaulio kompanijų lyderių sąraše ir ateinančiais metais toliau sieks jas stiprinti.“

„Interbrand“ kasmet skelbiamas tyrimas atliekamas įvertinus įmonių finansinius duomenis, prekės ženklo įtaką vartotojų pasirinkimui ir pelną, rašoma „Samsung“ pranešime spaudai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(0)
(1)
(-1)

Komentarai (1)