Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Paprastas_zmogus 2013-04-07 15:02
ką tu sakai, visiškai prieštarauja realybei.
iOS/Android planšetų parduodama vis daugiau, o to pasekoje netgi mažėja tradicinių PC pardavimai. Pasižiūrėk statistiką.
g3n1us 2013-04-07 15:27
MS šiaip jau būtų ištrintas iš mano galvos jei ne Xbox... Nieko daugiau jie neturi kas galėtų bent kiek patraukti mano dėmesį... Kaip jau kažkas sakė, tai pirmiausia MS turi išmesti balmerį iki kol nespėjo bankrutuoti... Kažkoks juokdarys, kuris MS visą laiką tempė tik žemyn ir žemyn...
,
laikas prabusti iš sapnų. Ši idėja pasisavinta iš Asus, kuris tai realizavo ant android planšečių... Kad MS velkasi iš paskos, tai nereiškia, kad jie yra kūrėjai ar kažko realizuotojai... O kad ateityje nešiojamiems kompams eis nuiminėti ekranus, tai čia akivaizdu... Tik didelė problema yra ta, kad žmogus uždėjęs ekraną turėtų matyti visai kitą vaizdą, o ne tą patį. Ant kiek turi būti kvaili, kad palieka tą patį vaizdą tiek naudojantis pele, tiek rankomis... Kaip sakant kol kas visi "žaidžia", nes dirba kiaunių bandos... Palaukim kada apple parodys kaip reikėjo tai padaryti... ir ms windowsai galės pasitraukti iš rinkos...
Paprastas_zmogus 2013-04-07 15:33
Tu neatstovauji visų pasaulio žmonių.
Kas nepasiteisino tau, nereiškia, kad nepasiteisino kitiems.
Daugumai paprastų žmogelių planšeto per akis.
g3n1us 2013-04-07 15:38
Tamsta, tu irgi neatstovauji (nepamiršk to).
Taigi, sakai man nepasiteisino, bet iš kur tu tai nusprendei? Nes man viskas pasiteisino, dėl ko pirkau dėl to ir naudoju, puikus daiktas, kaip kompiuterio aš jo net neketinau naudoti, bet žinau žmonių kurie ketino... Kodėl juokiuosi? Trumpai tariant jie sako daudmaž taip: "šūdas tos planšetės". O aš tam drąsiai prieštarauju sakydamas, kad jūs nusipirkot jas vietoj kompiuterio... čia ne planšetės šūdas, o košės galvose per mažai..
Taip, daugumai vartotojų panaudojimo galimybių per akis, bet tai nereiškia, kad visos tos galimybės yra patogios ar geresnės nei per yprastinį kompiuterį. Niekam nepatinka daryti kažką sudėtingiau ar nepatogiau nei buvo prieš tai, į tai atsitrenkia, kaip į sieną jūsų logikos spragos, kurias praleidote skaičiuodami statistikas.
Paprastas_zmogus 2013-04-07 15:48
Paprastam interneto naršymui skaipininimui ir panašiems dalykams planšetas yra patogesnis ir netgi malonesnis.
Ir labai didelę įtaką dar turi tai, kad bent jau iPad yra nesveikai paprasti ir lengvai perprantami. Ir nereikalauja jokių antivirusų, perinstaliavimų ir kito š...
g3n1us 2013-04-07 16:00
Kadangi aš toks protingas, tai galiu jums paaiškinti kaip viskas bus iš tikro.
Apple paims nešiojamą kompiuterį ir padarys jį be ekrano, ant jo galėsi užsidėti planšetę kokio nori dydžio, vos uždėjus jis pakeis UI. Kompiuteris su planšete bendradarbiaus ir belaidžiu būdu, tad galėsite filmą paleisti kuris bus fiziškai kompe. Tiesiog kompas kuris turės advanced ekranus, kurie gebės dirbti ir be pačio kompiuterio. Kaip sakant reikalui esant gausite daug galios ir viskas bus daug patogiau.
Ne veltui apple žada apjungti os x su iOS... Sveikintina, ne taip kai ms bando sukurti naują ir universalią viskam arba niekam... kaip sakant į planšetes kiša procesorius kurie nelabai dera prie planšečių, o android lygiai tas pats... tik atvirkščiai... net juokas ima, kad google ruošiasi išleisti kompus su androidu... lai atsipeikėja... ne nuo to galo pradeda...
g3n1us 2013-04-07 16:07
Visiškai nesutinku. Skaipinimui? Čia nebent audio/video... Man skaipinti su planšetę yra totali nesamonė. Aš to skype net neįjunginėju, o jei įjungiu, tai nebent audio/video pokalbiui... Tą patį tekstą parašau 10 kartų lėčiau... Kaip ir yra įdomesnių užsiėmimų, nei jausti diskomfortą rašant. Tad smarkiai nesutinku su skaipinimais.
Browsinimui, taip jei webas pritaikytas touchscreenui, tada gerai, priešingu atveju gali išvesti iš kantrybės kai kurie webai.. Bet čia laiko klausimas, kada visi pritaikys webus ir touchscreenam...
Paprastas_zmogus 2013-04-07 16:15
O tu manai visokios močiutės ir mamos turi laiko žinutes skaipe skrebent? Tokie žmonės tik voice/video ir tenaudoja per skaipą. Čia ir durnam aišku.
o jei žmogus norės LAPTOPO? Tai jam ekraną atskirai pirkt?
g3n1us 2013-04-07 19:12
Juokingas tu. Jei nori perki kompą su monitoriumi paprastu arba advanced (planšetė), bet jei jau turi planšetę, tai perki be jos (pigiau ir turi viską visiems atvejams). Gal laikas atsimerkti, tas pats dabar vyksta su asus planšetėmis ir dokais, bet jie yra beverčiai, nes OS UI yra pritaikytas tik vienam, o dokas neturi papildomos galios kokios reikia nešiojamiems kompiuteriams.
Kaip sakant skiedžiat jūs čia kaip reikiant nesamones... Įtikėjot kažkokiais absurdais, kuriuos pripeckeliojo ms su asusais... ateis laikas ir pamatysit kaip iš tikro turi viskas būti, tada niekas nebesupras, kaip iki tol galėjo visi apsikęsti su tokiais absurdais.
aukselis 2013-04-07 19:15
Jei naudotum Windows 8, tokių vėjų čia nešnekėtum. Naujasis Start Menu yra labai patogus tiek naudotis pele, tiek pirštais ir puikiai apjungia Metro ir Desktop programas, todėl ir vadinasi Start - iš čia renkiesi ką tu nori daryti. Ir nereikia čia dubliuoti funkcijų: vienas Start menu Metro sąsajai, kitas - Desktop. Yra nedovanotina Microsoft klaida, kad nesugeba žmoniškai paaiškinti, kaip naudotis šia naujove. Kiek pastebėjau, žmonės nežino kaip galima susitvarkyti tą Start menu pagal savo poreikius: galima pašalinti/paslėpti visas nereikalingas Metro programas, susigrupuoti programas/katalogus kaip tik širdis geidžia. Aš esu sugrupavęs programas į įvairias kategorijas: Internetas/Sisteminiai įrankiai/Žaidimai/Metro programos/Ofiso programos/Darbas/Multimedia ir t.t. Kai tik užsikrauna kompas, prieš mano akis atsiduria visos programos, man belieka vienu mygtuko paspaudimu pakeisti reikiamą programą, ir visas šias programas/katalogus galiu bet kada pasiekti vienu mygtuko paspaudimu. Pas dažną Windows vartotoją sutinkama problema - užterštas darbastalio langas. Naujasis Start menu elegantiškai šią problemą išsprendžia. Dešimt balų.
Paprastas_zmogus 2013-04-07 19:21
Taip, noriu pasakyti, kad statistikoje matosi gan aiškus ryšys tarp planšetų pardavimų didėjimo ir PC pardavimų mažėjimo. Pilnas internetas diagramų, kuriose tai akivaizdu.
"Žaislas" ar ne "žaislas" pagal tave, čia nėra jokio skirtumo. Planšetas su iOS/Android teoriškai yra ne mažiau kompiuteris už eilinį PC. Dviračio ir automobilio analogija yra netinkama, nes šios transporto priemonės veikia skirtingu principu.
iOS/Android ir Windows/OSX veikia tuo pačiu principu. Skiriasi tik funkcionalumas. Tačiau vėl gi - kai kuriems žmonėms pagal jų poreikius tas funkcionalumas vienodai tinka. Taigi kodėl nelyginti...
Taip pat abu gali būti pramogoms, abu gali būti darbui.
Taigi nevykusi analogija, gerbiamasis.
aukselis 2013-04-07 20:01
Analogija vykusi ir dar kaip, tik nereikia visko labai tiesmukai suprasti. Tai, kad dviratis ir automobilis veikia skirtingu principu, nėra esminis dalykas. Galime, tiksumo vardan, vietoje dviračio paimti motorolerį. Į parduotuvę (internetą) gali nuvažiuoti tiek motoroleriu (planšetu), tiek automobiliu (PC), važiuoti į darbą, pramogauti ir t.t. galima tiek vienu, tiek kitu. Nepaisant to, kad šios transporto priemonės gali atlikti labai panašias funkcijas, yra didžiuliai skirtumai ergonomikoje, spartoje, funkcionalume ir t.t.
Paprastas_zmogus 2013-04-07 20:26
Tikslumo vardan geriausia būtų lyginti galingą džipą (PC) su kompaktišku miesto mašiniuku (planšetai).
O kalbėti apie ergonomiką, spartą, funkcionalumą ir aiškinti, kad mažiau funkcionalus daiktas yra ne kompiuteris yra absurdiška.
Paimk pirmąjį asmeninį PC. Jis savo funkcionalumu, sparta ir ergonomika netgi smarkiai nusileidžia bet kokiam šiuolaikiniam planšetui. Tai ką... pagal tavo logiką tas kompiuteris jau nebe kompiuteris?
g3n1us 2013-04-07 20:55
ir nieko daugiau..
Aišku, nenusigąsk... Apple parodys kaip reikėjo daryti ir MS galės pasekt iš paskos... Gaila, kad tu tai suprasi tik po kelių metų, kai tai įvyks... Istorijos kartojasi, tik reikia plačiau atsimerkti.
g3n1us 2013-04-07 21:11
,
na vėl tu bandai burti iš tirščių...
Asus tame doke yra ir papildomas hdd, o ne tik baterija... Bet kaip sakant ten ne tik androidui daug ***** upių perplaukti, bet ir pačiam dokui... Bet eina tinkama linkme.
Toliau, kaip man siųlai elgtis, kai klausi to ką atsakiau jau?
aukselis 2013-04-07 21:33
Čia jau po kažkokias pievas klajoji.
aukselis 2013-04-07 22:31
(March, 2013):
OS X Mountain Lion - 2.65%
Windows 8 - 3.17%
infoguru 2013-04-07 23:02
OS X Mountain Lion - 2.65%
Windows 8 - 3.17%
O tau neatrodo keista, kad lygini procentus esant skirtingoms rinkos dalims ir skirtingoms kainoms?
g3n1us 2013-04-08 01:32
Tu čia rimtai į tas statistikas žiūri?
Taigi OS X veikia tik ant mac kompų, o mac kompų rinka daug mažesnė dalis. Plius mountain lion palaiko tikrai ne visi mac kompai.
Išmokit skaičiuoti..
Jei windows rinka yra xxx, tai toje rinkoje windows 8 yra y.
Jei os x rinka yra aaa, tai toje rinkoje os x mountain lion yra b.
Tada sulygink y su b ir ..... iš nuostabos...
windows rinkos dalis tame web gaunasi 91.62%
os x - 6.33%
iš tų 91.62%, kitaip tariant 100% vartotojų tarp windows OS, windows 8 naudojasi vos 3.45994324383322% vartotojų.
Iš tų 6.33%, kitaip tariant tarp 100% os x vartotojų, OS X mountain lion naudojasi net 41.8641390205371% vartotojų.
Ar jau "švinta"?
Neįsibėgėkim, čia tik statistikų beveik beverčiai skaičiukai... Nors ir priartinau prie realybės, bet toli gražu čia tik skaičiukai, kurie vis dar neatspindi tikrosios padėties, nes mes nežinome kiek iš viso pasaulyje kompiuterių ir kiek iš jų palaiko tam tikras operacines sistemas ir kiek aplamai iš tų vartotojų naudojasi legalia OS, nes nemokamai mes daug ką paimam, o už pinigus neretai persigalvojam dėl pasirinkimo.. Toliau mes nežinome kiek vartotojų iš os x pereina į windows ar atvirkščiai. Kaip sakant mes nieko nežinom, o tik matom kažkokias durnas statistikas, kurias velniai žino kaip iš vis sudarinėjo... ir dar atėję man kaišalioja po nosim...
Prisiminkeme apie ką mes kalbame?
Apie pasiteisinimą tam tikrų technologijų ir OS.
rimce44 2013-04-08 02:05
Nu bet tu tikrai genijus, kuom tau tos statistikos blogos, tu gal prasitrynk akis tamstele, nes jau procesorius matosi ryskiai perkaito. Aisku visose statistikose yra paklaida, bet jos tam is sudaromos is placiuju masiu, kad atspindetu tendencijas, o tendencijas ir diktuoja didieji zaidejai, tokie kaip MS, Google ir Apple, po to lieka tik paprastam zmogui nuryt sukramtyta kasneli
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Gartner: Microsoft gali būti niekam nebeįdomi jau po 4 metų