„Apple“ kultas: kokį naują produktą bendrovė ruošia rinkai? (0)
Daugybė „Apple“ produkcijos fanų visame pasaulyje nenustoja spėlioti apie bendrovės galimai ruošiamą naują įrenginį, kuris turėtų pakartoti „iPhone“ ir „iPad“ sėkmę. Spekuliacijoms apie bendrovės planus daug dėmesio skiria ir informacinių technologijų apžvalgininkai bei rinkos ekspertai. Keletą jų šiuo klausimu nusprendė pakalbinti BBC.co.uk.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Benedictas Evenasas iš rinkos tyrimų bendrovės „Enders Analysis“
B.Evansas laikosi nuomonės, kad spėliojimas apie neanonsuotus „Apple“ produktus yra kvailas savaime. Taigi, analitikas nesiima spėlioti, ką vis dėlto „Apple“ ruošiasi išleisti į rinką. Nepaisant to, jis yra tvirtai įsitikinęs, kad naujasis įrenginys tikrai nebus išmanusis televizorius.
Tokio produkto pasirodymas abejotinas dėl to, kad j5 būtų sudėtinga išskirti iš konkurentų, mat vartotojui svarbiausia yra turinys, kurį tiekia kabelinės, palydovinės ar skaitmeninės televizijos bendrovės. Norėdama vartotojams pasiūlyti ką nors iš tiesų nauja, „Apple“ būtų priversta nepasiriboti techniniais televizoriaus sprendimais ir pirkti tam tikrą turinį tam, kad įvairių paketų forma siūlytų jį savo klientams.
Būtent čia ir iškyla problema, kadangi nepaisant itin didelių „Apple“ finansinių išteklių, ji vis dėlto neturi tiek pinigų, kad televizijos turinį galėtų įsigyti visose šalyse, kuriose būtų prekiaujama šiuo įrenginiu. Pažymėtina ir tai, kad šmaniųjų televizorių rinka nėra labai pelninga – net „Samsung“ iš šio verslo gauna tik keletą procentų pelno. Be to sprendimas gaminti išmaniuosius televizorius būtų prieštaringas šiuo metu vystomai „Apple TV“ priedelio strategijai.
Mattas Rice'as iš dizaino studijos „Sennep“
Pasak profesionalaus dizainerio M.Rice'o, kuriančio internetinių svetainių dizainą bei „iOS“ programėlių vartotojo sąsajų išvaizdą, naujiena kurią ruošia „Apple“ galėtų būti visa ne naujas įrenginys, tačiau operacinės sistemos „iOS“ atnaujinimas.
Tai būtų logiškas bendrovės žingsnis, kadangi nuo pat pirmojo „iPhone“ išleidimo įvykusio prieš daugiau kaip keturis metus, operacinės sistemos išvaizda iš pagrindų keista nebuvo, o visi nauji „iPad“ ar „iPhone“ modeliai tebuvo ankstesniųjų atnaujinimai, o ne iš tiesų novatoriški prietaisai.
M.Rice'as tikisi, kad būsimos „iOS 7“ platformos vartotojo sąsaja puikiai derės prie paties mobiliųjų įrenginių dizaino. Taip pat jis spėja, kad naujosios „iOS“ išvaizda neturėtų atliepti šiuo metu madingų „plokščiojo dizaino“ tendencijų, kuriose vengiama perspektyvos ir erdvinio efekto, kadangi toks dizainas primintų „Windows 8“ programinės įrangos išvaizdą.
Elyse Betters iš portalo 9to5Mac.com
Daugiau kaip du metus išskirtinai „Apple“ ir „Google“ kompanijų veiklos temomis rašiusi IT žurnalistė E.Betters laikosi neutralios pozicijos svarstymuose apie tai, kokį naują produktą išleis „Apple“. Ji kritiškai vertina internete kuris laikas sklandančius gandus apie tai, kad bendrovė gali išleisti „iOS“ pagrindu veikiančią žaidimų konsolę.
Tokios kalbos atrodo neturinčios jokio pagrindo, tačiau gandams juk ir nebūtini argumentai. Svarstymai apie „Apple“ žaidimų konsolę pradėjo sklisti tuomet, kai „Valve“ asmeniniams kompiuteriams skirtų žaidimų padalinio vadovas Gabe‘as Newellis šių metų sausį viešai pasakė, kad kompiuterinių žaidimų industrijoje gali atsirasti naujas konkurentas.
Pasak E.Betters tokio pobūdžio spėlionės yra nerimtos, kadangi jos iš esmės kertasi su „Apple“ produktų vystymo strategija. Pastaroji grindžiama nuostata gaminti produkciją keletui pelningų rinkų ir apimti nedidelį skaičių skirtingų prietaisų bei programinės įrangos sprendimų.
Žurnalistė cituoja Timas Cooką, kuris viename interviu transliuotame per NBC televiziją sakė: „Manau kai kurios kompanijos nusprendė, kad gali padaryti bet ką. Mes žinome, kad galime padaryti puikius dalykus tik keletą kartų, keletui produktų“.