„Facebook“ svarbiausiose rinkose prarado milijonus narių (0)
Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pastaraisiais mėnesiais prarado milijonus narių svarbiausiose rinkose. Analitikai teigia, kad rinkos persipildė, o klientai pradeda ieškoti naujovių pas konkurentus. Ar „Facebook“ gresia „Myspace“ likimas?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Remiantis analitikų kompanijos „SocialBakers“ duomenimis, praėjusį mėnesį „Facebook“ prarado apie 6 mln. narių JAV (4 proc. kritimas), 1,4 mln. narių Didžiojoje Britanijoje (4,5 proc. kritimas). Pastebima, kad šis procesas yra ilgalaikis – per pastarąjį pusmetį „Facebook“ prarado beveik 9 mln. aktyvių narių JAV ir apie 2 mln. – Didžiojoje Britanijoje, skelbia Guardian.co.uk.
Vis rečiau „Facebook“ naudojasi ir Kanados, Ispanijos, Prancūzijos, Vokietijos, Japonijos ir kitų šalių gyventojai.
„Žmonės, norintys išbandyti ką nors naujo, jaučia nuobodumo faktorių. Ar „Facebook“ laukia „Myspace“ likimas? Tokia rizika yra sąlyginai maža, bet negalima sakyti, kad jos visai nėra“, – pastebi „Enders Analysis“ specialistas Ianas Maude.
Pastebima, kad jaunesnius naršytojus labiau traukia nauji, alternatyvūs projektai, pavyzdžiui, nuotraukų dalinimosi tinklas „Instagram“ (kurį nusipirko „Facebook“) ar socialinis tinklalapis „Path“, kurio nariai gali turėti ne daugiau nei 150 draugų.
Tiesa, „Facebook“ sparčiai auga Pietų Amerikoje, taip pat šis socialinis tinklas turi daug erdvės plėtrai Azijos šalyse.