„DirectX 11.2” API bus išskirtinai skirtas „Windows 8.1” ir „Xbox One“ produktams (12)
Programinės įrangos gigantas „Microsoft“ toliau spjaudo vartotojams į veidą. Visi prisimena keistas istorijas su „Xbox One“ žaidimų kompiuteriu, o dabar buvo patvirtina, kad „DirectX 11.2” API bus skirtas išskirtinai naujajai „Windows 8.1” OS ir „Xbox One“ žaidimų kompiuteriui.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Praėjusią savaitę vykusioje „BUILD“ konferencijoje „Microsoft“ teigė dirbanti prie „DirectX 11.2“ ir šį API pristatysianti artimoje ateityje. Korporacijos atstovas Antoine'as Leblondas demonstravo naujas ypatybes, tačiau svarbiausia iš jų – didesnis detalumas žaidėjo ekrane.
„DirectX 11.2“ leis žaidimui naudoti tiek įprastą darbinę atmintį, tiek ir esančią grafinėje plokštėje, paaiškino A. Leblondas. Būtent abejose darbinėse atmintyse bus galima laikyti tekstūrą. Demonstracijoje buvo teigiama, jog kompiuteryje naudojama net 9GB tekstūros informacijos, kuri, kaip galima suprasti, tikrai visa netilpo vien tik į vaizdo plokštę.
Tokios naujos ypatybės tikrai yra puikus sprendimas, nes „atriš“ kūrėjams rankas, tačiau su asmeniniais kompiuteriais žaidžiantys žaidėjai širsta. Ar tikrai reikia atnaujinti operacinę sistemą kiekvieną kartą, kai siūloma nauja „DirectX“ versija? Deja, bet taip, nes „Microsoft“ tai jau daro tikrai ne pirmą kartą, bet galbūt, kaip ir su „Xbox One“, kompanija išgirs žaidėjų nuogąstavimus.