„Apple“ – vėl brangiausias prekinis ženklas pasaulyje  (0)

Technologijų kompanija „Apple“ trečią kartą iš eilės pelnė brangiausio prekinio ženklo titulą, skelbia „Forbes“. Į brangiausiųjų sąrašo pirmąjį penketuką patenka tokios kompanijos, kaip „Microsoft“, „Coca-Cola“, „IBM“ ir „Google“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Trečią kartą iš eilės brangiausiojo titulą pelniusio „Apple“ prekinio ženklo vertė siekia 104,3 mlrd. JAV dol. Lyginant praėjusių metų rezultatą, šių metų „Apple“ prekės ženklo vertė pakilo 20 procentų“, – pažymi „Forbes“.

Antroje sąrašo vietoje – „Apple“ konkurentė „Microsoft“, kurios prekinis ženklas įvertintas 56,7 mlrd. JAV dol. Toliau rikiuojasi „Coca-Cola“ (54,9 mlrd. JAV dol.), „IBM“ (50,7 mlrd. JAV dol.) bei „Google“ (47,3 mlrd. JAV dol.).

Brangiausiai įvertintų prekinių ženklų dešimtuke dominuoja technologijų kompanijos, kurių čia – net šešios.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: iTouch.lt
iTouch.lt
(1)
(0)
(0)

Komentarai (0)