Ubisoft paaiškino, kodėl Xbox One ir PS4 skirti žaidimai nenustebina  (2)

Retai nutinka taip, kad naujos kartos konsolėms skirti žaidimai sukelia neišdildomą įspūdį, ir šį kartą situacija yra būtent tokia. Grafikos ir spartos lygio palyginimas taip pat nesukelia audringos teigiamos reakcijos.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nuomonių apie tai gali būti įvairiausių, ir vieną iš jų išsakė kompanijos Ubisoft marketingo ir pardavimų padalinio viceprezidentas Tony Key. Jis pasisakė apie naujoms konsolėms skirtų žaidimų pirmąją bangą, jos verslo ypatumus. Ubisoft atstovo nuomonė gali būti laikoma viena iš svarbesnių, kadangi ši kompanija gana aktyviai palaiko naujos kartos konsolės nuo pat jų pasirodymo pradžios.

„Tokiems žaidimams, kaip Assassin’s Creed 4: Black Flag, didžioji dalis pardavimų tenka būtent šios kartos konsolėms. Mes negalime padaryti Playstation 4 ar Xbox One skirtos versijos tiek radikaliai besiskiriančios, kad jų nebūtų galima pardavinėti kartu su PS3 ir Xbox 360 versijomis.“

„Dabar kūrėjai ir dizaineriai susikoncentravę ties tuo, jog priverstų žaidimus gerai veikti visose keturiose sistemose. Vis tik perkėlus resursus naujos kartos konsolių pusėn, tai daryti bus sunkiau, kadangi šių mašinų galingumas atveria kūrybiškumui daug daugiau erdvės“, – teigė Tony Key.

Ubisoft viceprezidento paaiškinimas atrodo gana logiškas, ypač kalbant apie žaidimus, skirtus skirtingoms platformoms. Iš šių komentarų galima suprasti, kad ypač didelės nuostabus, kalbant apie konsolėms skirtų žaidimų grafiką, dar nebus ilgą laiką, nes kuriant žaidimus, visuomet teks atsižvelgti į silpnesnės sistemos galimybes.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(10)
(0)
(0)

Komentarai (2)