Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Luftwaffle 2014-09-23 15:13
Galejo dar daugiau suspaust video...
trapecijus 2014-09-23 16:21
Aš irgi tą patį pagalvojau. Maniau jei persijungi į HD 1080 tai monitorius (rodantis HD) ir rodys kiekviena pikselį atskirai. Dabar tik ''blur'' pikselių grupės plazdena vietoj drugelių.
1hitkillhack 2014-09-23 17:21
Aš galvojau žengiama link realistiškumo.. Bet šiame video pamačiau tik w. disney filmuką...
Creatium 2014-09-23 19:39
Nenustebino. Neaišku ar čia video kaltas ar tos galimybės ne tokios jau ir didelės... Lėtos scenos net lagina (matosi, kaip trukčioja vaizdas slenkant kamerai, mažas frame reitas).
Corsair 2014-09-23 21:40
O butent kokios cia galimybes buvo demonstruojamos?
bahuriux 2014-09-23 23:48
Milijonai 2d trikampiu, kurie sujungti i 3d objektus, tie trikampiai/objektai apvilkti teksturomis(+visokie apsvietimai/seseliai) ir viskas (teksturu apsvietimas/feik islenkimas) uzapvalinta visokiais efektais. O visa tai ne renderinimas, o real time rezimu turetu veikti. Na yra ka veikti vaizdo plokstei. Tik nemanau, kad ankstesnes DX versijos pvz 9 to nesugebejo.
Man irgi uzkliuvo video kokybe toks jausmas, kaip 480p tik pridauginta pikseliu ir perdaug suglaudinta.
Anonimiausias 2014-09-24 00:42
O man tai atrodo, kad reikia pradėt taupyt naujam kompui.
infoguru 2014-09-24 01:57
Galėjo straipsnyje konkrečiai paminėti kur tos DX12 "galimybės", nes dabar tik grafikos variklio galimybės matosi.
Simplicity 2014-09-24 02:52
Keista, kad nei vienas neatkreipėt dėmesio į tai, kad šį video įrašą į Youtube įkėlė kažkoks , o peržiūrų yra „net“ 7600. Greičiausiai, koks paauglys išsitraukė šį video (720p) iš MS blogo ir perspaudęs į 1080p įmetė į Youtube.
Originalus straipsnis iš MSDN blogo yra čia— http://blogs.msdn.com/b/directx/archive ... s-day.aspx
Pumper 2014-09-24 08:07
Jūs matomai nesuprantat, ką tas DX12 duoda. Esmė tame, kad ta pati sistema su DX12 turėtų duoti daugiau FPS nei perjungus į senesnį DX11. Kadangi nėra nei FPS counterio, nei palyginimo su DX11 čia paprasčiausiai beprasmis video, ypač kai tas Fable tragiškai atrodo palyginus su kokiu Crysis3, Metro LL ar net vanilla Skyrim.
zet 2014-09-24 10:12
DirectX 12 tai kazkas panasaus i AMD mantle technologija – atsakas i ja, kur tam tikras funkcijas is pcu perima gpu. Kitaip tariant aktualu silpnu procesoriu ar hibridiniu procesoriu (su integruota grafika) turetojams. Tad klausimas, ka vizualiai grafikoje galima pamatyti daugiau negu DirectX 11.2, 11.3?
O jei yra papildomos kokios naujienos/naujoves, butu idomu jas isgirsti.
Trumpas straipsnis, daugiau info cia:
http://www.extremetech.com/computing/19 ... 12-support
djsvedas 2014-09-27 09:10
Peržiūrėjus info apie naująją GTX 980, viskas čia suprantama. CPU pereina į 6 branduolius, ramai paspartėja, NVIDIA diegia naujas technologijas. Tad susėdo visi, pasitarė, ir nutarė. Jei norėsi žaist UHD ekrane, še tau. Perki Naują įrangą, naujus windosus ir žaidi kokių 80FPS UHD ekrane.
Mano manymu viskas yra dėl objektų kraštų apdirbimo. Tam kad sumažint aštrių kraštinių ilgį, reikalinga nauja technologija su nauja geležim. O jau kaip pasielgs Microsoft, didelis klausimas, nes ne kart matėm, kai pakiša kiaule
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Microsoft parodė, ko vertas DirectX 12 (Video)