Dviejų studijų kūrėjai apjungė jėgas, kad išspręstų tipinę visų žaidimų problemą (Video)  (8)

Kūrėjai iš Bossa Studios, išgarsėję kaip žaidimų Surgeon Simulator 2013 ir I am Bread autoriai, apjungė savo jėgas su studija Improbably, kad galėtų sukurti projektą, pavadintą Worlds Adrift.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kūrėjai parodė trumpą techno-demo vaizdo klipą, o taip pat papasakojo apie savo tikslus. Jie mano, jog šiuolaikiniuose daugelio žaidėjų režimą turinčiuose projektuose jaučiamas fizinio bendradarbiavimo trūkumas – nesvarbu, ar kalbama apie šaudyklę, ar apie MMORPG, jūs negalite mesti priešininko į kitą varžovą, arba nukirsti medį, kuris krisdamas nužudyti po juo atsidūrusį personažą.

Mašinos sprogdamos neišlaksto dalimis, kurios galėtų jus nužudyti, taip pat jums nekenkia griūvančios sienos arba statiniai, jei tokie žaidime realizuoti.

Worlds Adrift ketina realizuoti daugelio žaidėjų režimą su aktyvia fizine sąveika tarp personažų ir aplinkos. Daugiau informacijos kūrėjai, deja, nepateikė. Kartu dar nežinoma ir žaidimo pasirodymo data, taigi teks laukti papildomų naujienų.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(22)
(5)
(17)

Komentarai (8)