„The Order: 1886“ kūrėjai šokiruoti: žaidimas dar nė nepristatytas, o jau liejasi kritikos lavina (Video) (1)
Žaidimo The Order: 1886 kūrimui vadovaujantis Dana Jan iš studijos Ready at Dawn nusprendė išsakyti savo nuomonę, kodėl dar nepasirodžiusio žaidimo reputacija ėmė sparčiai kristi. Priminsime, kad paskutiniu metu didžiulį ažiotažą sukėlė gandas, kad siužetinę liniją galima įveikti vos per penkias valandas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Žaidėjai nuolat ieško preteksto, kad mūsų žaidimą galėtų užmėtyti akmenimis. Man labai rūpi sužinoti, kad apie jį galvoja jį žaidę žmonės, ką jie galvoja apie kokybę ir kiekybę. Aš manau, kad dauguma iš jų bus patenkinti“, – teigė Dana Jan, pridurdama, jog jį šokiruoja tas faktas, kad dar nepasirodęs žaidimas sulaukė galybės neigiamų atsiliepimų.
„Man atrodo, kad šiandien labai lengva būti nusiteikusiam negatyviai. Internetas tapo nauja aikšte tiems, kuriems norisi kritikuoti ir įžeidinėti kitus. Kiek daug žmonių šiandien kalba pozityviai? Geri žodžiai visuomet reikalauja didelių pastangų – kalbėti blogai daug paprasčiau. Vis daugiau žmonių linkę prisijungti pri daugumos, kuri spinduliuoja neapykanta“, – kalbėjo studijos Ready at Dawn atstovas.
„Visai nenoriu, kad visi mus nekenčiantys žmonės iš karto pavirstų mūsų šalininkais. Aš noriu, kad jie savarankiškai pereitų žaidimą ir susidarytų savo nuomonę. Jei kažkas mano, kad mes sukūrė pusvalandžio žaidimą, tai yra netiesa“, – pridūrė Dana Jan.
„Tie, kas žaidė kitas trečiojo asmens šaudykles, žino, jog jų trukmė yra maždaug vienoda – skiriasi jie, iš esmės, tik kokybe“, – reziumavo žaidimo kūrėjas.
Kalbos apie The Order: 1886 siužetinės linijos trukmę pasklido po to, kai Youtube buvo publikuotas vaizdo klipas, kuris truko penkias valandas, o pusė žaidimo proceso sudarė „cut-scenes“, kurių negalima praleisti. Natūralu, kad tai sukėlė nemažą žaidėjų nepasitenkinimą.
Kiek vėliau vienas iš forumo NeoGAF dalyvių sugebėjo gauti platininį trofėjų vos po 9 valandų, o tai tik dar labiau pakaitino žaidėjų aistras.
Vienas iš studijos Ready at Dawn įkūrėjų Andrea Pessino suskubo neigti pasklidusius gandus, teigdamas, jog statistiniam žaidėjui įveikti The Order: 1886 prireiks apie 8-10 valandų, tuo tarpu nustačius maksimalų sudėtingumo lygį – po 12 valandų. Kaip viskas atrodys iš tikrųjų, pamatysime vasario 20 d., kai The Order: 1886 oficialiai pasirodys prekyboje.