Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Simplicity 2015-07-31 13:57
Obuolio tatuiruotę jau pasidarei? (Man atrodo, kad ir po traukiniu gultum, jei tik Apple apgint reiktų.)
Jei be sarkazmo, tai žmogus aiškiai parašė, kad ant iOS8 versijos neveikė nuotraukų failų prisegimas. Suprask, sukurtas produktas ant iOS neveikia ne dėl to, kad produktą kūrė kreivarankis, o todėl, kad vienos iš IT gigantų programuotojai savo kode klaidų privėlė ir iki išleidimo nesugebėjo jų ištaisyt. Yra HTML, CSS, JS standartai, kuriuos naršyklės turėtų palaikyt. Jei kuri nors iš naršyklių tų standartų nepalaiko, tai čia jau naršyklės problema. Pasiseka, jei vienus ar kitus dalykus galima apeit pasitelku CSS ar JS, bet kaip suprantu, ne visada tai yra įmanoma.
dziulius 2015-07-31 13:59
Renkiesi platforma kuria teigi pirmenybe. Nevisose rinkose verta i apple investuot. Jeigu servisas butu skirtas US, AU ar vakaru europos rinkoms, tada gal. Bet jeigu servisas yra orientuotas i rytu rinkas, tai skirtumas tarp iOS ir android user base yra milziniskas.
Paprastas_zmogus 2015-07-31 14:02
O aš aiškiai pasakiau, kad tokių bug'ų neturėtų būti.
Taip pat reikėtų nepamiršti, kad bug'as toli gražu nepalietė visų vartotojų. Tad nereikia dramatizuoti. Juolab, kad bug'as - daugiau nei pusės metų senumo ir yra visiškai neaktualus, kad būtų galima naudoti kaip argumentą diskusijoje "kodėl manau, kad Safari bloga naršyklė".
Mano pradinis komentaras ir buvo, kad man Safari yra labai patogi ir gera naršyklė. Bandymas tai paneigti kalbant apie vieną bug'ą bei dev įrankių tariamus nepatogumus, atrodo gan juokingai.
Į iOS platformą investuoti verta beveik visais atvejais. Paklausk bet kurio programų/žaidimų kūrėjo kad papasakotų tau kaip skiriasi downloads/user ir revenue/user skaičiai Android ir iOS platformose...
dziulius 2015-07-31 14:05
Startup'o nedarai metus ar du. Startup'as yra ideja, kuria reikia patikrint kuo greiciau. Daznas startupas neegzistuoja ilgiau negu puse metu. O kai praejus porai savaiciu po paleidimo Apple suknisa visus reikalus ir tau, ir vartotojams kuries patiko servisas... na tai ka as galiu pasakyt...
Kad padaryt padaryt web'a kuris veiktu ant wp, android ir ios trunka 1-2 menesius. Kad kiekvienai platformai padaryt po appsa, kainuoja 3 kartus brangiau (ir 3 kartus ilgiau jeigu neturi dideles komandos).
dziulius 2015-07-31 14:11
Dar vienas argumentas - safari veikia tik and OS X.
As darbe naudoju Linux, namie dirbu su OS X, o zaidziu ant Windows. Jeigu nori sinchronizacijos, gali uzsirukyt benaudodamas safari.
Va, dabar specialiai atsidariau su safari (9.0) 15min.lt. Vaizdelis kraupus. Blokai ismetyti belenkaip, top bar menu sokineja scrolinant ir dar lagina. (MBP 2013 metu, tai kaip nepasakok kad laikas atsinaujint)
dziulius 2015-07-31 14:13
Revenue per user didesnis, nesiginciju. Bet vartotoju baze didesne pas android. Kai kuriais atvejais netgi kelis kartus. O tam kad startup'as uzsisuktu, reikia turinio, kuri generuotu daug vartotoju. Tada native renkiesi ta platforma, kuri gali sugeneruot daugiau turinio.
Paprastas_zmogus 2015-07-31 14:27
Taip, Android vartotojų be abejonės yra daugiau, bet jei žiūrėsim į daugybės programų/žaidimų kūrėįų pateiktą statistiką, iOS vartotojai yra aktyvesni ir mokesni. Kai kuriais atvejais, žinoma, Android populiarumas duoda daugiau naudos. Bet faktas bet kokiu atveju lieka vienas iOS platformą ignoruoti apsimoka ypač retai.
dziulius 2015-07-31 14:52
Ar tu bent jau skaitei ka as rasiau? Kas is to, kad apple useriai nesa didesni pelna, jeigu ju yra maziau - ir jeigu ju yra maziau, tai jie generuoja daug maziau turinio. Kai mazai turinio, daug maziau zmoniu nori ateit.
Zaidimai visai kita kagerogija. Ten gali daryt PvE, prikurt netikru zaideju, galu padaryt puolimo irasa (jeigu tai koks nors clash of clans tipo zaidimas).
Su tavim gincytis tai kaip su pliku pesiotis. Jeigu karts nuo karto pabandytum kitas platformas/narsykles, suprastum, kad pasaulyje yra ne vien tik apple.
mch0lic 2015-07-31 15:04
Trūko HTML5 palaikymo analizės, CPU/RAM analizės ir t.t.
Beje norėdami sumažint Chrome/FF RAM apetitą išsijunkit nenaudojamus extention'us. Ypač AdBlock'ą. Ads'us galima blockint su Raspberry Pi proxy serveriu.
Paprastas_zmogus 2015-07-31 15:08
O tu manęs klausei, ką aš naudoju? Iš kur tu žinai, ką aš esu bandęs ir ko nebandęs? ir ką naudoju? Nė velnio nežinai, bet išvadas daryti greitas.
dziulius 2015-07-31 15:10
Na matai kaip tu viska zinai. As programuotojas. Startup'u neorganizuoju, tik programuoju. Su IE6 dirbt neteko, kuom ir dziaugiuosi. O diskusija ne i tema, pradejau ne as. Gali kaltint savo drauga, apple fana, paprasta zmogu
ddeividdas 2015-07-31 15:12
Pirminis Edge vertinimas labai teigiamas. Tikrai greitai veikia. O ar puslapi atidaro per keliom milisekundem maziau, to net nejaučiama.
Labai minimalistinė ir patogi naršyklė.
dziulius 2015-07-31 15:18
Puikiai zinau ka naudoja apple fanboy'ai. Juos ismusa saltas prakaitas kai reikia prisiliest prie linux terminalo arba windows.
dziulius 2015-07-31 15:19
Kas del edge, tai nezinau kaip dabar, bet seniau slepdavo kiek ram ima. Guli procesas 'spartan', kuris naudoja 20-40 MB ram. Tada pakapstai giliau ir randi daug spartan servisu, kurie po kelis simus MB ima.
mch0lic 2015-07-31 15:34
Tu tikrai programuotojas? Ar čia tik trolini? Slepia ROTFLMAOWPIMP. Visos naršyklės render'ina kiekvieną puslapį atskiram process'e/thread'e.
Paprastas_zmogus 2015-07-31 15:34
Tu su tokiu komentaru visai neatrodai kaip pagiežingas fanbojus. Gerai sakė - nesunku įsivaizduoti tave rašantį su putom drimbančiom iš burnos. Tiek pykčio, tiek nepasitenkinimo ir tiek mažai objektyvumo.
dziulius 2015-07-31 15:40
Taip, tik chrome ir sako kad jis yra chrome, o ne some XXX_service.
dziulius 2015-07-31 15:48
O as ir nesakiau kad nesu fanbojus. Tiesiog vis isbandau naujas technologijas, ir matau, kad tas ir anas neveikia. O tu pasakoji koks apple soft'as tobulas ir be gliuku. Galu gale tas pats finder'is yra nepatogus ir kreivas. Or ir pats OS X nera toks pasakiskas kaip giria apple (pvz windows 8.1 per bootcamp'a kraunasi greiciau ir yra labiau responsive).
mch0lic 2015-07-31 16:03
Ir šiaip, jei butum laiką skyręs darbui, gal nebūtų reikėję apsikvailint.
Paprastas_zmogus 2015-07-31 16:13
Kurioj vietoj aš sakiau "tobulas" ?
Finder'is nepatogus ir kreivas? Na, viskas kaip ir aišku su tavim.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Microsoft Edge“ prieš „Google Chrome“: kuri geresnė? (Video)