Sukurta KET pažeidimus fiksuojanti programėlė: net ir kaimynai taps policininkais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Niemand 2016-06-07 21:49
Dasigyvensim kaip Rusijoje iki nuimamų ar rakinamų numerių ir tiek...
Xdmin 2016-06-07 22:40
O galima paciam lopyti duobes kieme? Nes teko girdeti kad ne. Statybininkai buvo gruzo uzpyle, norejom padekoti, tai pradejo snabzdeti, kad niekas negirdetu jog tai ju darbas.
Shinigami 2016-06-08 06:35
Tavo mašina? Vadinasi ir tavo problema kur ją statyti. Kodėl kažkas kitas turėtu būti atsakingas už tavo mašiną? Jei sugalvočiau nusipirkt lėktuvą, valstybė man turėtu pastatyti aerodromą prie namų?
hamann 2016-06-08 07:37
Gruzo pilimas į duobes - tai ne lopinimas. Nes poto kelininkams tai yra papildomos sąnaudos tą gruzą išsivalyti. Yra sauso asfalto maišais artimiausiuose senukuose, nusiperkat ir užsipilat duobes. O kiemuose vietų nebuvimas, nepateisina mašinų numetimo betkur. Galų gale, net ir spec tarnyboms netvarkingai pastatyti automobiliai trukdo, tiek gatvių tvarkymo/valymo darbams atlikti, tiek esant pavojingoms situacijoms kaip, kad gaisras.
immortallt 2016-06-08 08:43
Mindaugai, tai tavo tvarkos įsivaizdavimas koks? Kaip jau gerą pavyzdį davė, pasistačiau namą, nusipirkau lėktuvą, tai valstybė padarė aerodromą šalia mano namo? Sakai privačiam namui nepriklauso? O tai jei bute gyvensiu ir lėktuvą nusipirksiu, tada pastatys? Irgi ne? Nu gerai, jei perkam butą naujame name, tai valstybė pasirūpina parkingu? Irgi ne?! Nu kur čia dabar dvigubi standartai? Kad senas daugiabutis ir tavo turto infrastruktūra atgyvenusi, tai nereiškia, kad tai valstybės reikalas. Išsigimęs suvokimas mūsų gyventojų, o valdininkai nesiima ryžtingai pasakyti, kad chebra, tai jūsų turtas, patys ir tvarkotes. Šimašius tą maždaug švelniai bando pasakyti - jei bendrijos imsis iniciatyvos, prisidės per pusę finansiškai, bet tik tiek. Įvedimas automobilio mokesčio greitai išspręstų visas parkingo ir kamščių problemas, jei tik būtų adekvatus dydis. Taip, tai nesukuria daugiau parkingo vietų, ar platesnių kelių, bet paskatina efektyviau naudoti infrastruktūrą. Taip pat senus grabus iš kiemų padeda pašalinti. Seną automobilį gali parduoti. Ne jo įsigijimui, bet naudojimui taikai mokestį. Dėl parkingo kiemuose padėtų apmokestinimas kaip Klaipėdos centre. Pirmas automobilis 10€ metams, antras 100€, trečias 500€ ar daugiau. Xdmin, gruzo pylimas, tai ne lopymas. Tėvas prie savo individualaus namo su sausu asfaltu pasitvarkė ir niekas jokių priekaištų neturėjo. Jau du metai, kaip viskas tvarkoje. Prie individualių namų asfaltas yra miesto nuosavybė, bet ir patį asfaltą nusitiesė iš privačių pinigų, ne savivaldybės. Ožiais puola vadinti tik dėję skersą ant kitų, kurie jaučiasi geresniais, nes yra dundukai, manantys kad jie gali daryti ką nori. Tokiems ragus greitai galima ir reikia nulaužyti, kol ko nors neužmušė ar nesužalojo.
boom 2016-06-08 10:15
Ar tikrai taip? Kiek teko girdėti tai buvo tokių atvejų kai tokių duomenų nepakako ir jie būdavo atmetami. Jei pats pažeidėjas neprisipažįsta, pamatęs tokias foto, tai ir nepavyksta nieko pasiekti. O visus reikiamus duomenis, tie kam reikia, gali suklastoti.
immortallt 2016-06-08 11:23
boom, nu gal nesigilinam į vienetinius atvejus ir procedūras, kurioms įtakos neturi. Gi nepradėsim diskutuoti kaip po to teisminiai procesai vyksta, kaip baudų išieškojimai stringa, gi nuo to, kaip nusiųsi užfiksuotą pažeidimą tai nepriklauso. O pažeidėjas ar taip, ar taip, turės problemų. Važiuoti į komisariatą vien užtruksi valandą. Arba pripažinsi ir e-mail'u gausi sąskaitą.
sub 2016-06-08 11:24
Tikiuosi va tokių asmenų, kaip šis "MindaugasV85" kuo toliau tuo čia LT, bus mažiau, nes atrodytų 30 metų vyras, bet rašo visiškus absurdus, kaip koks paauglys. Nori atrodyti kietas, bet esi visškas niekas. Manau iš tavo žodžių galima daryti išvadą, kad tu sėdėjęs (kalėjąs) asmuo, kuris gyvenime vadovaujasi "zonos" žargonu. Jei jau apie gyvūnus pradėjote diskutuoti, tai man asmeniškai "ožys" geriau nei "gaidys". O pastarasis labai tinka, tokiems kaip tu "MindaugasV85" Kakarieku. Koks tavo reikalas kas rinks pliusus, juk ne žinučių siuntėjai spręs ar padarytas nusižengimas ar ne. Pilietinę įtampą patys užsitraukia ant savo galvos tokie žmonės, kitų pagalbos net nereikia, ką čia kalbėt apie skatinimus. Tikiuosi ir linkiu, kad ateityje, kai reikės iš kokios bėdos išnešti sveiką kailį, tu nepamiršk kad tu ne ožys. Tokie intelekto stygių turintys asmenys į kalėjimo įstaigas nepatenka tik išduodami savo draugus/bendrus.
Arns 2016-06-08 11:42
Kas dėl programėlės, tai šiuo atveju jos nesėkmė beveik užgarantuota, nes iniciatyva kyla iš apačios, o ne viršaus. Reikia keisti įstatymus,kaip kažkas rašė, kreipiantis į teismą, beveik visada galima tokius "įrodymus" užginčyti. Reikia arba įstatymo pakeitimų arba daryti programėlę su "online" režimu, kad nuotraukas įkeltumei ne į savo įrenginį, o per jį iškart policijai, pagal jos serverius būtu nustatytas laikas, geotagingas. Taip pat reiktu savo patvirtinimą palikti, pvz įkėlimas būtu atliekamas įsijungus per "Elektroniniai valdžios vartai" ir tai būtu užskaitoma kaip tavo duoti parodymai. Nebereiktu dėl visko kamantinėti teismuose. Matant link ko nukrypo pati diskusija, tikrai nepritariu mindaugui ir kitiems molio motiejams, kurie tik ir švaistosi kalėjimo žargonais apie norinčius tvarkos. Dėl visiškai menko ir niekam netrukdančio pažeidimo niekas nepranešinėja, praneša tik apie pačius įžuliausius atvejus. Asmeniškai ne kartą esu susidūręs su atveju, kai automobiliai sustatomi pavasarį ant šaligatvių, o pėstieji turi tenkintis šalia esančiu "žaliąją pievute". Ženklų tą leidžiančių daryti nėra, elementaraus netrukdymo kitiems nerasta, ir manęs visai nejaudina jei tokių gaidelių geldas nutemtu į policijos aikštelę.
kestutisz 2016-06-08 15:32
O gal tiesiog paskyras automobiliui įvesti? Nustatom, kad žaliesiems būtų labai gražu jei tik penkiem procentam "ypač nusipelnusių" būtų leidžiama galima važinėti automobiliais ir parduodam leidimus aukciono būdu - taip bus pasiektas ne tik pagrindinis tikslas (vargingesniem neleisti turėti auto, kad turtingesniem puikuotis netrukdytų), bet ir mokesčių nutręšti pavyks maksimaliai. O kur dar papildomos naudos kaip nė cento neinvestuojant į esamą "visuomeninį" transportą jį padaryti "geidžiamu" :) p.s. fignia Lietuvoj tos "parkingo ir kamščių" problemos, jos praktiškai neegzistuoja arba labiausiai egzistuoja nevažinėjančių galvose. Na kamštis, ar paėėjėti toliau, bet mašinoje liūdėti kur kas smagiau nei ant dviračio ar juolab susmirdusiame "visuomeniniame" :)
ernestas.balčiūnas 2016-06-08 15:52
Rimtai? Programėlė? Nufotkinsiu, su photoshop padirbsiu nuotrauką, specialius app'us rooted pasijungsiu jog fake'intų kamerą, "nufotkinsiu" pažeidimą įkeldamas nuotrauką padirbtą ir jau nubaus ta žmogų? NO LOGIC.
Ar_as? 2016-06-08 16:32
Lietuvoje yra dvi įdomios prigimtinės teisės, kurios neegzistuoja niekur kitur: 1. Teisė turėti automobilį. 2. Teisė turėti bent tris parkavimo vietas: vieną ne toliau kaip 5 metrai nuo gyvenamojo namo laiptinės. vieną ne toliau kaip 7 metrai nuo prekybos centro ir vieną ne toliau kaip 3 metrai nuo baro (nes išbaro išėjus toliau galima ir nepaeiti). Jūs žmonės rimtai? Civilizuotame pasaulyje žmogus įsigydamas automobilį be kitų dalykų, kurių homosovietikus neapgalvoja (draudimas, automobilio mokesčiai, TINKAMA techninė priežiūra), įvertina dar ir tai, ar 1. jis turės kur parkuoti automobilį ir 2. Kiek jam tai kainuos. Žmogus gyvenantsi be parkingo, be garažo ir kt. neperka automobilio neatsakęs sau į klausimą kur jis jį pasidės, nes tose atsilikusiose šalyse NĖRA tokios ypatingos prigimtinės teisės į parking'ą kaip mūsuose. Todėl ten galima išvysti tokių keistų dalykų, kaip studentų miesteliai, 3 kartus didesni už Vilniaus Saulėtekį, o stovi tik kokios 30 mašinų. Tuo tarpu mūsų mieliems studentams jų ir 300 negana. Ir stovi visos jos ant žolynų (buvusių, nes jau liko tik purvynai ir tepalynai nuo papuvusių bimbalų ir pasatukų bei renimuotų jariukų), ir skundžiasi jaunuoliai, kaip valdžia nesirūpina jų prigimtine parking'o teise, kaip ožiai skundžia, o lochai policininkai baudžia. Istorija paprasta - neturi kur kišt auto, tai jo neperki, arba tvarkingai nuomojisi kažkur parkingą, iš kurio sėkmingai grįžti į namučius viešuoju. Nieko už dyką nebūna ir nebebus. Valdžia neįrenginės jums parkavimo vietų už pinigus surinktus iš žmonių, kurie savo parkavimo vietas nusipirko. Turtas turi tokią savybę - jį išlaikyti kainuoja. Live with that.
Xdmin 2016-06-08 18:58
Bet Jus kaip is menulio nusileides, visos sitos istorijos ir pamokeles savaime suprantamos DIDELIUOSE MIESTUOSE. Kur tankiai gyvena zmones. Cia nera zmoniu, ir ju dar mazeja, tai todel ir turi visi po ta automobili ir vistiek kamsciai nesusidaro. https://en.wikipedia.org/wiki/European_Union_statistics Zmoniu tankis kvadratiniame kilometre: Danija - 126 Vokietija - 225 Belgija - 344 Olandija - 394 ir Lietuva - 45. Esame 5 is galo. Taigi, kai pas mus gyvena viename ploto vienete 3-8 kartus maziau zmoniu, tai normalu, kad pas ir automobili vos ne kiekvienas turi, nes paprasciausiai tam yra vietos, isskyrus kelis sovietinius kiemus. Ir kai turi automobili, aisku kad vaziuoji su juo, uz tai ir pilni tie studentu kiemeliai.
Pumper 2016-06-08 20:52
Visi mašinas turi ne todėl, kad vietų nėra (čia pagrinde daugiausia ir buvo diskutuota dėl vietų trūkumo), o todėl, kad mašinos pigios (dažnai nurašytos Vakarų Europoj kaip neeksploatuotinos) suvežamos, mokesčių nėra, registruojamos tėvų vardu, kad draudimas pigesnis būtų, remontas nebrangus (bet pradėjo kainos kilti, kuom visi labai nepatenkinti, bet kažkodėl nori patys dideles algas gauti) ir kontrabandinis kuras lengvai prieinamas.
Ar_as? 2016-06-09 09:14
Na, moterys, sako iš veneros, aš pabūsiu iš mėnulio, tamsta, įtariu iš Urano. Kiek suprantu, nesuprantate, kas vadinama studentų miesteliu. Be to, nesugebate susieti vieno sakinio galo su kito pradžia: tuose retai apgyvendintuose "barakuose" (gal kaip iš Urano, bus aiškiau), vietos nėra, bet tai niekaip nesustabdo nei jaunimo nuo suvažiavimo su mašinomis, nei nuo jų parkavimo ten, kur įmanoma ar bent beveik įmanoma. Dar linskmesnė frazė "isskyrus kelis sovietinius kiemus". Čia rimtai? "Kelis"? Jų dauguma, visur: didžiuosiuose miestuose, miesteliuose, net kaimuose komunizmo genijus jų pristatė ir sugrūdo į juos žmones, kurie ten vis dar gyvena. Jų kiemuose nėra vietos parkuotis, o mūsų tautiečiai užut įsigiję/išsinuomavę/pasistatę garažą, pasistatę automobilį keliolika/keliasdešimt metrų nuo to baisaus kolchozo, tiesiog važiuoja ant pievų, kažkada buvusių gėlynų ir vaikų aikštelių. Man visada patinka, kai žmonės paima statistiką ir įsivaizduoja, kad ji pati savaime kažką reiškia. Galima turėti ir 300 gyventojų kv.km ir neturėti parkingo problemų: tiesiog daug daugiaaukščių/požeminių aikštelų ir problema dingsta. Tik tomis aikštelėmis ne mistinė valdžia turi rūpintis už visų pinigus, bet patys automobilių turėtojai, kuriems jų reikia.
immortallt 2016-06-09 10:12
Gyventojų tankis nieko nereiškia, daug aktualiau automobilių skaičius tūkstančiui gyventojų. Kas iš to, jei pas mus didžioji dalis mašinomis važinėja, o Danijoje didžioji dalis dviračiu? Ir iš viso, koks skirtumas kiek žmonių gyvena vienkiemiuose ar rajonuose, jei tankis aktualus realiai tik Vilniuje ir dar šiek tiek Kaune? Koks skirtumas, gyventojų tankis, kai Lietuva pirmauja pagal automobilių skaičių tūkstančiui gyventojų Pasaulyje? Juokingiausia, kai žmogus kaifuoja, rašydamas, kad jis geriau sedės mašinoje 1-1,5h, nei ant dviratuko 20min. Dabar tokia situacija, jei 8h ryto iš justiniškių nori nuvaryti į centrą, ar vakare priešingai.