Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
DimQa 2016-08-03 12:01
Tuštybės mugė....
lizunas 2016-08-03 12:46
DimQa,
Nejaugi tuštybėmis laikysi tuos, kurie už kelis papildomus eurus (dėl šeimos išlaikymo) po pašto dėžutes nešioja lankstinukus ir pnš? Manau panašiai yra, aš labiau tuštybėmis laikau tuos, kurie tuo patiki. "Uoj ji siūlo, tai turi būti kokybė, ir man to reikia!!! jėėėė"
bentski 2016-08-03 14:48
Viesa paslaptis. Teko dometis sita paslauga tai galiu pasakyt kad jagalaviciute uz paprasta foto pasidalinima ima 300-350, uz prierasa ptie nuotraukos dar plius 50-100, jei ikisa ir savo snargliu i posta dar koks simtukas. Kadangi sitas "zviozdu" versliukas nelegalus tai ir tikslaus kainorascio nera, tai kana gali skirtis. Idomu kaip su mokesciais
Hmz 2016-08-03 15:03
Blogai, kai žmonės stokoja bendrojo išsilavinimo.
Tuštybė:
prk. vidinio turinio nebuvimas, tuštumas: Gyvenimo tuštybė (...) Jam tik tuštybės rūpi.
tuščias dalykas, niekas
Vanity:
The quality of being worthless or futile: the vanity of human wishes
Vanity fair:
The world regarded as a place of frivolity and idle amusement.
Arns 2016-08-03 15:46
Bent jau tokios Jagelavičiūtės facebookinės reklamos atrodo taip klaikiai, kad net keista jeigu atsiranda tuo patikinčių. Tiesiog šviečia užrašas "reklama" iš tolo, nors užsakovai turėtu tikėtis paslėptos žodinės "iš lūpų į lūpas" žinutės.
Kyborg 2016-08-03 19:28
Atsiranda patikinčių ir daug. Kaip straipsnyje ir paminėta, viskas priklauso nuo auditorijos. Asmeniškai žinau atvejį kai Jagelavičiūtei buvo sumokėta už "post'ą" apie kvepalus, po kurio kelių dienų laikotarpyje būtent tų kvepalų buvo parduota keturženklis skaičius buteliukų.
mnv 2016-08-05 11:03
O pas mus nėra įstatymo jog privaloma žinutėje parašyti, jog tai reklama? Bent jau JAV, jeigu koks youtuber'is video ar FB žinutėje nepažymi jog už tai gavo užmokestį, gali gali keliaut į teismą, būti užbanintas ir t.t.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip už vieną pranešimą „Facebook“ žmonės gauna keturženklę sumą?