„World of Warcraft“ grįžta su nauja jėga: startuoja naujas žaidimo papildymas „Legion“ (Video)  (5)

2004-aisiais metais startavęs „World of Warcraft“ buvo didžiausias ir populiariausias MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game) žanro žaidimas pasaulyje. Piko metu šį žaidimą žaidė daugiau nei 12 milijonų žmonių ir nepaisant to, kad šis vardas skaičiuoja jau antrą dešimtmetį, „World of Warcraft“ tebėra vienas populiariausių žaidimų pasaulyje. Rugpjūčio 30-ąją startuoja naujas žaidimo papildymas „Legion“, o Lietuvos žaidimų parduotuvės šia neeiline proga organizuoja naktinius žaidimo startus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Senesnių „World of Warcraft“ papildymų fanai be abejo puikiai atsimena Degantį Legioną ir jo užmojus sugriauti pasaulį, o šį kartą žaidėjams bus suteikta galimybė sudalyvauti paskutiniajame mūšyje prieš demonų invaziją. „Legion“ tai jau šeštasis MMORPG žanro giganto papildymas, kuri šį kartą mus nukels į naują žemyną kupiną naujų užduočių, požemių ir monstrų.

Žaidimo kūrėjai „Blizzard“, kurdami „Legion“ ne tik pridėjo naują herojaus klasę – demonų medžiotoją, tačiau ir atnaujino senus žaidimo veikėjus. Su „Legion“ sulauksime grafikos ir garso efektų atnaujinimo, taip pat buvo patobulintos veikėjų judesio ir kovos animacijos.

„World of Warcraft“ per ilgą savo gyvavimo laiką tapo tikru kultu ir į savo pasaulį įtraukė ne vieną garsenybę. Žaidimas buvo nuolat minimas populiariausiose pokalbių ir satyros laidose, pasaulinio garso žvaigždės, politikai, visuomenės veikėjai taip pat neslepia aistros šiam virtualiam pasauliui. Mila Kunis, Vin Diesel, Jimmy Fallon, Ben Affleck, Ozzy Osbourne - tai tik keli garsenybių vardai, kurie atvirai pasakojo apie savo nuotykius nuotykius Azerote.

Žaidimų kritikas ir „World of Warcraft“ fanas Artūras Rumiancevas pasakojo, kad nevalia stebėtis tokia žaidimo sėkme. „World of Warcraft savo metu buvo tapęs tarsi antru pasauliu jį žaidusiems. Pokalbius apie nuotykius Azerote buvo galima išgirsti vos ne kiekviename draugų susibūrime.“

Pasak žaidimų kritiko, iki „Warcraft“ fenomeno, plačiojoje visuomenėje atviri pokalbiai apie nuotykius virtualiame pasaulyje buvo ypač reti, todėl „World of Warcraft“ turi būti vertinamas ir kaip kultūrinis ar socialinis fenomenas.

„Šiandien pasaulyje gyvena dešimtys milijonų žmonių, kurių kiekvieno atmintyje yra dalelė žaidimo pasaulio. „Warcraft“ visata paklojo pamatus milijonams draugysčių visame pasaulyje, o pats žaidimas jau įtrauktas į daugelio muziejų ekspozicijas, kaip vienas įspūdingiausių kada nors sukurtų žaidimų“, – šypsojosi Artūras Rumiancevas.

Lietuvoje šis žaidimas taip pat ypač mėgiamas, o didžiausi Lietuvos žaidimų platintojai jau ne pirmą kartą organizuoja naktinius žaidimų startus norintiems žaidimą išmėginti pirmiems.

Daugiau informacijos apie „Legion“ galima rasti oficialiame žaidimo puslapyje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(14)
(6)
(8)

Komentarai (5)