Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kernel_panikuoja 2017-03-31 18:56
Gal nebenusisnekam nelegalu naudojima lygiagretindami su zmogzudyste?... Be to, labai daznai labiausiai verkiantys autoriai yra sudino skaitmeninio turinio kurejai, bandantys savo produktu nesekmes pateisinti piratavimu. Dar neteko isgirsti apie nei viena kokybiska filma, muzikos kurini, knyga ar programa, kuriu kurejus butu suzlugdes butent piratavimas ir tik jis vienas. Pastarieji du dalykai nera nelegalaus naudojimo pateisinimas, bet si problema daznai dirbtinai suaktualinta.
mch0lic 2017-03-31 21:02
Tai vis tiek yra nusikalstama veikla, tuo labiau, kad iš to dar ir uždirbama. Koks tai bebūtų turinys - geras ar blogas, autoriai vis tiek nusipelno už tai gauti x/y/z. Jei jis toks š*dinas tai kam ji pirataut? Ar kai nemokamas tada jau geras?
Dėl knygų tikrai klysti, nes ne vieną autorių žinau kuris neberašo ir užsiima kitokia veikla, nors ir leidyklos dar prašo rašyt ir vartotojai perka, bet po leidyklos dalies, mokesčių ir piratavimo nėr už ką sviestą ant batono tept.
Su programine įranga irgi panašiai, kai nebeneša pelno baigiasi support'as ir update'ai...
kernel_panikuoja 2017-03-31 22:40
Supportas ir update'ai baigiasi tada, kai programine iranga del kazkokiu priezasciu tampa niekam nereikalinga, arba kai jos kurejai nesugeba adaptuotis labai dinamiskoje IT rinkoje. Siais laikais pati programine iranga (isskyrus nisines, kurios ir siaip negausi piratines) beveik niekam neidomi, nes dabar yra servisu ir duomenu laikai, o pati programine iranga yra tik platforma jiems teikti/rinkti. Yra kruva imoniu, kurios su tam tikrais modeliais pelningai veikia is atviro kodo...
Siaip daug kas "piratavimo" temoje net nera logiska ar pagrista. Tarkime, kaip vienareiksmiskai irodyti, kad visos nelegalios kopijos butu nupirktos? Tas neimanoma. Is tiesu, tai logiskai pasakymas, kad visos nelegalios kopijos butu nupirktos yra tiek pat teisingas, kiek kad nei viena nelegali kopija nebutu nupirkta. Neaisku ir tiek. Veikiausiai kiek tu kopiju is ties butu pirkta, priklausytu nuo produkto kokybes/sekmes, bet pastarieji ir taip uzdirba, tad savotiskai griztame prie to pacio.
Ir siaip zinai kas labiausiai graudu sitoje visoje piratavimo temoje? O gi tai, kad visos tokios sudakontores kaip LATGA, pirmiausiai atstovauja butent didziuosius zaidejus, kurie ir taip uzdirba pasakiskus pinigus. "Eiliniai" ar nepriklausomi kurejai kaip tavo tas pazistamas jiems realiai net neidomu, greiciausiai vien del tokiu jie net nesiimtu jokiu veiksmu.
immortallt 2017-03-31 23:12
Prieš daugiau nei 15 metų, viena grupė padarė eksperimentą, jiems sunkiai sekėsi išsilaikyti iš įrašų ir išleido savo albumą, įkėlė į internetą parsisiųsti nemokamai ir paprašė perklausius sumokėti tiek, kiek jį laiko jį vertu. Iš vieno albumo uždirbo daugiau, nei per kelis metus.
Su knygomis tas pats, rašytojas gauna centus. Knygoms yra alternatyva - elektroninė versija, bet jinai dar būna, kad kainuoja daugiau nei spausdintinė, arba tiek pat. Padarykit turinį prieinamą, ir laisvai prieinamą, tada žmonės mokės, bet mokės už kokybišką turinį.
Piratavimas gimė, nes visokio turinio leidėjai nesugebėjo spėti su technologijomis, jie nesugeba užtikrinti prieinamumo.
O šiaip, muzikantai/dainininkai niekada negyveno iš įrašų pardavimo, tik vienetai iš to uždirbo kažką daugiau. Visi atlikėjai gyvena iš koncertų. Iš įrašų gyvena įrašų studijos.
FtBall 2017-04-01 01:34
Pilnai pritariu. Pats asmeniškai nemokamam turiniui Play Store esu išleidęs virš 50€.
amas 2017-04-01 09:33
Nieko čia nusikalstamo, čia grynai tik požiūrio reikalas. Negalima lygint su žmigžudyste, kopijos padarymas nieko iš nieko net nepavagia. Galit visus mano pinigus nukopijuot, neikiek nesupyksiu. Kol šitas požiūris nepasikeis ir toliau bus kovojama su vėjo malūnais. Autoriai turi užsidirbti iš to turinio kurio neįmanoma nukopijuot, kopijos nėra darbas ir neturi jokios vertės. Čia grynas bullshit, kaip ir patentų sistema. Dėl to šūdo, flopy diskelis visdar kainuoja daugiau nei betkokia kita laikmana. Yra ir daugiau pavyzdžių.
UTF16 2017-04-01 10:14
Aš irgi išleidžiu pinigų nemokamam turiniui. Tai yra gatvės muzikantų modelis. Jis nėra blogas savaime, bet aš džiaugiuosi egzistuojančia autorių teisių koncepcija, kuri suteikia galimybę autoriams užsiiminėti kūryba ne tik sekmadieniais. Iš autoriaus neturėtų būti atimta teisė užsidirbti ir komerciniu būdu.
Kirtiklis 2017-04-01 17:52
9 eurai už metus, kad gauti VIP ir siuntiesi kiek eina. Eina sau jei 9k vartotojų nusprendžia imti ir nesukti galvos - 81k eurų ir yra, o yra tokių kurie šeip trumpiau ima ir panašiai. Eina sau, net negaliu patikėti, milijonus užkala, įdomu jei vartotojų koks 100k yra , tai 9k daug ar mažai?
donatas0077 2017-04-01 20:53
"Piratai, kaip žinoma, mokesčių nemoka"
O tai kas yra laikmenu mokestis?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
LATGA Muzikos kūrinių skyriaus vadovas paviešino „Linkomanijos" uždarbį