„Instagram“ griežtina žaidimo taisykles - uždarė vieną iš influencerių pajamų šaltinių ()
Populiarus socialinis tinklas „Instagram“ pakeitė taisykles, kurios bus taikomos influenceriams: nuo šiol jiems negalima reklamuoti elektroninių cigarečių, kitų tabako gaminių bei ginklų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kaip informuoja naujienų agentūra „Reuters“, „Instagram“ tinkle tapo įprasta influenceriams reklamuoti maisto produktus, drabužių įmones ir kitus daiktus. Progos pasireklamuoti nepraleido ir tabako gamintojai: šie pasinaudojo tokiomis žvaigždėmis kaip dainininkė Lily Allen iur „Oskaro“ laimėtoją aktorių Rami Malek savo paskyrose reklamuoti elektronines cigaretes
Šiuo metu JAV šiuo metu yra susidūrusi su paauglių elektroninių cigarečių „garinimo“ epidemija. Ši jau spėjo nusinešti jau ne vieną gyvybę, tad imta atidžiau stebėti ir vertinti, kaip elektroninės cigaretės yra reklamuojamos bei parduodamos.
„Instagram“ tinklas priklauso „Facebook“. Abi šios platformos draudžia reklamuoti tabako gaminius tiesiogiai iš tabako gamintojo paskyrų, tačiau iki šiol tabako gamintojai galėjo pasitelkti į pagalbą influencerius. Šie savo ruožtu galėjo įrašą paversti visiems matoma reklama.
„Nebus leidžiama kelti tokį turinį, kuriame yra reklamuojami prekės ženklai, kurie yra susiję su el. cigaretės, kitais tabako gaminiais ar ginklais“, – trečiadienį paskelbė „Instagram“.
Šie pakeitimai įsigalios per artimiausias savaites. Atnaujintos gairės pasirodė tą pačią dieną, kai Britų reklamos standartų tarnyba (ASA) uždraudė tabako įmonėms reklamuoti el. cigaretes socialinės žiniasklaidos svetainėse. „Instagram“ sprendimas yra nesusijęs su ASA žingsniu, „Reuters“ pasakojo socialinio tinklo atstovė. „Instagram“ teigė, kad tai bus pirmas kartas, kai platforma įgyvendins apribojimus, susijusius su produktais, kuriuos galima reklamuoti.
„Būtina, kad„ Facebook“ ir„ Instagram“ ne tik greitai įgyvendintų šiuos politikos pakeitimus, bet ir pasirūpintų, kad jie būtų griežtai vykdomi“, – sakė Matthew Myers, „Kampanijos vaikams be tabako“ prezidentas.
„Tabako kompanijos dešimtmečius taikėsi į vaikus – socialinių tinklų kompanijos neturi prisidėti prie šios strategijos“, – teigė jis.