Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lizunas 2019-11-25 12:55
Juokingi tie straipsnių rašytojai Ten triukas buvo su tai šoniniais stiklais, tas nedužtantis bus stogui (panoraminiui).
Berserkas 2019-11-25 15:23
Kur galėčiau šaltinį gauti?
Eič 2019-11-25 15:34
https://twitter.com/elonmusk/status/1198090787520598016
Praktikuojantis prieš pristatymą.
Finalfour 2019-11-25 18:55
Cia tik visiskiems kausmas po pristatymo atrode, kad Tesla susimove ir susimaus ateityje su dizainu ir t.t. Vat is tokiu, kuriems taip atorodo, tesla ir susizers naujus milijonus. Saunuoliai. eikit kurt memus toliau ir kuo garsiau saukti, kad niekada nepirksite tokios baisios masinos Cia kaip visi neigiami ir klykiantys komentarai po Uzkalnio straipsniais tik parodo, kad jis visiskai teisus ir pataiko tiesiai i desimtuka.
AAA000 2019-11-25 19:54
???
Tesla pardavineja automobilius. cia ir aptarinejam preke. o ka pardavineja Uzkalnis??? tu kazka is jo pirkai?
as tai nesuprantu kas jis per vienas isvis - nes jo straipsniu jau antrastes kazkokia nesamone. pradzioje galvojau kad jis kazkoks maisto ragautojas. ir aprasineja edesi. nors ir tada neskaiciau. nes pats moku valgyt. be pagalbos . bet paskui antrastes pasikeite i kazkoki nesuprantama marmala - ir net demesio nebekreipiu i viska - kur parasyta Uzkalnis. yra Lietuvoje kas skaito ka jis ten raso? ir DAR NET KOMENTUOJA???
Finalfour 2019-11-25 20:11
Zinant tamstos komentaru lygi, butu ziauriai keista, jei suprastum ka jis raso. Beja, raso butnt apie ta tautos dali, kuriai pats ir prikalusai. Tad nieko keisto, kad tamstos tokia nuomone apie ji.
Ir beja, net ir delfio komentaru dugnas yra siek tiek auksciau, nei tavo cia technologijose 99 % spaminamu komentaru su beprocio sypsenelemis, kurios vis tiek neprivers nei vieno nusisypsoti, kaip tu ten bezvengtum po savo kiekvieno tuscio sakinio.
dariusss 2019-11-25 22:11
Visiskai sutinku del uzkalnio.. ta pati manau. Apie jo straipsnius zinau tiek kiek antrastes te maciau, o pagal jas galima spresti, kad jis visu galu meistras... O dazniausiai praktika rodo, kad tie visi galu meistrais sh*** teverti Ir beje del pardavinejimu, uzkalnis pardavineja savo sukurtus vardinius kvepalus, taciau kaip pats rase antrasteje jis jais nesikvepina. kodel? nezinau, neskaiciau
kukulis4 2019-11-25 23:07
Ne***k tu proto Ir skaitei, ir strapsnio herojuje atpazinai save, ir del to susibiesinai, ir dabar del to sakai kad neskaitai Uzkalnio, bet is tikruju vistiek uzmeti aki, ir kaskart is naujo susibiesini, nes galvoji, kad straipsnis apie durnius, o pasirodo, kad apie tave... Zodziu...
O kalbant i tema, tai as manau, kad yra daugiau maziau taip:
* Cybertruck dizainas artejant prei production'o, keisis, ir gal net labai smarkiai, taciau akcentai isliks. NCAP'e zvaigzdutes vistiek reiks susirinkt, ir koki nors bamperi uzmontuot, kad pesciuosius teisingiau nuo kelio numusinet ir tt ir panasiai.
* Koncepto dizainas - issaukiantis, kaip ir milijona kartu visi kiti sake - vieniem afigienai, kitiem visiska nesamone, bet tokiu, kuriem 'dzin' - vienetai. Visi kalba, vadinasi gerai.
* Parametrai, jeigu tokie, kokie prizadeti, bus islaikyti production modelyje - emeizing. Niekas kitas nieko panasaus greitu metu nesiulys. Net ir slyksciai atrodancius cybertruck'us pirks kaip bandukes. Ir as pirkciau, jei gyvenciau kurnors kaime, arba amerikoj.
Jurinis seskas 2019-11-26 00:21
Straipsnis apie Cybertruck, komentarai apie Uzkulni
femto 2019-11-26 01:34
"Black Mirror"
amas 2019-11-26 02:01
Pirksit jūs tokios išvaizdos auto, tai bus Tesla ar ne, tai taps trendu. Kaip perkat keturkampius telefonus. Dizainas už ekrano nesvarbu, nes ekranas parodys tai ką nori. Taip ir čia funkcija yra auksčiau. Ateitis bus pilka, kaip iš fantastinių filmų, nes iš jų viskas atsiranda. Gal tik apvalių ar rombo formo durų nebus. Aš atsimenu kai dar tapšnojamų telefonų nebuvo svajojau apie delninį kompiuteriuką, tik tada bapkių neturėjau, vien dėl didesnio bent jau stailusu valdomo ekrano, atrodė kad taip turi būt, kažkurie tada jau turėjo skambinimo funkciją. Automobiliai taip atrodys, o vėliau bus uždrausta vairuoti liks tik selfdraivingas. Dar klausimas ar išliks tokia nesąmonė kaip personamiliai nuosavi automobiliai, bet čia visaip gali būt. Yra patogumo tame, bet jei pasidarys baisai brangu automobilį išlaikyti. Nes užkraus kokiais nors mokesčiais, elektiniams nebetiks "ekologinis" ble, bet mobilumą norėsis apmokęstint. Žodžiu nelikus nuosavų mašinų, kam ble bus įdomus tie su*isti dizainai. Tai va patašykit, dar 30 atsąkymų, kodėl manot, kad ateitis bus tokia šūdina kaip dabar ir kažkas visdar klausis pinigus vis gamindami įvairių formų tą patį produktą ir pardavinėdami jį kaip naujovę.
daynewss 2019-11-26 10:00
Dizainai bus įdomūs visokiems 1di0tams, kurie skaito užpakalinio straipsnius apie ėdalą ir kvepalus
O jei rimtai, tai man iškyla tik vienas klausimas - kaip su saugumu, ypač pėsčiųjų? Kokie bus testų rezultatai?>
kestutisz 2019-11-26 10:34
Tai testuose jis tiesiog nesitrenks į kliūtis. Gi žinai, technologijos :)
Pagal klasę modelio pirkėjui labiau įdomu kaip pačiam nuo kokio briedžio nenukentėti, tai dėl pėsčiųjų užmes kokį bamperį minimaliai būtinam žvaigždučių kiekiui surinkti ir tiek.
ISG 2019-11-26 10:46
Idomu ar skelbimo autorius zino, kad pvz Tesla Model 3 sulauke 200k "uzsakymu" per pirma diena, ir depozitas buvo 1000 doleriu. Cybertruck depozitas yra 100 doleriu. Ir sitas depozitas yra grazinamas, kitaip tariant jis nereiskia praktiskai NIEKO. Tai tik irankis, kad muskas galetu pasakyti, kad YRA UZSAKYMU. Galejo padaryti 10 doleriu depozita, "uzsakymu" butu dar daugiau. Jeigu depozitas butu 1000 doleriu - uzsakymu butu kelis kartus maziau. Kaip zmones to nesupranta.... nesupranta ir to, kad pagal kaina si masina konkuruoja jau ne su Ford F150, o F250 ir F350, nuo kuriu gauna beveik visose kategorijose, isskyrus isibegejima aisku, kas yra nesvarbu trucku useriams. Reikia tiesiog pasidometi, o ne pasiduoti teslos marketingui...
Dar nesuprantu apie koki funkcionaluma cia visi peza. Kur tas funkcionalumas? Cybertruckas nuvaziuojantis 500 myliu kainuos NUO 70K. NUO. Tai reiskia, kad modelis su padaroria komforto iranga kainuos apie 85-90K doleriu, kaina galima bus dakelt ir iki 100K manau. Paziurekit ka uz situos pinigus siulo Fordas, Chevy... Ir tie 500 myliu bus be tempiamo treilerio. Amerikonai perka juos darbui ir kelionems. Jeigu su treileriu, tai reiks stoti kas 250 myliu ir krautis. KAs buvo amerikoj zino kokie ten atstumai. As nesakau, kad spec yra BLOGOS, bet jos tikrai nestebuklingos, ypac uz tokia kaina. Kaip jau sakiau, uz tokia kaina iseina F250, F350, kurie yra ne Light duty kaip F150, o HEAVY DUTY arba SUPER DUTY, ir tempia 2-3 KARTUS daugiau nei Cybertruckas.
Kitas dalykas dizainas. As suprantu, kad jis atrodo OK dykumoj, angare, ar kokioj postapokalipdinej aplinkoj, kur nera kitu nauju masinu. Bet kai eisme susitiks Cybertruckas ir kitas naujas Truckas kaip pvz F250, labai DIDELIE tikimybe, kad Cypertruckas atrodys LABAI PRASTAI.
daynewss 2019-11-26 11:07
- ar tikrai?
O šiaip, tai daug teisybės parašei. Buk ir durnam aišku, kad iPhone yra nevertas pinigų, kurie yra kainos etiketėje jau nuo kokio 4 modelio, bet perkančiųjų yra daug ir visa armija rėkiančių, kad visi, kas keikia Apple, yra heiteriai, negalintys sau leisti įpirkti jų gaminamą tapšnoklį. Čia bus panašiai.
ISG 2019-11-26 11:15
Na taip, bet telefono ir masinos nedrisciau lyginti vienas prie vieno. Faktas, kad pirks del mados, bet tikrai nemanau, kad tai bus masiskas reiskinys. Iki siol Tesla bendruomene buvo labai vieninga, kaip ir Apple bendruomene. Bet dabar net teslos fomuose nuomone yra pasiskirsciusi 50 and 50. Labai daug kam is istikimu tesla useriu sis truckas nepatinka
dariusss 2019-11-26 13:47
Drėgnų sapnų dėl uzkalnio dar nesapnuoji? Ar čia pats Užkalnis apie save rašinėja kaip apie kokį mesija? man tik gaila tu kurie neįsivaizduoja, kad jo kažkas gali neskaityti
O del teslos, tai esu teslos gerbėjas, tačiau ir man cybertruck pasirodė iš pirmo žvilgsnio kas liečia dizaina, kaip koks samadielkinis gaminys..
AAA000 2019-11-26 18:31
tu nevertini kito dalyko. kas pagal mane yra svarbiausias dalykas siuo momentu.
Muskas vysto butent gryna akumuliatorine automobiliu pavara. komplekta agregatu visumoje. ir nesimeto. ir dar pas ji labai probleminiu akumuliatoriu tipo variantas - kas manau stuma ji isvis i kampa kaip inovatoriu - vadinas jis padarys ten dafiga isvystymo pastangu. kad nepraknist konkurencijos.
ir antra dalyka - vysto autopilota. cia jau aisku kolkas aukstumoje ir gal net uzsisedejo bet uztat konkurentai turi vystyt ir ji vytis cia.
visa kita yra fignia, kuri jau daugmaz isvystyta. dizainai, erdviniu kubaturu paskirstymai ir visa kita - ka tu cia paminejai. visa sita galima nupirkt. o va elektrines pavaros komplekto NEGAUSI!!! tik issilupt is Teslu.
kas liecia "rimtus" darbinius sunkvezinius ir mikro sunkvezimius - pas Muska vysto fura!!! nemanai - kad tavo kaip ir teiginiai - kad tarpinio varianto nebus - skamba keistokai - jei bus net fura!!!?
va cia yra svarbiausia. prigamint daug. kas ten ir uz kiek pripirks - nesvarbu. net jei tu ir as neipirksim iskart - nesvarbu. dabar tiesiog NERA!!! o kai kazkas prisipirks - kad ir tie puskvailiai fanatai - jau BUS!!!
ir svarbiausia cia technologine patirtis - kurios tu niekaip kazkodel neivertini. nors visokie FORD ir kiti kuo realiai gali pasigirt - tai tik technologine patirtim ir pristampuotu gaminiu ant kiekvieno kampo... bet ir jie jos neturi ar nepardavineja komplektu - butent autopilotuose ir elektros pavarose su akumais...
va ta gal pirma sulygink ka reikia. nes dabar aiskini, kad kekse prasta - nes odos spalva melyna nors dar niekas net pilnai nebande
AndriejusArtamonovas 2019-11-26 19:30
manau, dužę stiklai tikrai buvo marketingo triukas, o va daizainas - lyginant su kitais pikapais, čia kaip lyginti karo žygiui paruoštą daikataną - ryklio odos rankena ir paprastos kriaunos - ir sportinio ušu kardą - su cvambalais kaspinais ir brandzulietkom.
ISG 2019-11-26 19:55
O tu nesupranti, kad ant musko ir teslos as nestumiu. As esu elektrobobiliu salininkas, ir tiek Model S tiek Model 3, mano nuomone, yra idealios masinos konkuruoti su savo tiesioginiais varzovais kurie varomi vidaus degimo varikliais. Del to jos ir yra tokios populiarios, ir del to turejo zymiai didesni pasisekima po savo paskelbimo. Nepamirsk, kad truckai amerikoj yra nr1 auto pardavimuose, ir net turint tai omenyje muskas sulauke maziau “uzsakymu” nei model 3, o akcijos nukrito 6%, tuo tarpu, po model 3 prostatymo jos pakilo, atrodo, dvigubu skaicium. As pasilieku prie savo nuomones, ir manau kad Cybertruckas bus nesekme, arba geriausiu atveju vidutiniska sekme, neisnaudota galimybe Teslai. O to jiems tikrai nereikia. Tu siek tiek pasidomek trucku marketu amerikoj. Na, o visam kitam pasauly (europoj ir tt) sitos masinos isvis niekas nepirks. Bottom line: kaip ir sakiau - kaina jis nekonkuruoja su tuo kuo skelbiasi konkuruojas ir su kuo save lygina kazkodel. (Koks sveikas zmogus, ne teslos fanbojus, gali kreipti demesi ir traukos varzybas tarp galu varomo pigiausio ir silpniausio F150 uz nepilnus 30k doleriu, ir galingiausio Cybertrucko su 4 varomais, neaisku kiek kw, zymiai sunkenio ir su dvigubai platesnem padangom, ir 3x brangesnio? O butent toks ir buvo palyginimas). Fordas jau patweetino, kad davai pasilyginam tos pacios kainos truckais, o tos pacios kainos truckas tiesiog suplesys Cybertrucka savo pajegumais. Ir as nehiperbolizuoju, uz 40k doleriu Fordas F250/350 ar Chevy Silverado HD traukia DVIGUBAI daugiau svorio. O amerikonas pirks tai ka gali nupirkti jo pinigai. Cybertrucka pirks tik demesio istroske youtuberiai ir panasus veikejai, bet tai max sudarys 5% trucku usa marketo, likusius 95% sudaro visokie redneckai, kuriems nusispjaut ant ekologijos. Dar prisimink ka amerika isrinko prezidentu, tai ta liaudis ir vazineja truckais.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla“ be jokios reklamos jau pardavė daugiau nei 200 tūkstančių „Cybertruck“ pikapų – pamenate tą išdužusį stiklą?